Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset tunkee kaupassa juuri siihen kohtaan missä minä olen?

Vierailija
21.10.2023 |

Viimeksi kun katselin Lidlissä naisten vaatteita niin eiköhän siihenkin joku papparainen tunkenut kylkeen kiinni pällistelemään. Ihankuin olisin joku maamerkki sille, että juuri siinä kohtaa missä seison, on jotain erityisen kiinnostavaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne haluaa sitä soikeaa reikää. 

Vierailija
2/15 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuuko muille tätä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä varmaan tuoksut hyvältä

Vierailija
4/15 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tapahtuuko muille tätä?

Muilla ei ehkä haise alapää niin väkevästi vaatteiden läpi että se houkuttelisi paikalle?

Vierailija
5/15 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut saman ilmiön. Siksi teen hämäysliikkeitä ja hämäyskatseita kaupassa. :D Ja lopulta ehkä pääsen haluamalleni hyllylle.

Vierailija
6/15 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Sä varmaan tuoksut hyvältä

Tämä pitää paikkansa, on sanottu niin monta kertaa. Käyn päivittäin suihkussa ja pesen myös hiukset, käytän mietoa tuoksua ja vaatteet on aina puhtaat.

Ap

Vierailija
7/15 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtuu samaa. Katselen tyhjässä kaupassa vaatteita, jostain samalle rekille tulee toinen, istun tyhjässä bussissa, joku änkeää viereiselle paikalle, menen tyhjään kauppaan, joku tunkee sanalle kassalle vaikka muualla on tilaa, ylitän tietä, autoja ja pyöräilijöitä tulee kuin taikaiskusta jne jne. Vartijat tulee pyörimään ympärille tai myyjä tuo just siihen kohti tuotteita jossa minä olen.Usein ärsyttää, mutta yritän ajatella että kohtalo jostain syystä ohjaa nämä ihmiset minun lähelle, se ajattelu vähän helpottaa😀

Vierailija
8/15 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy aina niin, että jos haluan mennä katsomaan jotain tuotetta kaupassa, siinä nysvää jo joku, eikä ymmärrä lähteä pois, kunnes kyllästyn ja lähden itse pois.

Vierailija
9/15 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta sen olen "tiskin takaa" pistänyt merkille, että jos on vaikka kolme asiakasta samaan aikaan kaupassa niin kaikki pällistelee tuotteita jne ilman aiettakaan tulla kassalle, mutta oitis kun se yksi lähtee tulemaan kassaa kohti niin muidenkin on rynnättävä siihen jonoksi ähkämään.

Jännä, että yhtään ei ole kiire paitsi kun näkee että joku muu menee kassalle.

Vierailija
10/15 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suussa on sitä tykövetoa!

Ole huoletta.  Kyllä se ajan kanssa karisee.  Sitten saat vapaasti olla missä vaan eikä kukaan tule lähellekään.

Vierailija
11/15 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ole huoletta.  Kyllä se ajan kanssa karisee.  Sitten saat vapaasti olla missä vaan eikä kukaan tule lähellekään.

Haha.  Tarkoitin että SUSSA on sitä tykövetoa, eikä suussa.

Mut voihan siinäkin olla jos olet hyvä suustasi.

Vierailija
12/15 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut tuon ihan jo parkkipaikalla jossa on paljon tyhjää tilaa kaikkialla muualla paitsi niissä max 10 ruudussa lähimpänä sisäänkäyntiä.

Itse kun jättää auton kauemmas ja ihan yksin niin kas, kun palaat kaupasta niin ne samat 10 ruutua on varattuja siinä kaupan edessä plus siinä oman auton molemmin puolin on pysäköity autot. Ja ne siis on just siinä viereisessä ruudussa  ja usein vielä niin liki sitä oman auton puoleista reunaviivaa, että ovia ei mahdu avaamaan kunnolla.

Kaikki muut parkkiruudut on siis edelleen tyhjinä. Eikä auta vaikka seuraavalla kerralla parkkeeraat eri riviin ja vielä etäämmälle niin kas, taas saa oma auto ne vieruskaverit eli ei ole kyse edes siitä, että oman auton jättäisi jotenkin "parhaaseen" paikkaan.

Vierailija
13/15 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Milloinhan tämä tapahtuu?

Ap

Vierailija
14/15 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En tiedä, mutta sen olen "tiskin takaa" pistänyt merkille, että jos on vaikka kolme asiakasta samaan aikaan kaupassa niin kaikki pällistelee tuotteita jne ilman aiettakaan tulla kassalle, mutta oitis kun se yksi lähtee tulemaan kassaa kohti niin muidenkin on rynnättävä siihen jonoksi ähkämään.

Jännä, että yhtään ei ole kiire paitsi kun näkee että joku muu menee kassalle.

Jostain laumasieluisuudesta tässä on oltava kyse. Ihmiset alkaavat peilata muiden käytöstä. Sitä en ymmärrä miksi alkavat seurata juuri mun toimintaa.

Ap

Vierailija
15/15 |
21.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tapahtuu samaa. Katselen tyhjässä kaupassa vaatteita, jostain samalle rekille tulee toinen, istun tyhjässä bussissa, joku änkeää viereiselle paikalle, menen tyhjään kauppaan, joku tunkee sanalle kassalle vaikka muualla on tilaa, ylitän tietä, autoja ja pyöräilijöitä tulee kuin taikaiskusta jne jne. Vartijat tulee pyörimään ympärille tai myyjä tuo just siihen kohti tuotteita jossa minä olen.Usein ärsyttää, mutta yritän ajatella että kohtalo jostain syystä ohjaa nämä ihmiset minun lähelle, se ajattelu vähän helpottaa😀

Mulle kans tapahtuu tätä ja se on uskomattoman ärsyttävää. Vaikka bussissa olisi istuimia vaikka kuinka niin silti sen toisen silmät nauliintuu muhun ja siihen viereen pitää työntyä. Joskus pistän kassin viereiselle istuimelle ja seuraan kuinka silmät alkavat pyörimään päässä ja katse löytää ne tyhjät istuimet. Todella, todella raivostuttavaa. 

Minä olen se jonka kimppuun joku tulee esittämään typeriä kysymyksiä joihin etsin vastausta puhelimen kanssa vaikka heillä on itsellä puhelin taskussaan. Jopa kirjastossa kirjaston täti alkaa pyörimään ympärillä vaikka luulisi että kirjasto on paikka missä muiden annetaan olla rauhassa eikä kiusata millään kysymyksillä. 

Lisäksi boonuksena: Minä olen se kenelle reuhataan. Esim: keskellä tietä käveli nuori mies. Kävelin tien oikeaa reunaa kaikessa rauhassa. Vastaan pyöräili Pirkko-Tuulikki joka rähisi minulle siitä että hän ei pääse pyörän kanssa nuoren miehen ohitse. Voi luoja. Ja tämä toistuu eri versioina. Vaikka sataisi pieniä lehmiä, joku soittaisi mun ovikelloa ja narisisi kuinka päivä on pilalla.