Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on jäätelöä ja lettuja iltapalaksi.

Vierailija
19.02.2026 |

Nam maistuis varmaan sullekkin.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus mitä sakkia täällä on. Onko teillä aikuisilla joku karkkipäivä vai, ettei voi syödä torstain illalla herkkuja. Siis se on viikonloppu melkein. 

Vierailija
22/38 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä, mulla oli korvapuusti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on päärynöitä :)

Vierailija
24/38 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe mahoton.  Teenkin sitten vohveli taikinan kun tuli herkut puheeksi.  Kermavaahtoa ja lakkahilloa kun on vaan Aino jäätelöitä, pelkkä vanilja olisi hyvä kyllä hillon lisukkeena.  En viitsi nyt lettuja käryytellä kumminkaan.

Vierailija
25/38 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viuhkalettuja

Vierailija
26/38 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun alkoi oksettamaan. Rasvaa, sokeria, lisäaineita. Oikein mielellänne myrkytätte kehojanne. 

Vierailija
27/38 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on lettu? Onko se pannukakku?

Ei kun se on lätty.

Vierailija
28/38 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja painoa on???

Vierailija
29/38 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä. Painoa on ihan tarpeeksi. Jos haluan pudottaa painoa riisun paksun kelkkahaalarin ja sen päällä olevan paksun toppatakin pois, jota käytän kelkkailun yhteydessä tauolla lämmikkeenä.

Vierailija
30/38 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja painoa on???

82kg

Vierailija
31/38 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi kun alkoi oksettamaan. Rasvaa, sokeria, lisäaineita. Oikein mielellänne myrkytätte kehojanne. 

Ei sitä tule aina miettineeksi mitä herkut sisältävät. Kerma on vissiin sellainen, jonka syömistä verisuonet eivät anna anteeksi koskaan. Muista voi palautua (paitsi lisäaineista olen samaa mieltä kuin sinä).

Vierailija
32/38 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä tule aina miettineeksi mitä herkut sisältävät. Kerma on vissiin sellainen, jonka syömistä verisuonet eivät anna anteeksi koskaan. Muista voi palautua (paitsi lisäaineista olen samaa mieltä kuin sinä).

Olen nähnyt, miltä näyttää tunkeutuneen valtimon sisus ja rasvoittuneet maksa ja sydän; aina sen jälkeen on kaikista pullista ja letuista sun muista tullut ällöttävä olo.  

Vierailija
33/38 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voe mahoton.  Teenkin sitten vohveli taikinan kun tuli herkut puheeksi.  Kermavaahtoa ja lakkahilloa kun on vaan Aino jäätelöitä, pelkkä vanilja olisi hyvä kyllä hillon lisukkeena.  En viitsi nyt lettuja käryytellä kumminkaan.

Lakkahillo! <3 Ja vohveleita! <3 Tyylikästä.

Vierailija
34/38 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja painoa on???

Mä luulen, että 108. En ole ihan varma. 

Vierailija
35/38 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Verisuonet eivät anna anteeksi kerman syömistä??????????? Siis miten?????????

Vierailija
36/38 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt, miltä näyttää tunkeutuneen valtimon sisus ja rasvoittuneet maksa ja sydän; aina sen jälkeen on kaikista pullista ja letuista sun muista tullut ällöttävä olo.  

Mihin se on tunkenut?

Vierailija
37/38 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä kävin suihkussa ja alan syömään berliinin munkkia ja varmaankin yhden tuutin. 

Vierailija
38/38 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinä olet tuutti. Rasvaa on terveellistä. Se on karppaamista. Ainoastaan, että sen takia ei ole, että sokeri on mukana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän