Mulla on jäätelöä ja lettuja iltapalaksi.
Kommentit (38)
Kieltämättä, mulla oli korvapuusti.
Voe mahoton. Teenkin sitten vohveli taikinan kun tuli herkut puheeksi. Kermavaahtoa ja lakkahilloa kun on vaan Aino jäätelöitä, pelkkä vanilja olisi hyvä kyllä hillon lisukkeena. En viitsi nyt lettuja käryytellä kumminkaan.
Hyi kun alkoi oksettamaan. Rasvaa, sokeria, lisäaineita. Oikein mielellänne myrkytätte kehojanne.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on lettu? Onko se pannukakku?
Ei kun se on lätty.
Kiitos kysymästä. Painoa on ihan tarpeeksi. Jos haluan pudottaa painoa riisun paksun kelkkahaalarin ja sen päällä olevan paksun toppatakin pois, jota käytän kelkkailun yhteydessä tauolla lämmikkeenä.
Vierailija kirjoitti:
Ja painoa on???
82kg
Vierailija kirjoitti:
Hyi kun alkoi oksettamaan. Rasvaa, sokeria, lisäaineita. Oikein mielellänne myrkytätte kehojanne.
Ei sitä tule aina miettineeksi mitä herkut sisältävät. Kerma on vissiin sellainen, jonka syömistä verisuonet eivät anna anteeksi koskaan. Muista voi palautua (paitsi lisäaineista olen samaa mieltä kuin sinä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä tule aina miettineeksi mitä herkut sisältävät. Kerma on vissiin sellainen, jonka syömistä verisuonet eivät anna anteeksi koskaan. Muista voi palautua (paitsi lisäaineista olen samaa mieltä kuin sinä).
Olen nähnyt, miltä näyttää tunkeutuneen valtimon sisus ja rasvoittuneet maksa ja sydän; aina sen jälkeen on kaikista pullista ja letuista sun muista tullut ällöttävä olo.
Vierailija kirjoitti:
Voe mahoton. Teenkin sitten vohveli taikinan kun tuli herkut puheeksi. Kermavaahtoa ja lakkahilloa kun on vaan Aino jäätelöitä, pelkkä vanilja olisi hyvä kyllä hillon lisukkeena. En viitsi nyt lettuja käryytellä kumminkaan.
Lakkahillo! <3 Ja vohveleita! <3 Tyylikästä.
Vierailija kirjoitti:
Ja painoa on???
Mä luulen, että 108. En ole ihan varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verisuonet eivät anna anteeksi kerman syömistä??????????? Siis miten?????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt, miltä näyttää tunkeutuneen valtimon sisus ja rasvoittuneet maksa ja sydän; aina sen jälkeen on kaikista pullista ja letuista sun muista tullut ällöttävä olo.
Mihin se on tunkenut?
Nyt mä kävin suihkussa ja alan syömään berliinin munkkia ja varmaankin yhden tuutin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä olet tuutti. Rasvaa on terveellistä. Se on karppaamista. Ainoastaan, että sen takia ei ole, että sokeri on mukana.
Jeesus mitä sakkia täällä on. Onko teillä aikuisilla joku karkkipäivä vai, ettei voi syödä torstain illalla herkkuja. Siis se on viikonloppu melkein.