Työpaikan kusipäät
Miten toimia työpaikan häiriköiden kanssa? Kokemuksia?
Kommentit (28)
Kusipää tyyppi joka kiipii jostain, osaamaton perseen nuolija sitten siitä tulee ns.esihenkilö entisille työkavereille.
Työkaverit ihmeissään, ei osata suhtautua, kun kusi nousee päähän. Huono yhtälö, kokemusta on
Jos olet itse huono työssäsi, niin se pätevä kusipää voi vittuilla sulle.
Vierailija kirjoitti:
...ja laiåskoille saa vittuilla
Meillä kusipää sai aika nopeasti kenkään.Tiedä sitten missä nykyään aiheuttaa tuhojaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...ja laiåskoille saa vittuilla
Ei valitettavasti saa, pitää käyttäytyä sivistyneesti vaikka kuinka vtuttas.
Vierailija kirjoitti:
Surullista että jotkut ovat valmiita menettämään mielenterveytensä työpaikan takia. Mä näyttäisin kesoja ja/tai persettä ja lähtisin käveleen. Kyllä niitä töitä muuallakin on.
Piti oikein tarkistaa, miten vanhaan ketjuun oikein tulin. Ihan tuoreeseen!
Ajattele nyt vähän itsekin ja lue uutisia. Ei töitä voi enää vaan lopettaa tai vaihtaa. Työpaikkoja ei ole. Miten aina vaan riittää teitä, jotka olette täysin pihalla tästä lamasta, konkurssiaallosta, massatyöttömyydestä ja hallituksen kurjistavista leikkauksista? Miten on mahdollista elää noin tynnyrissä?
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kyllä pätevä työhöni. Vähemmälläkin koulutuksella tätä työtä tehdään. Olen saanut hyvää palautetta "oppilailta" ja yhteistyöverkostolta. Tuo lähityökaveri vaan ampuu alas kaiken mitä yritän ja tulee negaamaan tilanteita. Uskallan väittää, että ei itse ole pätevä työhönsä.
Ap
Hellareita?
Mäki törmäsin vastikään näiden järjestelmään. Oli karmivaa.
Mutta oli mitä oli, yleensä harjoitan vain välttelytekniikkaa. Valitettavasti se ei vaan aina toimi, esim nyt uudessa työpaikassa sain TYÖPARIKSENI jos nyt ei kusipäätä, niin erittäin huonosti urakkatyöhön soveltuvan velton ja öyhöttävän kiroilijan.