Kuuntelin juuri koko illan baariin lähtöä tekeviä pelimiehiä. Tässä huomioita.
Miehet olivat avomieheni kavereita. Komeita, lihaksikkaita ja fiksuja (!) alfauroksia, joille naiset suorastaan tyrkyttävät itseään. Ja ovat he kaikki naisia myös kaataneet kuin heinää. Miehillä oli tänään harvinaisen avoimet ja syvälliset keskustelut, joissa ruodittiin tietenkin naisia. Kävi ilmi, että jokainen miehistä haluaisi löytää sen unelmiensa naisen, jonka kanssa voisi asettua aloilleen ja mahdollisesti perustaa perheen. Kaikki miehet olivat yksimielisiä siitä, että tämän unelmien naisen tulisi olla ulkonäöltään vähintään nätti ja pitää itsestään huolta, mutta tärkein oli luonne. Naisen on oltava kiltti, mukava, huumorintajuinen, lämmin ja empaattinen. Yksimielisiä oltiin myös siitä, että baarista mukaan lähtevät naiset eivät ole vaimomateriaalia, vaan heidän kanssaan vain pidetään hauskaa ja unohdetaan sen jälkeen. Miehet nauttivat naisten metsästyksestä, mutta liian helpot naiset torpedoivat mahdollisuutensa syvempään suhteeseen. Merkittävä huomio oli myös vastaavasti se, että miehet haluavat tulla hyväksytyiksi ja rakastetuiksi sellaisina kuin sisimmässään ovat. Naisella, joka pystyy näkemään todellisen miehen komean ulkokuoren ja lihasten takana, on paljon paremmat mahdollisuudet suhteeseen kuin hauiksia hipelöivällä mielistelijällä.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Unohdin vielä tarkentaa sen, että miehet kuulemma "testaavat" (jollain tasolla tiedostamattaan) naisia pyrkimällä sänkyyn. Jos nainen antaa liian pian, sen elämän rakkauden etsintä jatkuu.
Miksi noin? Minulla on liuta lapsia kotona. Otan sieltä, mistä saan. Eli voi olla esteenä jokin muukin asia kuin moraali.
Heh, eikös se joskus ollut kappale "Vanha merimies muistelee"? Koiranleuat muutti sen muotoon "Vanha pelimies uistelee" :)))
Enivei, luin tuosta, et Stadissa joku lelle-juttu, mihin pitkät jonot. Eipä se minua (heteromiehenä) sen enemmälti liikauttanut.
Muistui kumminkin mieleen, kun joskus nuorena opiskelijana menin baarissa juttelemaan mukavannäköisen, yksin olevan naisen kanssa. Ihan ok jutut. Sitten siihen tuli toinen nainen ja alkoi .... sitten käsitin, et lelle-pari. Toinen, se jonka kanssa juttelin oli ihan ok, se toinen taas sellanen pirttihirmu. Poistuin paikalta. Sääliksi kävi sitä mukavaa. (oiskohan ollut bi-?).
Joo kyllä kannattaa naisen tatuoida itsensä niin välttyy tuollaisten huoripukkien vonkausjankutukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdin vielä tarkentaa sen, että miehet kuulemma "testaavat" (jollain tasolla tiedostamattaan) naisia pyrkimällä sänkyyn. Jos nainen antaa liian pian, sen elämän rakkauden etsintä jatkuu.
Miksi noin? Minulla on liuta lapsia kotona. Otan sieltä, mistä saan. Eli voi olla esteenä jokin muukin asia kuin moraali.
Ja siis kehumatta, ennenmuinoin aika moni mies ihastui minuun. Jos annoin, annoin. Jos en, niin en. Kyse ei ollut mistään moraalista. Aina ei huvita. Kyse ei ollut miesyksilöstä.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä kannattaa naisen tatuoida itsensä niin välttyy tuollaisten huoripukkien vonkausjankutukselta.
Miten ne tatuoinnit liittyvät mihinkään?
Jospa joku rakkautta etsivä av-mamma lukisi tätä ketjua taksijonossa. Sen sijaan että hyppäisi löytämänsä alfauroksen kanssa petiin, näyttäisikin arvostavansa itseään sen verran, ettei lähtisi heti vieraan mukaan. On paljon parempia keinoja saada mies kokonaan itselleen, kuin ekana iltana antaminen.
Vierailija kirjoitti:
Jospa joku rakkautta etsivä av-mamma lukisi tätä ketjua taksijonossa. Sen sijaan että hyppäisi löytämänsä alfauroksen kanssa petiin, näyttäisikin arvostavansa itseään sen verran, ettei lähtisi heti vieraan mukaan. On paljon parempia keinoja saada mies kokonaan itselleen, kuin ekana iltana antaminen.
Mä en edes tykkää alfoista, koska en ole yhtään niiden tyyppinen. Eli ei jatkoon!
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt saatana, ties vaikka se mies siellä mamman kainalossa taksijonossa onkin Allu, ja tuon jälkeen saamme jälleen nauttia uudesta "mikseivät naiset halua minua" -spämmistä... 😂
Vierailija kirjoitti:
Niin, mulla vientiä riittääkin kun oon just tollanen muija: kiva ja rempseä, tiimalasivartalo, iloinen ja antelias.
Paljonko laskutat?
Ja pian ketjuun tulee kirkumaan pikkurilli pystyssä palstan vakioulit:suomalaiset naiset siis on just tollaasii huorii.
Mä en ymmärrä tuota helppona pitämistä. Seksi on kahden kauppaa. Jos tuntuu siltä, niin miksi odottaa? Jos on tilaisuus. Aikuisilla on arki, joka estää intohimon. Jos siihen on aikaa, niin miksei. Eikä tarvi selittää kenellekään mitään.
Vierailija kirjoitti:
ei KUKAAN kuvittele baaripanoja ja seurustelua samassa lauseessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tuota helppona pitämistä. Seksi on kahden kauppaa. Jos tuntuu siltä, niin miksi odottaa? Jos on tilaisuus. Aikuisilla on arki, joka estää intohimon. Jos siihen on aikaa, niin miksei. Eikä tarvi selittää kenellekään mitään.
Tarkoitan lapset, työt, lainat, stressi. Jos joskus kohtaa jonkun, joka saa unohtamaan kaiken tuon, niin miksipäs ei. Jos on tilaisuus ja aikaa.
Kunnon panomiehet ei kyl todellakaan tee lähtöä baariin koko iltaa.
Vaikea ymmärtää tällaisia kaksoisstandardeja.
Arvostan vain miestä, joka toimii itse kuten haluaa muiden toimivan. Jos olet hu*rpukki, et ole kukaan tuomitsemaan toisia samasta asiasta. "Minä saan olla moraaliton mutta sinä et.", siis haloo?
Onneksi itse sain miehen, jolla oli poikuus tallessa, kuten mulla neitsyys <3 Uskovaisissa mahdollista.
Miksi mä en ymmärtänyt aloituksen pointtia? Siis fiksun kuuloisia miehiä, luonne ulkonäön ohella tärkeä yms. Tai siis mikä tässä oli yllättävää? Kaikki miehet ei ole sikoja? No yllätys..
Vierailija kirjoitti:
Ja pian ketjuun tulee kirkumaan pikkurilli pystyssä palstan vakioulit:suomalaiset naiset siis on just tollaasii huorii.
Ehdit ensiksi, mikä palstan vakiotyypeistä sitten oletkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan lapset, työt, lainat, stressi. Jos joskus kohtaa jonkun, joka saa unohtamaan kaiken tuon, niin miksipäs ei. Jos on tilaisuus ja aikaa.
Jos kaikki osuu kohdilleen, ei haittaa vaikka mies pitäisi minua ihan **orana. Jos saan hyvää seksiä ja iloa.
Tuli heti mieleen se risteily TV sarja jossa Björkman oli se joka asiasta stressaava risteily isäntä. Siinä oli ne kaverukset se pipopäinen ja se sen rasvakampaus-kaveri joka tiesi naisista kaiken(omasta mielestään) sai aina nauraa sen sekoilua