Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako yli 70-vuotias nainen vielä miehen kalua?

Vierailija
21.02.2026 |

Ostin tekopeniksen vibraattorilla varustettuna ja tyydytän sillä itseäni, kun en ole enää haluttu miesten keskuudessa.

N 74v

Saako yli 70-vuotias nainen vielä miehen kalua?

Vaihtoehdot

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen asia. Hyvinhän pimppa säilyy. Meillä oli miehen sairauden vuoksi taukoa muutama kuukausi, mutta paluu entiseen ei tuottanut mitään ongelmia. Hyvät liukasteet tarvitaan alkuun. Niissähän on valinnan varaa. 
Mies tekee temput monella tavalla. Ensin lirputtelee,pidättelen orgasmia kunhan hän pääsee mukaan. Jatkamme tästä. Mies on. 78, minä 83.

Ja vielä sanottava,että apulaitteita on, mutta harvoin kumpikaan tarvitsee. Meillä vanhempana solmittu rakkauden täyteinen liitto.

Vierailija
22/28 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielellään kokeilisin miltä 74 vuotiaan pillu tuntuu 

Riippuu siitä onko synnyttänyt. 

72v lapsettomalla leskellä oli niin kireä että tarvitsi liukkaria vaikka en ole paljoa normia isompi. 

Höperö! Ei sinulla taida olla juurikaan kokemusta vanhemmista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut itseäni vahemmusta naisista. 70-80 vuotiaat ovat parhaita. Jalkoväli ja tissit ovat vähän löystyneet. On kiihottavaa sormeilla ja tunnustella läpeä ja työtää kova kalu sisään. Liukaste auttaa, että pillu on liukas ja tuoreen tuntuinen.

M 65v.

Vierailija
24/28 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielellään kokeilisin miltä 74 vuotiaan pillu tuntuu 

Riippuu siitä onko synnyttänyt. 

72v lapsettomalla leskellä oli niin kireä että tarvitsi liukkaria vaikka en ole paljoa normia isompi. 

Höperö! Ei sinulla taida olla juurikaan kokemusta vanhemmista naisista.

Vaihtoehto: Olet tyypillinen kotimainen nakkimuja joka ei osaa panna.

Vierailija
25/28 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä mielelläni panen vanhempia naisia. Niillä on pillu yleensä luonnon tilassa elikkä karvoja ei ole ajettu.  On myös nautinnollista, ettei tarvitse käyttää kondomia.

M 68v

hyh, mikä ukko. Itse en ainakaan halua minkäänlaista seksi- tai tartuntatautia, joten kumipakko.

N 54

Vierailija
26/28 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olemme vanhempi pari, molemmat lähemmäs 80-ikävuotta. Nussimme ainakin kerran viikossa. Eilenkin sauna jälkeen mies lykki kaluaan pilluuni ja laski spermat syvälle sisääni. Tuli raukea onnellinen olotila.

Hyi olkoon. Sotketit saunapuhtaan tavarasi. Jätitkö vielä spermat huuhtomatta?

Vierailija
27/28 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa itse olen 46v mies länsi-uudeltamaalta ja käyn n.kerran viikossa panemassa 72v. Naista ja molemmat nauttii

Vierailija
28/28 |
23.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkaria kuten nuorempienkin naisten kanssa. 

Oliko ennen vanhaan peppureikä se kaikkein pyhin reikä koska monet +65 naiset kenen kanssa ollut ovat kädellä yritelleet peitellä suklaasilmäänsä kun takaapäin pannut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän