Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleensä en herkkä naiseuden

Vierailija
21.02.2026 |

Arvostelemisesta, koska naiset erilaisia kun miehet, mutta yksi asia pistänyt silmään mikä ei ole järkevää kritiikkiä. Joillain on tapana pistää kaikki erilaiset mielentilat hormonien piikkiin, kun kyse naisista.

Eli jos hieman suutut tai edes närkästyt ja korotat hieman ääntä, se on hermostumista mikä johtuu hormoneista? Siis ikinä ei saa puhua kiivaaseen sävyyn tai oikeastaan edes ottaa, ei niin mukavia aiheita, mitä pitäisi selvittää edes puheeksi tai se on jotain hysteeristä ylihermostumista? On ongelmia persoonassa? Jos ottaa puheeksi, mies voikin sitten jyrähtää vaikka miten. . 

Miehillä se ei ole mitään hormoneihin  liittyvää, ei yli menevää hermostumista aiheetta,  yli vihaisuutta,  vaan kaikki mielentilat ovat ainoastaan järkiperäistä ja juuri sillä tasolla, mitä pitää asiaan nähden olla? 
Haiskahtaa ehkä jokin puolueellisuus. Tuollahan saa aikaan juuri sen mikä tarkoitus. Ei puhuta eikä selvitetä asioita mitä en halua tai väitän, että olet ylihermostunut jankjaaja. Hehheh! 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Minä naisena olen myös reageerannut tuohon vöyhötykseen.  Premestruation eli aiai kuin vaikeata ennen niitä päiviä, niiden päivien aikana puhumattakaan kuin kireä ihminen on. 

Tämä kaikki on vaan keksittyä koska on mielenterveydellisiä häiriöitä ,uskon. Itse en koskaan kokenut näitä hermoromahduksia itkuja enkä muutakaan. 

Vierailija
2/10 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yksilöllistä, miten hormonaaliset muutokset vaikuttavat. Eikö se ole jo itsestäänselvyys. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Minä naisena olen myös reageerannut tuohon vöyhötykseen.  Premestruation eli aiai kuin vaikeata ennen niitä päiviä, niiden päivien aikana puhumattakaan kuin kireä ihminen on. 

Tämä kaikki on vaan keksittyä koska on mielenterveydellisiä häiriöitä ,uskon. Itse en koskaan kokenut näitä hermoromahduksia itkuja enkä muutakaan. 

Et edusta kaikkia ihmisiä. On yksilöllistä, miten hormonaaliset muutokset vaikuttavat. On narsistista yleistää oma kokemus kaikkia koskevaksi. 

Vierailija
4/10 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ne hormonit vasta vaikuttavatkin. Ilman testoteronia vankilat olisivat tyhjillään ja poliisit työttöminä.

Vierailija
5/10 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuo vain paljastaa sen miehen kätketyn naisvihan ja halveksunnan, jota miehet ovat täynnä!

Tosiasiassa ennen kuukautisia naishormonin taso laskee ja naisista tulee enemmän miehenkaltaisia. Miehethän ne juurikin raivoilevat miten sattuu ja milloin vain!

Vierailija
6/10 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän vasta ovatkin hormoniensa vietävinä: on väkivaltaan ja jopa henkirikoksiin johtavia tunnekuohuja ja kyvyttömyyttä pitää omaa, mieshormonilla toimivaa penistä kurissa, vaikka olisi miten ikäviä lapsenruokkokuvioita tiedossa. 

Vierailija
7/10 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne hormonit meilläkin vaikuttaa, mutta meillä on tässäkin asiassa yhteiskunnalliset rakenteet puolellamme. Miehen hormonikierto kestää 12 tuntia siinä missä naisen se n. 28 päivää.  Kun vuorokausirytmi ja sen myötä esim. työelämä mukailee omaa hormonikiertoa on aivan eri asia jaksaa arjessa verrattuna naisiin, jotka joutuvat puskemaan arjen läpi riippumatta siitä missä vaiheessa heidän kiertonsa, joka sisältää muutenkin huomattavasti enemmän fyysisiä muutoksia, on.

Toki sitten tuollainen missä toisen ilmaisemat negatiiviset asiat mitätöidään hormonikierron vaikutuksiksi on vain tämän mitätöijän kykenemättömyyttä kommunikoida järkevästi.

Vierailija
8/10 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena en saa jatkaa kesksutelua koska olin eri mieltä.Nyt mode takavarikoi kaikki vastaukseni. 

Vierailija
9/10 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et edusta kaikkia ihmisiä. On yksilöllistä, miten hormonaaliset muutokset vaikuttavat. On narsistista yleistää oma kokemus kaikkia koskevaksi. 

Miksi vaan Suomessa naiset kärsivät näistä naisten ongelmista?

Vierailija
10/10 |
21.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vaan Suomessa naiset kärsivät näistä naisten ongelmista?

Kyllä niistä muuallakin kärsitään, mutta siellä ei ole avointa keskustelukulttuuria. He vain vaikenevat. Millainen on muuten otantasi? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän