Mitä olet tehnyt tänään?
Minä juonut aamukahvin ja lukenut uutiset ja käynyt kaupassa.
Kommentit (35)
Käynyt koiran kans aamulenkin. Kävimme molemmat suihkussa. Vaihdoin puhtaat petivaatteet. Molemmille aamupala. Pesin hampaat. Laitoin pyykkikoneen pyörimään. Nyt menemme nukkumaan, sillä yövuoroista on univelkaa. Ihanat puhtaat lakanat!
Just hylkäsin keikkavuoro tarjouksen. Katon mieluummin kisoja. Ei 10-18 nappaa. 14-22 iltavuoroon oisin voinu mennä ku 4 tuplapalkan tuntia.
Herännyt, syönyt aamupalaa, leikittänyt kissaa. Kohta katson dokumentin Klæbon lapsuudesta ja harjoittelusta. Sen jälkeen 50km hiihtoja seuraan.
Juonut kahvia ja mitään en tee. En tee koskaan mitään kun olen työtön. Menee tuet jos tekee yhtään mitään.
Jynssäsin koko kylpyhuoneen puhtaaksi äsken.
Nyt tänne voi tulla naisia treffeille.
Tehnyt töitä. Periaatteessa olen töissä 24/7/365.
Tj50
Juonut kaksi kuppia kahvia, käynyt kaupoissa, pyykännyt, sulatellut kompostia, nyt maistelen antioksidanttijuomaa ja mietin mitä sitä tekis seuraavaksi.
Pitäis imuroida, tiskata, pyykätä, siivota kissanhiekat, lenkittää koira, tehdä päivällistä, katsoa urheilua, ommella yks nappi, hakea saunapuita, jatkaa kompostin sulattamista.
Istunut koneella, join aamupalaksi kahvia ja vähän myöhemmin mangolassin. Sitten tein aikaiseksi lounaaksi jotain teriyaki bunseja air fryerillä. Nyt kun sain syötyä ne, alan suunnittelemaan vaatteiden päälle laittamista. Jos lähtisi käymään kauppakeskuksessa, olisi tarvetta Aasia-kaupan muutamalle maustekastikkeelle ja Normalista pesuainetta ja jotain herkkuja.
Join kaljaa ja viiniä, laitoin yöllä peseytyneet pyykit narulle, kävin kaupungissa ostamassa syömistä ja juomista ja nyt olen kirjastossa netissä.
Köllöttelin koiran kanssa sängyssä herättyäni. Laitoin t-paidan päälle ja kävin pissillä. Pesin kädet, menin olohuoneeseen istumaan nojatuoliin. Join mukillisen mieheni keittämää ja tarjoilemaa kahvia. Kävin kakalla. Palasin nojatuoliin. Juttelin niitä näitä miehen kanssa. Tein aamupalan. Söin sen nojatuolissa. Otin puhelimen käteen ja selasin hetken instaa ja nyt olen täällä. Odotan tietoa, onko kaveri kipeä vai onko illanistujaiset voimassa. Jos en mene kaverin luo illalla, lähden kohta kaupan kautta mökille.
Vierailija kirjoitti:
Istunut koneella, join aamupalaksi kahvia ja vähän myöhemmin mangolassin. Sitten tein aikaiseksi lounaaksi jotain teriyaki bunseja air fryerillä. Nyt kun sain syötyä ne, alan suunnittelemaan vaatteiden päälle laittamista. Jos lähtisi käymään kauppakeskuksessa, olisi tarvetta Aasia-kaupan muutamalle maustekastikkeelle ja Normalista pesuainetta ja jotain herkkuja.
Tuli kauhea olo kun vähän kuin omasta merkityksettömästä elämästään olisi lukenut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli kauhea olo kun vähän kuin omasta merkityksettömästä elämästään olisi lukenut.
?? Kovin paljon tunnut arvailevan mitä elämässäni tapahtuu tämän aamun ulkopuolella.
Aamulla heti ensimmäiseksi ihmettelin että olen elossa. Mukavaa päivää kaikille elossa oleville!
Heränny, ruokkinu kissan, käyny kakkosella, juonut kahvia, palstaillu ja kuunnellu musaa. Kohta lähen treenikselle soittamaan.
Mitäs meinasit näillä tiedoilla tehdä?
En mitään, mutta suihkuun pitäisi mennä ja sen jälkeen kauppaan hakemaan kaljaa.
Heräsin viiden maissa hermosärkyyn ja otin kipulääkkeet. Seiskan korvissa lääke alkoi vaikuttamaan ja ihanan vapauttava uni tuli nukuin melkein neljä tuntia. Nyt aamupala koneen ääressä ja sitten varovaisesti ulkoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Aamulla heti ensimmäiseksi ihmettelin että olen elossa. Mukavaa päivää kaikille elossa oleville!
Samaa ihmettelen itsekin joka aamu.
Haukkunut ohikulkijoita prisman tuulikaapin vieresä opiskelijahaalarit päällä. Kivaa oli! seuraavaksi of-hooraamaan. =)
Herännyt, juonut kahvia, tätä juon vain seuran vuoksi ja tämä viikonloppuisin, en ole kahvnystävä. Lämmittänyt pönttöuuni ja katsellut ikkunasta miten tulee lunta ja miettinyt miten lumityöt ajoittaisin.
Maannut sängyssä