Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yhdellekään naiselle käynyt niin, että ei ole pitänyt jostain miehestä, mutta on panemisen jälkeen rakastunut siihen?

Vierailija
21.02.2026 |

Miten päädyitte panemaan vaikket pitänyt miehestä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin nuori ja villi, niin ehdotin kerran yhdelle miehelle, että jos saisin yösijan seksiä vastaan. Tiesin sen ennestään ja pidin sitä tosi tylsänä ja epäseksikkäänä. 

Mutta olipa yllätys, kun se pani mua pitkään ja hartaasti, sain vaikka kuinka monta orkasmia.

Jäin sitten sinne asumaan ja olen edelleen saman miehen kanssa.

Vierailija
2/15 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sillä tavalla, että ei olisi ollenkaan pitänyt, mutta rakastuisi. Jollain tavalla pitää pitää, että päätyy samoihin vällyihin. Muuten se on raiskaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin nuori ja villi, niin ehdotin kerran yhdelle miehelle, että jos saisin yösijan seksiä vastaan. Tiesin sen ennestään ja pidin sitä tosi tylsänä ja epäseksikkäänä. 

Mutta olipa yllätys, kun se pani mua pitkään ja hartaasti, sain vaikka kuinka monta orkasmia.

Jäin sitten sinne asumaan ja olen edelleen saman miehen kanssa.

Joo!

Vierailija
4/15 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että orgasmin hetkellä naiselle syntyy kiintymyksen tapainen tunneside henkilöä kohtaan, jonka penis on peneyroituneena häneen. En ole oppiarvoltani psykologi. Ikuinen havaintojen tekijä ja hivenen käyttäytymistieteitä opiskelija olen.

Vierailija
5/15 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että orgasmin hetkellä naiselle syntyy kiintymyksen tapainen tunneside henkilöä kohtaan, jonka penis on peneyroituneena häneen. En ole oppiarvoltani psykologi. Ikuinen havaintojen tekijä ja hivenen käyttäytymistieteitä opiskelija olen.

No ei synny. Te miehet haluatte vaan kuvitella että kalunne on niin maaginen rakkauden taikasauva. Naisille se ei toimi noin, mutta seksi voi ehkä hetkellisesti vahvistaa yhteenkuuluvuuden tunnetta, jos sellainen on jo aikaisemmin syttynyt.

Vierailija
6/15 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle ainakin syntyy tunteita, jos harrastan seksiä.

Vierailija
7/15 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei synny. Te miehet haluatte vaan kuvitella että kalunne on niin maaginen rakkauden taikasauva. Naisille se ei toimi noin, mutta seksi voi ehkä hetkellisesti vahvistaa yhteenkuuluvuuden tunnetta, jos sellainen on jo aikaisemmin syttynyt.

Sinä siis haluat tässä kertoa, että nainen on kylmä otus, joka paneskelee ilman tunteita?

Vierailija
8/15 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis haluat tässä kertoa, että nainen on kylmä otus, joka paneskelee ilman tunteita?

Yhy yhy, kuinka julmaa ja kylmää jos ei kullilla saa ihmistä rakastumaan! :D

Vierailija
9/15 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tapailin miestä, joka aikaansai minulle orkun sitkeällä ja pitkäkestoisella suuseksillä. Se on ainoa tapa minun saada orkku muuten kuin yksin. Jälkikäteen ajatellen ihastuin mieheen siitä syystä. Tapailimme muutaman kuukauden ja se aika meni lähes täysin sängyssä. Sitten kävi ilmi, että miehellä ei ollut mitään tunteita ja oli siis vain seksin perässä.

Vierailija
10/15 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty harrastamaan seksiä ilman tunteiden heräämistä

Vierailija
11/15 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakin miehenä kävi kerran sillain, että yks tyttö jahtasi mua bileissä. En ollut kiinnostunut, kun se ei ollut kovin kaunis. 

Sitten annoin sen nyt kuitenkin ottaa suihin ja jumankauta kun se oli hyvä. Rakastuin siihen välittömästi.

Vierailija
12/15 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evoluutio biologisesta kannasta katsottuna. Kyllä seksin harrastaminen saa naisilla tunteita aikaan.  Miehellä taas siemenen jakaminen mahdollisimman moneen römpsään on luonnollinen toimintamalli.

Nainen hakee jälkeläistä ja sille suojelijaa.

Vierailija
13/15 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Evoluutio biologisesta kannasta katsottuna. Kyllä seksin harrastaminen saa naisilla tunteita aikaan.  Miehellä taas siemenen jakaminen mahdollisimman moneen römpsään on luonnollinen toimintamalli.

Nainen hakee jälkeläistä ja sille suojelijaa.

Miten sitten selität sen ettei minulla saa, vaikka nainen olen? Kerro nyt biologiapetteri miksi en ole rakastunut jokaiseen yhden yön juttuun, vaikka hyvän näköisiäkin olivat! Sehän tarkoittaisi hyviä geenejä jälkeläisille! Joillain heistä oli leveät hartiatkin minun ja lastemme suojelemista varten, mutta siltikään ei salamarakkaus roihahtanut.

Vierailija
14/15 |
22.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin miehenä kävi kerran sillain, että yks tyttö jahtasi mua bileissä. En ollut kiinnostunut, kun se ei ollut kovin kaunis. 

Sitten annoin sen nyt kuitenkin ottaa suihin ja jumankauta kun se oli hyvä. Rakastuin siihen välittömästi.

Miehille tämä on rakkautta. Muistakaa naiset se, kun he kertovat teille rakastavansa teitä saadakseen läheisyyttä ja palveluksia.

Vierailija
15/15 |
23.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän ei muka pitäisi miehestä? Jos nainen tahtoo seksiä niin on siellä aina jotain ihastumista tai vähintään fyysistä viehätystä taustalla. 

Panet sitä uudestaan ja taas uudestaan ja uudestaan niin kauan kuin mimmi jaksaa niin kyllä se siitä.