Mitä virkkasit viimeksi ja milloin?
Minä virkkaan parhaillaan kukkakuviohuivia. Ohje Drops 177-4
On terapeuttista.
Kommentit (42)
Virkkasin kesällä ontelokudelangasta kylppärin maton ja loppulangasta korin. Kävi kyllä sormiin se homma enkä ihan äkkiä ota uusiksi.
Joulu alla virkkasin lumihiutaleen. Neulomista olen harrastanut jo vuosia ja halusin kokeilla miten virkkaaminen sujuisi.
Olen virkkaamassa paloista, joissa auringonkukkia, torkkupeittoa. Pikkuhiljaa etenee, välillä työ on pitkän aikaa sivussa.
Mutta voiton puolella jo!
Ruusuja jämälangoista televisiota katsellessa joskus viikko tai pari sitten, ompelen ne torkkupeittoon koristeeksi.
Tällaisia (mutta erivärisiä): https://www.lankahelvetti.net/2014/10/virkatun-ruusun-ohje.html
Kansakoulussa 1965, piti tulla patalappu mutta siitä tuli enemmän sombrero
Pannulapun koulussa ekalla luokalla...
Jotkut venäjän kansalaiset varasti välineet . Oikeasti oikein asunnosta . Kas kun ne myös huoltomiehiä ja suutareita . Rakennusmiehiä ja muuta huumepiikittäjää.
Virkkasin viimeksi koulussa 70-luvulla kukkia villalangasta. Niitä olisi opettajan mukaan pitänyt ommella vaatteisiin koristeeksi. No en ommellut.
Mut viimeksi tuli tehtyä kanavatyö ja puolet villapuserosta ja muutama patalappu . Kutomalla . Virkkaamalla voi tehdä kassin myös kuin päiväpeiton. Meiltä joku varasti matkamuisto esineitä ja työkavereita saatuja . Härskiä. Työkaverit aina muisti jollain esineellä.
Ai me ommeltiin muuten koulussa tyynyliina kuin puseroa koneella . Housut. Ja sukkia. Lapaset. Pyyheliinoja . Ja pojat vain pääsi puutöihin oli sukupuoli rasisteja .
Virkkasin vaimolle, että tiukkaa tulee kolmannessa erässä.
Onko teistä hienoa kun meidän asioita hoitaa muumaalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Ruusuja jämälangoista televisiota katsellessa joskus viikko tai pari sitten, ompelen ne torkkupeittoon koristeeksi.
Tällaisia (mutta erivärisiä): https://www.lankahelvetti.net/2014/10/virkatun-ruusun-ohje.html
Onpa kivoja! Mihin aiot käyttää ruusut?
Patalappu toissailtana. Halusin vain tehdä jotain, mikä tulee kerralla valmiiksi.
Nätti malli! En osaa virkata. Valitettavasti.