Saako yli 70-vuotias nainen vielä miehen kalua?
Ostin tekopeniksen vibraattorilla varustettuna ja tyydytän sillä itseäni, kun en ole enää haluttu miesten keskuudessa.
N 74v
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään kokeilisin miltä 74 vuotiaan pillu tuntuu
Riippuu siitä onko synnyttänyt.
72v lapsettomalla leskellä oli niin kireä että tarvitsi liukkaria vaikka en ole paljoa normia isompi.
Höperö! Ei sinulla taida olla juurikaan kokemusta vanhemmista naisista.
Olen kiinnostunut itseäni vahemmusta naisista. 70-80 vuotiaat ovat parhaita. Jalkoväli ja tissit ovat vähän löystyneet. On kiihottavaa sormeilla ja tunnustella läpeä ja työtää kova kalu sisään. Liukaste auttaa, että pillu on liukas ja tuoreen tuntuinen.
M 65v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielellään kokeilisin miltä 74 vuotiaan pillu tuntuu
Riippuu siitä onko synnyttänyt.
72v lapsettomalla leskellä oli niin kireä että tarvitsi liukkaria vaikka en ole paljoa normia isompi.
Höperö! Ei sinulla taida olla juurikaan kokemusta vanhemmista naisista.
Vaihtoehto: Olet tyypillinen kotimainen nakkimuja joka ei osaa panna.
Vierailija kirjoitti:
Minä mielelläni panen vanhempia naisia. Niillä on pillu yleensä luonnon tilassa elikkä karvoja ei ole ajettu. On myös nautinnollista, ettei tarvitse käyttää kondomia.
M 68v
hyh, mikä ukko. Itse en ainakaan halua minkäänlaista seksi- tai tartuntatautia, joten kumipakko.
N 54
Vierailija kirjoitti:
Olemme vanhempi pari, molemmat lähemmäs 80-ikävuotta. Nussimme ainakin kerran viikossa. Eilenkin sauna jälkeen mies lykki kaluaan pilluuni ja laski spermat syvälle sisääni. Tuli raukea onnellinen olotila.
Hyi olkoon. Sotketit saunapuhtaan tavarasi. Jätitkö vielä spermat huuhtomatta?
Kyllä saa itse olen 46v mies länsi-uudeltamaalta ja käyn n.kerran viikossa panemassa 72v. Naista ja molemmat nauttii
Liukkaria kuten nuorempienkin naisten kanssa.
Oliko ennen vanhaan peppureikä se kaikkein pyhin reikä koska monet +65 naiset kenen kanssa ollut ovat kädellä yritelleet peitellä suklaasilmäänsä kun takaapäin pannut?
Luonnollinen asia. Hyvinhän pimppa säilyy. Meillä oli miehen sairauden vuoksi taukoa muutama kuukausi, mutta paluu entiseen ei tuottanut mitään ongelmia. Hyvät liukasteet tarvitaan alkuun. Niissähän on valinnan varaa.
Mies tekee temput monella tavalla. Ensin lirputtelee,pidättelen orgasmia kunhan hän pääsee mukaan. Jatkamme tästä. Mies on. 78, minä 83.
Ja vielä sanottava,että apulaitteita on, mutta harvoin kumpikaan tarvitsee. Meillä vanhempana solmittu rakkauden täyteinen liitto.