Jos kotiisi laitettaisiin 24/7 kamerat ja tehtäisi ohjelma
Miten lähipiiri tai tutut yllättyisivät? Mikä hävettäisi?
Miten julkinen olemuksesi ja pukeutuminen sekä käytös eroaa yksityisestä? Onko kotisi sotkuinen tai laiminlyöty eikä päällepäin uskoisi? Pukeudutko särmästi kodin ulkopuolella mutta kotona käytät repaleisia pieruverkkareita?
Kommentit (33)
Kukaan ei jaksaisi katsella 5 minuuttia kauempaa.
Olin itse ennen sellainen että pukeuduin tosi kamaliin tahraisiin puhki hiutuneisiin mekkoihin ja isoihin t-paitoihin. Koti oli kamalassa törkykunnossa ja pidin ikkunaverhoja aina tiukasti kiinni. Likaiset hiukset sotkunutturalla ja pesemättömät meikit eiliseltä naamassa
Nykyään olen ryhdistäytynyt ja työstän sitä yhä
Vaatisin parempia sisustuksia ja vaatteita, se voi maksaa. Wc-ääniä ei saisi kuulua keneltäkään.
Tällä hetkellä ok siisti koti, harjatut hiukset, sievä neulemekko
Varmaan tutut yllättyisivät siitä naisten suuresta määrästä jotka käy täällä panemassa mun kanssa vaikka muuten ohjelma olisi lähinnä minun tietokoneella istuskeluani.
En voisi sietää aistiyliherkkänö tilannetta olen yksityisyydestäni mustasukkainen varmaan tappaisin itseni silloin!En ole koskaan eläessäni katsonut jaksoakaan reality-tv:tä enkä Katso!
Tosi tv tähdille maksetaan ihan hyvät korvaukset ja ne perustuu myös vapaaehtoisuuteen
Epäilen ettei kukaan jaksaisi katsoa ohjelmaa sohvalla pötköttelevästä ja piereskelevästä lievästi lihavasta naisesta joka masturboi peiton alla muutaman kerran viikossa.
Orwell 1984!En sellaisessa dystopiassa haluaisi enää elää!Silloin tappaisin itseni!Olen hyvin privaatti ihminen!
Vierailija kirjoitti:
Epäilen ettei kukaan jaksaisi katsoa ohjelmaa sohvalla pötköttelevästä ja piereskelevästä lievästi lihavasta naisesta joka masturboi peiton alla muutaman kerran viikossa.
Peitto pois niin varmasti ainakin yksi ainakin katsoja sillä olisi
Minä en halua osaksi tätä sairasta tositv-yhteiskuntaa,silloin tappaisin itseni!Haluan olla piilossa ja yksin!
Olisi tylsä ohjelma. Teen joka päivä samoja rutiineja kulahtaneissa kotivaatteissa ja täällä on sotkuista. Jos jotakuta kiinnostaa autistin rutiinielämä. Huono ohjelma kun en edes äänestä persuja,a🤣
Saattaisi olla maailman tylsin ohjelma. Ukko istuu koneella ja kuuntelee samalla radiota tai tv ykkösen ns. asiaohjelmia. Ei edes alastomuutta mikä voi olla oikeastaan hyvä asia. Minä en ainakaan halua nähdä alastomia miehiä. Hitto vie mä olen niin tylsä ettei edes naapurikyyliä kiinnosta.
En halua ventovieraita ihmisiä liian lähelle itseäni yäk!Olen aistiyliherkkä!
Kaikki kuolisivat tylsyyteen, koska täällä ei tapahdu mitään kiinnostavaa. Toisaalta erittäin tylsät ihmiset voisivat ihastua siihen, ettei tapahdu mitään.
Se olisi outo ohjelma, jossa näkyisi kirkasta valoa ja laidoilla hämäriä hahmoja, kolinaa, koneiden ääntä ja aina välillä keskiöön tulisi pahvilaatikko. Remontit näyttävät ja kuuluvat todellisuudessa aivan muulta kuin tv-ohjelmissa.
Vierailija kirjoitti:
En halua ventovieraita ihmisiä liian lähelle itseäni yäk!Olen aistiyliherkkä!
Ei ne ole lähellä vaan oman ruutunsa äärellä sinua seuraamassa
En muutenkaan ole koskaan pitänyt siitä,että minua katsellaan!Raivostuttavaa ja sitten vielä arvostellaan!En voi sietää!
Tylsä ohjelma.