Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö kokeilemaan työtä josta et varma pärjäätkö?

Vierailija
21.02.2026 |

Eli jos on kyseessä työ, jossa on oltava koko ajan jalkojen päällä, kokeilisitko, vaikka epäilisit jaksamistasi?

Mulla kipeytyy ja väsyy selkä helposti. Nähnyt sen siivoojan työssä eikä sellainen ainakaan käy. Olisi tarjolla varastotyöntelijän työ.

Oon ollut jo pitkään työttömänä ja jonnekin olisi hyvä päästä töihin. Hakemuksia oon laittanut paljon, mutta ei pääse edes haastatteluun. Kannattaisiko lähteä kokeilemaan varastotyötä ajatellen, että kerää rahat niin pitkään kuin pystyy siellä olemaan? Selän kannalta päivät vaihtelee ja pystyn olemaan pystyssä jopa tuntikausia, mutta välillä väsyy siten, että tunti on maksimi. Alkaa vain jo riittää työttömyys.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa ruveta treenaamaan sitä selkää ja muutenkin keskivartaloa. Jos lihaskunto on nolla, ei oikein mikään fyysinen työ onnistu. Netissä on vaikka miten paljon materiaalia avuksi.

Mulla on selkää tukevat liikkeet joita oon saanut ohjeeksi tehdä 1-2 kertaa viikossa, tosin jää yleensä yhteen kertaan viikossa, joskus kokonaan väliin viikossa. Voisi niitä kyllä mieluummin tehdä 2 tai 3 kertaa viikossa. Niihin kuuluu vatsalihasliikkeitä, selkäliikkeitä, punnerruksia ja käsipainoliikkeitä.

Vierailija
22/24 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin sanoa, et "kerro ap tuo 'ongelmasi'". Tulin siihen tulokseen, et en tiedä kannattaako se kuitenkaan - ovi voi sulkeutua. Mulla on nimittäin sama (selkä-) vika. Kolme kertaa lähtenyt jalat alta.

....

Aikoinaan, jtn. 2-kymppisenä kuulin, et pikkukaupungissa avautuu varastomiehen paikka, entinen taisi lähteä opiskelemaan (tai muihin hommiin). Kuulin tuon kaverin veljeltä, soitin sinne. Ensin "esimies" kysyi, et mistä kuulit, et heillä olisi paikka auki? Vastasin, et "tuolla kaupungilla vaan puhuttiin" :) Seuraava kysymys oli, et miksi haluat meille? Vastasin, että olen hakemassa kouluun, saisin lisäpisteitä päätetyöskentelystä. Vastaus oli: Ei me sellasta työntekijää oteta. 

Kirosin oman hölmöyteni. Mistäs sitä toisaalta tietää, kuinka kauan olisin siinä paikassa ollut??? .... Silloin se selkä Ei vaivannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin ja ole niin tehnytkin useasti.

Vierailija
24/24 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. On ollut vähän pakkokin lähteä, kun ei omalla koulutustaustalla mitään hienoja toimistovirkoja ole ollut tarjolla. Tähän saakka fysiikka on tosin adaptoitunut yleensä työn vaatimuksiin, esimerkiksi työ joka on ollut pääsääntöisesti kävelyä koko päivä on ensimmäisen viikon aikana pakottanut kovasti pohkeita, mutta sen jälkeen käveleminen ei ole tuntunut oikeastaan enää missään. Eli kärsivällisyys on palkittu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi