Hirvittävä vauvan pahoinpitely Oulussa
Kommentit (171)
Joo, ei huumeita ehkä käyttänyt. Muuten vain sekaisin. Vauvaparka.
Vierailija kirjoitti:
Henkensä riisti vankilassa, ei ottanut vastuuta teoistaan.
Mä taas ajattelen sen katumuksen ja vastuunoton merkiksi tällaisessa tapauksessa..
Vierailija kirjoitti:
Tuore isä veloissa korvia myöten, työttömyys uhkaa, vaimolta ja kaikilta muilta läheisiltä tulee vaan vaatimuksia vaatimusten perään, vauva itkee koliikkiaan, valvonut jo monta yötä, viimein napsahtaa viimeinen pisara päässä, vauva kenttään, vaimo saa muutaman mojovan iskun.... viimein tulee poliisi. Näinkin voi käydä vaikka ei pitäisi.
Valitettavasti..
Eikö se jo "poistanut itsensä" ei ahdistaa enää. Jätti äidin ja lapsen selviytymään tästäkin. Vastuun pakoilija.
Täysi luuseri. Päätti päivänsä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset hankkiutuvat tällaisten miesten pariin vuosituhannesta toiseen. En sääli. Itse tiensä valitsevat.
Joku tunnevamma tai puutos järjessä.
Miksi piti vihan kohdistaa vauvaan? Viattomista viattomin. En sääli yhtään tuollaista tyyppiä
Ei sentään velkojen lisäksi aiheuttanut paljoa muita kustannuksia.
Murhe inffon mukaan oli myös rasikasussyyte vireillä, mutta se on murhe info se.371
Onko vauvan kuulumisista tietoja. Rukoilen että hänellä olisi kaikki hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi parka syntyny väärään perheeseen. Tämmösiä tulisi lisää jos abortit kiellettäisiin. Vinkkinä Räsäsen Päiville ja Soinin Timolle.
Miten niin. Noi olisi saanut taloudellis-sosiaalisin perustein. Eivät ole loppuneet vaikka oikeus olisi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se jo "poistanut itsensä" ei ahdistaa enää. Jätti äidin ja lapsen selviytymään tästäkin. Vastuun pakoilija.
No ei tollanen ns. äiti ehkä jatkossakaan pysty..
Vierailija kirjoitti:
Abortin vastustajat haluavat lisää tätä.
Lopeta tuo spämmäys,
Jos sanalla lehmätkin lentää.
Oikeutta aborttiin ei poisteta.
Tällä ihmisellä oli velkoja (no monella meillä on). Mutta velkoja oli myös elatusmaksuista, eli lapsi/lapsia on ennästään, kuitenkaan somessa ei mitään mainintaa tallaisesta. Tiesikö tämän vauvan äiti että mies on saanut lapsen/lapsia aikaisemminkin? Tiesikö vauvan äiti, että mies ollut aikaisemmin naimisissa? Somessa ei mitään mainintaa eksästä/avioliitosta/lapsista, ne vuodet tavallaan pois. Miehellä oli tulossa raiskauskeissi, kenet raiskannut ja milloin? Mitä sitten onkaan tehnyt vauvalle ja vauvan äidille? Onko tehnyt vielä jostain muuta mikä paljastuu...
Miksi teki itsarin? Ei kestä vankilaa? Ei kestä häpeää jota aiheuttaa läheisille? On tehnyt vielä jotain pahempaa ja se olisi selvinyt...
Itse olen ollut parisuhteessa ja saanut lapsia narsistin kanssa joten mikään ei sinänsä enää yllättäisi. Turha myös vedota siihen miksi joku tekee lapsia tällaisen kanssa, arvaappa huviksesi miten tällainen ihminen käyttäytyy suhteen alussa, ei se silloin paljasta miten hirveä on. Vasta silloin selviää se todellinen ihminen kun saadaan se eka lapsi tai mennään naimisiin tms.
Toivottavasti vauva selviää mahdollisimman vähillä vaurioilla sekä vauvan äidille valtavasti jaksamista, voimia ja halausta!
Vierailija kirjoitti:
Ainakin "muusikko" on saanut kunnolla vihapostia, eikä pääse sivuaan sulkemaan.
Aivan oikein että tulee tutuksi 🤬
Tossa viimeisessä kuvassa huppu päässä näyttää jotenkin nistiintyneeltä. Onkohan tullut repsahdus?
🇺🇦🇮🇱
Pakkosterilisaatio ja maasta pois koko jäbä
Vierailija kirjoitti:
No vähä vaikeeta, kun kuoli tänään selliin.
Vierailija kirjoitti:
Menee mullan alle. Tai tuhkaan tuuleen. Päästi ilmat veks itse.
Hyvä kun poisti itsensä. Harvinaisen oikea ratkaisu. Olisi vaan tehnyt sen jo aiemmin eikä pahoinpidellyt vauvaa. Hirveä teko. Vauva on luultavasti pysyvästi vammautunut.
Vierailija kirjoitti:
Onko vauvan kuulumisista tietoja. Rukoilen että hänellä olisi kaikki hyvin.
Aivovamma, paha. Luunmurtumia.
Abortin vastustajat haluavat lisää tätä.