Hirvittävä vauvan pahoinpitely Oulussa
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti äitiäkin pahoinpidelty. Voi miksi naiset teette lapsia tämmöisille miehille? Ja miksi jäätte lasten kanssa näiden kanssa asumaan? Lähtekää heti kun ilmapiiri muodostuu painostavaksi. Älkää odottako, että aggressiivinen mies muuttuisi. Ei se muutu. Pakottakaa ystävänne ja tyttärenne lähtemään. Välien meneminenkin on pienempi paha kuin pahimmillaan vammautunut lapsi tai kuollut äiti. Ei ole häpeä lähteä, se on viisautta ja rohkeutta.
Tähän vielä lisäisin että ystävät, sisaret ja omat vanhemmat jopa naapurit tarjoaisivat konkreettista apua tällaiselle tuoreelle äidille. On aina heitä, jotka sanovat että LÄHDE! Ja niitä jotka nimittelevät tällaista äitiä vahingoniloisesti jos ei ole lähtöön voimia. Äitillä on kädet täynnä työtä ja hermot ne on hänelläkin, isien kuuluu huolehtia perheestään, siinä missä äiti huolehtii lapsestaan, sanon tämän näin koska 98% äideille jää lapsen hoito. Laittakaa se äiti vauvoineen turvavöihin autoon ja kuljettakaa turvakotiin! Ei niin että "käskette" äitiä lähtemään! On totuus että lähdön hetki on se vaarallisin, silloin eniten tapahtuu pahoinpitelyjä ja tappoja. Ehkä tässäkin tapauksessa äiti oli lähdössä pois vauvan kanssa.
Tuo on hirveää.
Mieheni on isä kummilapselleen. Lapsen vanhemmat narkomaaneja. Oli vaipat myyty ja lapsessa outoja jälkiä. Mies otti yhteyttä viranaomaisiin jne jne. Olivat sijoittamassa tätä lasta johonkin tukijuttun jne. Mies oli 25v silloin. Hän sanoi, olen kummisetä voiko lapsi muuttaa hänen luokse. on oma firma ja rakentaa taloa. Sai lapsen.
Nyt tulen minä kuvioihin. Halusin lapsettomman miehen. Tapasin mieheni ja hän kertoi, että hänellä on lapsi. 5v tyttö. OLIN EI en minä lähde tähän. Hän kertoi miksi hänellä on 5v lapsi 25v. Olin häh. Hän sanoi, että lapsi on kummmilapsi ja kasvattaa häntä ettei joudu laitokseen. Hän sai kummilapsensa, kun oli varallisuutta ja rakensi talon.
Se arvostus häntä kohtaan on sanoin kuvaamaton. Nyt tyttö on lääkiksessä opiskelemassa. Näkee biologista äitiään. Äiti on päässyt vihdoin huumeista eroon. Meillä on 1 lapsi yhdessä, mutta tämä tyttö sanoo minua äidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hirveää.
Mieheni on isä kummilapselleen. Lapsen vanhemmat narkomaaneja. Oli vaipat myyty ja lapsessa outoja jälkiä. Mies otti yhteyttä viranaomaisiin jne jne. Olivat sijoittamassa tätä lasta johonkin tukijuttun jne. Mies oli 25v silloin. Hän sanoi, olen kummisetä voiko lapsi muuttaa hänen luokse. on oma firma ja rakentaa taloa. Sai lapsen.
Nyt tulen minä kuvioihin. Halusin lapsettomman miehen. Tapasin mieheni ja hän kertoi, että hänellä on lapsi. 5v tyttö. OLIN EI en minä lähde tähän. Hän kertoi miksi hänellä on 5v lapsi 25v. Olin häh. Hän sanoi, että lapsi on kummmilapsi ja kasvattaa häntä ettei joudu laitokseen. Hän sai kummilapsensa, kun oli varallisuutta ja rakensi talon.
Se arvostus häntä kohtaan on sanoin kuvaamaton. Nyt tyttö on lääkiksessä opiskelemassa. Näkee biologista äitiään. Äiti on päässyt vihdoin huumeista eroon. Meillä on 1 lapsi yhdessä, mutta tämä tyttö san
Onnellinen suhde vähän kiltimmän miehen kanssa. Tämä on aina ilo nähdä, ja tähän kaikkien naisten tulisikin pyrkiä👍👍
Ihan perus Oulu-meininkiä.
Nistejä ja lestoja joka nurkalla.
Sairaalan työntekijät kyttäävät toistensa tietoja ja juoruilevat avoimesti pitkin kyliä.
Jos vähänkin poikkeat massasta eli ts. et ole nisti tai lesta, niin saat leiman otsaasi.
Haluun niin pois täältä...
Vierailija kirjoitti:
Tuo on hirveää.
Se arvostus häntä kohtaan on sanoin kuvaamaton. Nyt tyttö on lääkiksessä opiskelemassa. Näkee biologista äitiään. Äiti on päässyt vihdoin huumeista eroon. Meillä on 1 lapsi yhdessä, mutta tämä tyttö san
Hieno tarina ja ihminen. Hyvä, että kummi lapsella oli hyvä kummi setä ja, sinäkin sanoin kuvaamattomasti osaat arvostaa,
Vierailija kirjoitti:
KUKA TÄN MIEHEN SYNNYTTI ? MIKSEI KÄYTÄ EHKÄISYÄ ? EI MIHINKÄÄN ILMAN EHKÄISYÄ.
