Telkkarista alkaa just nyt Palstamamma. Kauhein jännityselokuva, jonka olen ikinä nähnyt. Ja olen nähnyt niitä paljon.
Räväkkä kouvolatukka kylvää kauhua betonilähiössä. Sen viskillä karhennettu huuto saa ihmiset pelkäämään henkensä edestä. Jos nenään tulvahtaa tupakan ja vanhan viinan haju on jo kiire. Palstamamma on lähistöllä eikä se anna sääliä jos se huomaa jonkun.
Kommentit (14)
Itse katsoin juuri Helanderin uusintaversion Elm Streetista: Freddies Bride. Vaaleahiuksinen söpöliini polkkatukassaan riehui saksikätenä kylväen kauhua ja te#rroria maailman reunalla jäisellä saarella.
No mutta olipas hyvä, että varoitit! Nyt en avaa koko telkkaria, varmuuden vuoksi...
Starilla rikkaiden versio samasta aiheesta!
Onks tää se osa, missä se mamma jahtaa sitä onnetonta miestään vai se, missä se jahti jatkuu? Vai joku vielä uudempi versio?
Tää on se jakso missä se jahtaa sen entisen miehen exää.
Vierailija kirjoitti:
Itse katsoin juuri Helanderin uusintaversion Elm Streetista: Freddies Bride. Vaaleahiuksinen söpöliini polkkatukassaan riehui saksikätenä kylväen kauhua ja te#rroria maailman reunalla jäisellä saarella.
Perustuu tositarinaan eräästä Riikka Purrasta.
Muistuttaako tämä leffaa Piina (Misery?)
Mikä on sen Palstamamman ukosta kertovan elokuvan nimi? Kun en nyt millään muista.
Vierailija kirjoitti:
Starilla rikkaiden versio samasta aiheesta!
Pääosassa Ursula Von Der Leyen, useita sarjan katsojia on menettänyt henkensä...
Vierailija kirjoitti:
Mikä on sen Palstamamman ukosta kertovan elokuvan nimi? Kun en nyt millään muista.
Vauvan perusteella Uuno Turhapuro, rautakauppias. Kaikilla on joku ihmeellinen perseen hajuisella sohvalla makaava törkyturpa, joka välttelee töitä ja lutkuttaa vain vanukkaita ja kaljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vauvan perusteella Uuno Turhapuro, rautakauppias. Kaikilla on joku ihmeellinen perseen hajuisella sohvalla makaava törkyturpa, joka välttelee töitä ja lutkuttaa vain vanukkaita ja kaljaa.
Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
K-24 elokuva. Tällöinkin sensuroitu versio.