Harmittaa kun en pysynyt vaan ystävänä yhden mahtavan miehen kanssa!
Mies ihastui minuun kuulemma heti kun näki minut ekan kerran mutta ei sitä heti näyttänyt. Tekstiviestiteltiin asialinjalla, käytiin joskus kahvilla ja en huomannut mitään kunnes maistissa laittoi mulle sellaisen tekstarin jolloin asia valkeni. No, minä varattu ihminen menin perässä ja lopulta päädyttiin sänkyyn. Kokemus oli mahtava mutta ajattelin järjellä ja lopetin suhteen. Voi, nyt toisaalta harmittelin et jos oltais pysytty ystävinä niin saatais tavata välillä ja jutella, hän oli aivan mahtava jutteleen ja meillä samanlaiset ajatukset. Nyt sain häneltä terveisiä kuluneella viikolla ja olo ihan kumma, on niin ikävä. Hän on vapaa mies, voi kun olen toivonut hänelle kumppania vaikka sekin sattuu. Onko muilla vastavaa ja onko tämä nyt se ihonalainen?
Kommentit (4)
aika harmillinen tilanne... Mieti ajan kanssa kumman miehen valitset (ei suurimpana ikävän hetkenä, jotta pystyisit ajattelemaan "puolueettomasti"), äläkä sen jälkeen enää haikaile toisen perään - pääset siten paljon helpommalla.
joskus toisen nimi on mahdollista selvittää hyvinkin pienillä tiedoilla: esim. mistä hän on kotoisin? Missä ollut töissä? Ihan mikä tahansa tieto jonka avulla pääset jäljittämään hänet. Jos ehtisit tutustua häneen sen verran että totesit hänet aivan ihanaksi ja ellei se perustu pelkkään ulkonäköön, kenties saat häneen vielä yhteyttä? Joskus se on niin pienestä kiinni!!
Oma mieheni oli pitkään katkera siitä, että samalla kun hän yritti saada minut omakseen (olimme vain ystäviä), menin sänkyyn toisen kanssa. Silloin ajattelin olevani vielä vapaa ja se oli pelkkä kokeilu, mutta jälkeenpäin kadutti tuo käytökseni: oli ajattelematonta pitää häntä toivossa ja loukata, sen sijaan että olisin uskaltanut tehdä jo valintani.
Teillä on tietysti hieman eri tilanne, mutta ymmärrän kuitenkin sen hankaluuden. Millaisia tulevaisuuden suunnitelmia teillä on ollut nykyisen miehesi kanssa? Onko hän tosissaan kanssasi, vai tahtooko muuten vaan pitää sinut omanaan toistaiseksi? Millaisen miehen kanssa haluat jakaa loppuelämäsi?? Mieti ennen kaikkea miehen luonnetta ja älykkyyttä, koska ei se seksikkyys kauan paista ellei ole muita avuja riittävästi.
Pystyisittekö olemaan niin vahvoja ettei moinen enää toistuisi?
Mua taas harmittaa niiiiiin paljon, kun tapasin aivan ihanan miehen, enkä vaihtanut hänen kansaan yhteystietoja enkä sopinut uutta tapaamista vaikka hän pyysi. Nyt en näe häntä varmaan enää koskaan, eikä ole mitään mahdollisuuksia häntä edes löytää... Tulen hulluksi tämän tunteen kanssa. Ja oon ihan varma, että tuolla jossain se miettii ihan samoin=(