Mitä olet tehnyt tänään?
Minä juonut aamukahvin ja lukenut uutiset ja käynyt kaupassa.
Kommentit (35)
Runkkupuvussa juon kahveeta ja mietin syntyjä syviä. No ei vaiskaan, juon kiljua ja luen aku ankkaa.
Juonut aamukahvin ja käynyt tallilla hoitamassa ja ruokkimassa hevoseni.
Vierailija kirjoitti:
Join kaljaa ja viiniä, laitoin yöllä peseytyneet pyykit narulle, kävin kaupungissa ostamassa syömistä ja juomista ja nyt olen kirjastossa netissä.
Toivottavasti kalja ja viini ei oke ongelma sinulle. Se vie ennenaikaiseen hautaan ja usein tekee sen karulla tavalla.
Tsemppiä elämääsi.
Tänään juoksumatolla kuntotesti. Mä oon ihan varma että 3200 sijaan menee vaan 2600.
Nukuin 12 tuntia ja juonut aamukahvin ja mutustellut herkkuja.
Olen käynyt hiihtämässä ja nyt siivoan. Klo 12 alkaa penkkiurheilumaraton.
Valmistellut ruokia illan päivällisiä varten ja siivonnut.
Olin koneella, katsoin au paireja, söin aamupalan, pesin suihkutilan+wc pöntön ja nyt katson sometähtien sinkkuelämää tv:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Join kaljaa ja viiniä, laitoin yöllä peseytyneet pyykit narulle, kävin kaupungissa ostamassa syömistä ja juomista ja nyt olen kirjastossa netissä.
Toivottavasti kalja ja viini ei oke ongelma sinulle. Se vie ennenaikaiseen hautaan ja usein tekee sen karulla tavalla.
Tsemppiä elämääsi.
Kieltäytymällä kaikista nautinnoista selviät elämästä hengissä. Ihan niinku varmasti selviät hengissä.
Teen kaiken sen minkä haluan kuten jokaisena päivänä. En ole orja joka menee ja tekee toisen käskystä ja saa palkkioksi hyväksyntää. Olen vapaa ja sinä et edes tiedä mitä vapaus tarkoittaa.
Join kahvia, neuloin villasukkaa, katsoin pari jaksoa sinkkuillallista. Juuri äsken söin aamupalan ja nyt mietin mitä tekisin seuraavaksi. Minulla on pikkuisen krapula ja ilmeisesti vähän flunssaakin.
Söin nuudeleita. Taidan laittaa robotti-imurin päälle. Laiskottaa.
Join aamukahvin, käytiin koiran kanssa pitkä lenkki kun oli vain -6 astetta, sitten puuroa naamaan.
Kävin lenkillä, vaikka oli kaikenlaisia säävaroituksia liukkaudesta lumisateeseen. Ainoastaan kova tuuli haittaisi menoa. Pitäisi lämmittää kalasoppa ja sitten katsella kuninkuusmatkaa, jos siellä olisi suomalaisia hiihtäjiä. Samalla saisin kudottua hihat villapaitaan.
Istunut kaupan ulko-oven edessä rullatuolissa pahvinen kyltti sylissä.