Miksi naisten jääkiekkoa pakkosyötetään ja ylihypetetään?
Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Kovempaa peliä näin eilen 7 luokkalaisten poikien välisessä matsissa
Kommentit (15)
Koska nykyään Suomen naiset tuntuvat saavan lajissa paremmin mitaleja kuin miehet.
t. mies
Eikä ohjelmatiedoissa edes kerrota, että kyse on naisten jääkiekosta. Kaikissa muissa lajeissa kerrotaan onko miehet vai naiset mutta nyt lukee vaan Jääkiekko: Talviolympialaiset, Milano Cortina, Pronssiottelu. Se lienee osa hypetystä jos joku vaikka erehtyisi katsomaan.
Tokihan kaikki olympialajit näytetään telkkarissa. Löydät varmaan Areenasta muita, sinua enemmän kiinnostavia lajeja katsottavaksi. Kirjo on laaja.
Minua kiinnostaa miehenä aika paljonkin.
No onhan se rehellisesti sanottuna paskaa niin kuin naisten jalkapalloilu. Tennis on upeaa.
T. Nainen
Laita TV kiinni ja ota kirja käteen. Typerys.
Vierailija kirjoitti:
Ne on kaikki lepakoita ja vaatteita aivan liikaa päällä eli mitään syytä ei ole miehenä katsoa. Tosin studiossa yksi kaunis kissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on kaikki lepakoita ja vaatteita aivan liikaa päällä eli mitään syytä ei ole miehenä katsoa. Tosin studiossa yksi kaunis kissa
Mitäs merkitystä sillä on, jos leikitään kaikki yhtä tyhmää ja kuvitellaan että se pitää paikkansa.
Jättivät Idankin luistelut näyttämättä. Välissä olisivat livenä voineet näyttää
Vierailija kirjoitti:
Koska nykyään Suomen naiset tuntuvat saavan lajissa paremmin mitaleja kuin miehet.
t. mies
Nyt oli kuohkeaa höyryävää tuo viesti.
Ihan hyvä USA-Kanada matsi. Jatkoajalle meni.
Koska lepakot on syrjitty vähemmistö, jota pitää nostaa yhteiskunnassa valokeilaan.
Peliä peliä! Tytöt vetäis sua mailalla jalkojen väliin ja tekis susta jäätelöä!
Ei kiinnosta sun kaltaiset alfat kentillä. Mee syömää protskuu poika.
Voimia. Koita jaksaa, harva on kokenut elämässään noin kovia.