Mitä eletroniikkapelejä sinulla oli 80-luvulla?
Itselläni oli Donkey Kong I ja II, Green House, Oil Panic ja sitten sellainen peli, jossa intiaanit heittivät soihtuja taloon, ja niitä piti sammuttaa.
Kommentit (26)
Eka se laskuvarjoaiheinen ja sitten Donkey Kong.
Oil Panic ja mulla on se vieläkin ja toimii.
Donkey Kong kakkonen, kavereilta sain lainata noita muita pelejä. Oli myös joku hemmetin omituinen futispeli, jossa oli punaisia pisteitä, hirveä pirinä maalin teon jälkeen - en tajunnut pelistä mitään. Joku Soccer tms.- nimeltään.
Pong oli tv-pelinä kova.
Mulla oli ja on vieläkin tallessa toimintakuntoisena Q&Q King Kong elektroniikkapeli. Sain sen joululahjaksi 1983, 9-vuotiaana.
Double Dribble. Oli ihan kiva peli mutta ihan liian helppo saada kerrytettyä pisteitä / koreja.
Donkey Kong, mutten muista mikä versio se oli.
Snoopy tennis ja joku avaruussukkula-peli
Sellainen jossa tyyppi yritti mennä joen yli tukkien päälle hyppäämällä ja tulikos siinä sitten krokotiili välillä.
Ja sitten joku Disney-aiheinen talonsammutuspeli. Ja Donkey Kong, sellainen oranssi kaksiruutuinen.
Vierailija kirjoitti:
Donkey Kong kakkonen, kavereilta sain lainata noita muita pelejä. Oli myös joku hemmetin omituinen futispeli, jossa oli punaisia pisteitä, hirveä pirinä maalin teon jälkeen - en tajunnut pelistä mitään. Joku Soccer tms.- nimeltään.
Pong oli tv-pelinä kova.
Kakkonen myös täällä, ikävä kyllä kakkonen ei ollut ainakaan patempi kuin ykkönen. Pari halpispeliä tämän lisäksi.
Sellainen, jossa yritettiin estää peräsuolta laskeutumasta kokonaan lattialle.
Donkey Kong ja se toimii vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Pong oli tv-pelinä kova.
Käsittämätöntä, että lspsena jaksoi tuota Pongia pelata vaikka kuinka kauan.
Taisi olla tuo Oil panic. En millään muistanut nimeä otsikon nähtyäni. En niin pitänyt siitä. N
Ei mitään eikä ole koskaan ollut.
En tiedä nimeä, mutta joku jalkapallojuttu se oli. Olin niin kateellinen joidenkin Donkey Kongista, sain välillä pelata sitä.