Millaista se huono seksi on miesten mielestä?
Tuohon toiseen ketjuun viitaten kun muutama ainakin kirjoitti mieluummin masturboivansa kuin harrastavansa huonoa seksiä. Mitä naisen täytyy mielestäsi tehdä että seksi on hyvää?
Kysyn ihan oppimismielessä :)
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto loppuun saakka ja kakkosportin avaaminen ovat aika kovia valttikortteja.
Juu, huonoa on "vanhan parin rutiiniseksi" mistä on kaikki into ja tuommoiset ekstraherkut jääneet jonnekin vuosien taa.
Syvä loppuun asti vedetty suikkari viimeksi ehkä 10v sitten, peppua viimeksi varmaan vieläkin kauempi aika sitten. On tää surkeeta hommaa.
Semmoinen herttanovellimainen herkkä ja ylihellä romanttinen seksi on aika tylsää ja huonoa.
Huonoa seksiä on
-ei seksiä
-pitkin hampain ja huokailujen jälkeen suostuu seksiin (ei kiitos)
-säännönmukainen kieltäytyminen muusta kuin rutiineista
-seksiä vain miehen aloitteesta, eli .ies ei ikinä saa kokea olevansa haluttu
helppo vastaa.
naiset on ensinkullini kimpussa ja terskakulkee suusta suuhun kun kädetrunkkaavat vartta ja sormet eksyy tai tutkiiipakaroitani, etsivät orgasmiin tietä..
Mut.
..eivaanlaukee?
seonsiinä. ('eikämitäänylämummoja..vuosiin..')
Näin 48v kohdalla, 2 avioliittoa takana, oppi mitä minulle on hyvä seksi. On siitä aina nauttinut ja sitä on ollut paljon, mutta..
..nykyinen naisystävä on hieman sub. Helkatti että toimii. Ei paljon, mutta hieman, ja se tekee hulluksi.
Aina.
Aina on ollut se sama (krooniseltatuntuva)..
"T u r n Off"-vaade:
raskaaksitulemisen kanssa. (Aina meneekaikki fiilikset.. :(( - en tykkää yhtään..
..seksinTappaja=Nro1.
Semmonen missä on naisia mukana
-Jussi
NS avioseksi. Ei yhtään intohimoa.
Inhoan seksiä. Turhanpäiväistä ähellystä. Sinkkuna saa olla rauhassa pakkoseksistä. Miten ihanaa mennä nukkumaan yksin, ilman, että täytyy väkisin naida.
Hyi helvetti, kuka jaksaa väkisin naida, taloudellisen turvallisuuden vuoksi? Säilyttääksen ulkokuoren. Harva suhde nykyään perustuu ns. rakkauteen. Tinder on tuhonnut romantiikan.
Minun mies ei anna koskea kaluuan juuri milloinkaan. Nytkin yritin tässä hiukan kosketella mutta ei "nyt katsomme lätkää"..okei, älä sitten valita. Aina olen niin innokas ja halukas mutta ei mies innostu. Enkä ole 100 kg ja miehenkin mielestä kaunis jos se onkin typerää sanoa.
Lahnaseksi, eli nainen makaa eleettömänä sängyssä haarat levällään, eikä nainnin aikana osoita asiaan mitään kiinnostusta aiheeseen.
Huonoa on iloton, yllätyksetön, himoton ja passiivinen perusseksi. Ja jos vielä AINA ilman mitään ekstraa niin puisevaksi menee.
Näin niinkuin sivusta niin ainoa milloin olen lahnana maannut miehen alla oli nuorena kun en uskaltanut enää sanoa ei, koska aiemnat EIt eivät olleet auttaneet ja jankkaus ja vonkaus jatkui yötä myöden:/
Vain yksi mies on tuollaista harjoittanut, muut ovat uskoneet jo ensimmäisen EIn ja myös kuunnelleet mikä vialla jos en halua eli ei ole tullut tilannetta jossa pelkään ja välttelen miestä ja lopulta makaan sängyssä kuollutta leikkien. Yleisesti olen aika leikkisä ja etenkin tykkään puhua seksistä ja että mikä olisi kiihottavaa, eli itse en osaa kuvitella missään muussa tilanteessa olevani noin, en edes voi olla paikoillaan ja hiljaa kun yhdyntä tuntuu hyvältä ja olen kiihottunut!
Aina samanlaista.