Kuka synnytti sinut?
Vierailija kirjoitti:
Tuon teon jälkeen mies välittömästi pois maasta! Miksi tätä nopeaa käsittelyä ja maasta poistamista ei saada tehtyä? Vieläkö on joku vihervasemmisto joka hyväksyy vauvan väkivaltaisen rahan ja sadistisen kohtelun!
Yhteiskunnassa pitää löytyä laki ja keinot joilla näihin hirviöihin puututaan!
Kyseessä on ihan suomalainen mies...
Tekee niin hirvittävän pahaa tuon vauvan ja äidin puolesta ja pistää myös niin vihaksi. Olen ollut pitkään sitä mieltä että jos joku on niin hirveä että pahoinpitelee vauvaa niin sille pitää aiheuttaa samat vammat. Esim nyt jos vauva HEITETTY betonilattialle niin voi olla miltei varma että vauva on saanut pahoja kallovammoja, koska pää on niin painava suhteessa kehoon. Ei muuta kuin joku mätkimään lekalla pahoinpitelijää kalloon joitakin kertoja. Oppisipa loppuelämän kannattiko pahoinpidellä vauvaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi viaton vauvaparka. Raukka on niin pieni ettei ymmärrä yhtään mitään ja yhtäkkiä mätkähtää käytävään. Mikä pakokauhu on täytynyt olla siinä tilanteessa. Hirvittävän pahaa tekee. Toivottavasti pääsee johonkin rakastavaan perheeseen.
🐖 Ajatteleppa että Prinssi ANDREWN. KIDUTTI SIDOTTUNA 4 V TYTTÖÄ ANTAMALLA SÄHKÖISKUJA. Mikä tuska ja kauhun huuto jaitku lapsella. Hyi miten raadollinen sika 👹👹👹👹👹👹👹
Andrew osallistui katsomalla usean miehen kanssa kun Ghislaine Maxwell antoi sähköiskuja arviolta 6-8 vuotiaalle lapselle joka oli sidottu pöytään. Andrew'ta epäillään tällaisesta rikoksesta. Lehdistä löytyy tästä juttua ympäri maailman. Mikäli on näin todella niin Andrew on todennäköisesti myös saatanan palvoja. Ehkä tällainenkin tulee vielä tietoon. Epsteinilla saatanan palvontaan kuuluva kultti? Mutta tämä onkin nyt eri juttu.
Vierailija kirjoitti:
Tekee niin hirvittävän pahaa tuon vauvan ja äidin puolesta ja pistää myös niin vihaksi. Olen ollut pitkään sitä mieltä että jos joku on niin hirveä että pahoinpitelee vauvaa niin sille pitää aiheuttaa samat vammat. Esim nyt jos vauva HEITETTY betonilattialle niin voi olla miltei varma että vauva on saanut pahoja kallovammoja, koska pää on niin painava suhteessa kehoon. Ei muuta kuin joku mätkimään lekalla pahoinpitelijää kalloon joitakin kertoja. Oppisipa loppuelämän kannattiko pahoinpidellä vauvaansa.
Ohisalonlahkolaisen pelihetki toteutunut.
Varmaan nisti herännyt kun vauva kitissyt. Vauvaparka toivottavasti ei tullut peruuttamottomia päävammoja.
Vauvan saa heittää betonilattiaan vasta, kun valkoinen lanka ei erotu mustasta langasta, näin ramadanin aikaan.
Mitä sillä on väliä onko tekijä suomalainen vai muualta? Ei se tekoa tekemättömäksi tee. Viaton vauva sai vakavat vammat. Se tarkoittanee betoniin paiskaamisen kohdalla aivovammaa, kallomurtumia, murtumia, jopa halvaantumista tms. Aivan perin pohjin järkyttävä tilanne. Koko elämä edessä ja aikuinen murskaa tulevaisuuden näin. Täysin murhaan verrattava tilanne. Toivottavasti saa vankilassa kaiken ansaitsemansa paskan niskaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon teon jälkeen mies välittömästi pois maasta! Miksi tätä nopeaa käsittelyä ja maasta poistamista ei saada tehtyä? Vieläkö on joku vihervasemmisto joka hyväksyy vauvan väkivaltaisen rahan ja sadistisen kohtelun!
Yhteiskunnassa pitää löytyä laki ja keinot joilla näihin hirviöihin puututaan!
Kyseessä on ihan suomalainen mies...
Muslimi ei ole suomalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali kepulainen tapa, näin saadaan uusia äänestäjiä.
Pieni aivovamma on omiaan, että päätyy oikeistoa äänestämään😅😅
Komukkalasta kajahtaa! Sinua vaan naurattaa kun puolustuskyvytön vauva paiskataan lattiaan. Eikö teillä vassareilla ole minkäänlaista häpyä?
Heittänyt vauvan rappukäytävään.