Lopettakaa jo sen magnesiumin tyrkyttäminen ihmelääkkeenä kaikkeen!
Yksikään oikea lääkäri ei suosittele magnesiumia mihinkään. Kun käyttää Pan-suolaa, saa riittävästi.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
OIkeasti jotkut vielä uskoo että magnesium auttaa lihaskramppiin?
Hei ,nyt on vuosi 2026...
Kyllä auttaa, joko syötynä tai paikallisesti suihkeena lihakseen
Vierailija kirjoitti:
Mulla rypeaa särkemään niveliä ja lihaksia jos en syö magnesiumia,
Minulla auttoi just noihin ja suonenvetoon ja nukahtamis vaikeuksiin, aivosumu poistui.
Vierailija kirjoitti:
Äitini osti tuota pan suolaa, kun olin yläasteella, enpä sitten saanut natriumia tarpeeksi
Kyllä siinäkin on puolet tavallista suolaa. Sinulla on ollut joku natriumhäiriö ettei imeydy
Vierailija kirjoitti:
Kerropa sitten valopää, mikä noihin suonenvetoihin auttaa. Et taida olla ikinä edes kokenut tuota avautumisestasi päätellen.
Huomaan heti unestani jos en syö magnesiumia
Pukkilassa on tari k ko ja Orimattilassa talikko. Eri murteet. Koska olen pukkilalainen puhun aina tari ko sta,a
Otan joka ilta pari magnesium-tablettia. Ehkäisee suonenvetoa ja antaa hyvät yöunet. En sitten tiedä, onko vaikutus todellista vai vain sitä, että uskon näin olevan. No, on ne aiemmin tosi usein kiusanneet suonenvedot loppuneet.
Vierailija kirjoitti:
Tunge sinä tuo Pan-suolasi ahteriisi, suolan irvikuvan. Mieluummin laita vähemmän Jozoa ruokiini kuin muruakaan Pan-suolaa. Saadakseen oikeamman suolan maun, sitä pitää laittaa reilusti ja samalla saa sen kamalan sivumaun ruokiini.
Pan- suolaa ei kai suositella tungettavaksi ahteriin?
Muistakaa laittaa lisää suolaa heti ku helteet !!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerropa sitten valopää, mikä noihin suonenvetoihin auttaa. Et taida olla ikinä edes kokenut tuota avautumisestasi päätellen.
Parempi lihaskunto. Siinä se lautaspää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi lihaskunto. Siinä se lautaspää.
Ei pelasta yhtään. Meillä hyvälihaksinen siippa kärsii tuosta vaivasta kaikista eniten. Keksipä seuraava satu, kun mitään muutakaan et osaa.
Äitini osti tuota pan suolaa, kun olin yläasteella, enpä sitten saanut natriumia tarpeeksi