Naispuolisten kaverieni mielestä oon pinnallinen, kun en halua naista jolla on jo lapsia
Mullakaan ei ole, joten mieluusti deittaan lapsettomia. Lisäksi oon 30, joten kai toi on ihan realistinen toive vielä
Kommentit (15)
Aha. Hienoa. Osaat päättää omasta elämästäsi.
Kannattaa valita hoikka ja lapseton ja ei iältään vanhempi niin tiedät että kelpaat naiselle eikä nainen vain tyydy suhun.
Juu en minäkään halua tapailla isiä. Lapsellisen deittailkoon toisia lapsellisia.
No oothan sä pinnallinen, mutta mitä siitä, aika moni muukin on.
Miksi haluat yleensä parisuhteeseen, jos et ole rakastunut? Mä en oo tätä miehissä koskaan ymmärtänyt, en sen puoleen naisissakaan. Seukataan, vaikkei oikeesti oo palavaa tunnetta.
Ei kukaan mies halua toisen miehen lapsia koska se ei toimi.
Aina joku yrittää vastustaa, mikä tekee asiasta mahdottoman. Vaadimme lisää palstoja, missä voi kysellä, kieltääkö kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa valita hoikka ja lapseton ja ei iältään vanhempi niin tiedät että kelpaat naiselle eikä nainen vain tyydy suhun.
Juuri niin, joku huono itsetunto juttu. Kannattaa vaikka alkaa harrastaa liikuntaa niin saa itseluottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan mies halua toisen miehen lapsia koska se ei toimi.
Älä ylistä. Se ettet sinä hyväksy, ei tarkoita kuin sinua.
Niin provideria ja aisuriahan naiset hakee, siis sopivaa höynäytettävää.
Vierailija kirjoitti:
No oothan sä pinnallinen, mutta mitä siitä, aika moni muukin on.
Miksi haluat yleensä parisuhteeseen, jos et ole rakastunut? Mä en oo tätä miehissä koskaan ymmärtänyt, en sen puoleen naisissakaan. Seukataan, vaikkei oikeesti oo palavaa tunnetta.
Kaikki ei valitettavasti syystä tai toisesta kykene tunteisiin, mutta haluaa silti toisen ihmisen vierelleen. Rehellinen kertoo tämän ja toinen sitten päättää mitä tekee asian suhteen. Kaikki eivät ole rehellisiä. Itse olen tämän suhteen.
Olen N27 enkä kyllä kelpuuta miestä, jolla on jo lapsia. Sehän ois ihan suoraan pois multa!
Pidä pintasi. Jos teet itseäsi vastaan niin kaikki tulee kärsimään.
Taidat olla epävarma ikirunkkari kun tänne tulit vinkumaan.
Kaverien mielestä -jankkaaja.