Muistakaahan miehet että kalja sisältää kaloreita🤔
Mikäs sen ihanampaa, kuin siemailla raikas kylmä kalja viikonlopun kunniaksi. Mutta tässäkin on hyvä muistaa, että kohtuus kaikessa! Alkoholi ei millään tapaa tee hyvää keholle. Itse asiassa se on kehoa kuivattava sokeripommi. Humalapäissään tulee myös tehtyä kaikenlaisia typeryyksiä. Eli pidetäänhän järki kädessä sen juomisen suhteen.
Kommentit (28)
Aika se ja sama jos yhtenä päivänä muutaman ottaa. Huomenna vasta.
Vierailija kirjoitti:
Muistahan läski akka imeä munaa.
Joko itse muistit? (Ei haittaa vaikka olisit läski ukkokin)
Vierailija kirjoitti:
T. S i i d e r i v a l a s
T. I n c e l i
Sehän ei sulle yhtöän kuulu paljonjok mä juon... pystyisin halutessani lopettamaan vaikka seinbään jos haluisin. on se nyt prr**kele kumma jos ei perjantaina voi suomen lätkäpeluin aikana muutamaa kaljaa ottaan....
Vierailija kirjoitti:
Sehän ei sulle yhtöän kuulu paljonjok mä juon... pystyisin halutessani lopettamaan vaikka seinbään jos haluisin. on se nyt prr**kele kumma jos ei perjantaina voi suomen lätkäpeluin aikana muutamaa kaljaa ottaan....
Miten sinä nyt noin tunteidesi valtaan heittäydyit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kopioit lähes sanasta sanaan jonkun muun aloituksen, ap?
Yhyy yhyy 😭 Ei saa matkia! 😫
Noh noh, olisit imarreltu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä nyt noin tunteidesi valtaan heittäydyit?
Ensin se riemuitsi nousuhumalassa Suomen 2- 0 johtoa, sitten se alkoi kännissä huutamaan kun Kanada laukoi maaleja, sitten se itki ja ryyppäsi lisää kun Suomi hävisi ja nyt on jäljellä pelkkä laskuhumala ja vtutus.
Muistahan läski akka imeä munaa.