Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työpaikan kusipäät

Vierailija
21.02.2026 |

Miten toimia työpaikan häiriköiden kanssa? Kokemuksia? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokemusta on, valitettavasti ei lopu kuin työpaikkaa vaihtamalla. 

Onnea! On varmasti mahtavaa päästä parempaan paikkaan. Kerroitko esimiehelle tilanteesta? 

Ap

Koetin puhua heistä yhden esimiehen kanssa, ei auttanut mitään. Ei tuntunut kiinnostavan jostain syystä. Sitten myöhemmin on selvinnyt, että ovat hyviä kavereita keskenään ja ovat useassa työpaikassa olleet samaan aikaan. Toinen kun vaihtaa firmaa, toinen vaihtaa samalla tai vähän sen jälkeen. Jälkeenpäin on selvinnyt, että samaa hyväveli/-sisko porukkaa on enemmänkin ja tuntevat toisensa pitkältä aikaa. 
Sen verran opin, että en ole enää hakenut niihin yrityksiin töihin, missä tiedän tuota kusipäistä porukkaa nyt olevan. 
Olen todella iloinen, että pääsin nyt toiselle alalla töi

Hellareita? 

Mäki törmäsin vastikään näiden järjestelmään. Oli karmivaa.

Mutta oli mitä oli, yleensä harjoitan vain välttelytekniikkaa. Valitettavasti se ei vaan aina toimi, esim nyt uudessa työpaikassa sain TYÖPARIKSENI jos nyt ei kusipäätä, niin erittäin huonosti urakkatyöhön soveltuvan velton ja öyhöttävän kiroilijan.

Vierailija
22/28 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusipää tyyppi joka kiipii jostain, osaamaton perseen nuolija sitten siitä tulee ns.esihenkilö entisille työkavereille.

Työkaverit ihmeissään, ei osata suhtautua, kun kusi nousee päähän. Huono yhtälö, kokemusta on

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet itse huono työssäsi, niin se pätevä kusipää voi vittuilla sulle. 

Vierailija
24/28 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...ja laiåskoille saa vittuilla 

Vierailija
25/28 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kusipää sai aika nopeasti kenkään.Tiedä sitten missä nykyään aiheuttaa tuhojaan. 

Vierailija
26/28 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ja laiåskoille saa vittuilla 

Ei valitettavasti saa, pitää käyttäytyä sivistyneesti vaikka kuinka vtuttas.

Vierailija
27/28 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista että jotkut ovat valmiita menettämään mielenterveytensä työpaikan takia. Mä näyttäisin kesoja ja/tai persettä ja lähtisin käveleen. Kyllä niitä töitä muuallakin on.

Piti oikein tarkistaa, miten vanhaan ketjuun oikein tulin. Ihan tuoreeseen!

Ajattele nyt vähän itsekin ja lue uutisia. Ei töitä voi enää vaan lopettaa tai vaihtaa. Työpaikkoja ei ole. Miten aina vaan riittää teitä, jotka olette täysin pihalla tästä lamasta, konkurssiaallosta, massatyöttömyydestä ja hallituksen kurjistavista leikkauksista? Miten on mahdollista elää noin tynnyrissä?

Vierailija
28/28 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kyllä pätevä työhöni. Vähemmälläkin koulutuksella tätä työtä tehdään. Olen saanut hyvää palautetta "oppilailta" ja yhteistyöverkostolta. Tuo lähityökaveri vaan ampuu alas kaiken mitä yritän ja tulee negaamaan tilanteita. Uskallan väittää, että ei itse ole pätevä työhönsä. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän