Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MILLOIN MAHA?

01.05.2007 |

mILLÄ VIIKOLLA YLEENSÄ SE VATSA ALKAA KASVAA?KUULIN ETTÄ VAUVA KASKAA KAIKKEIN SUURINTA VAUHTIA ALKU KUUKAUSILLA

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin on kuulemma yksilöllistä tuo ja sitten se, kuinka se masu alkaa näkyä...mulla ensimmäisen odottajalla oli " salaisuutta" vaikea pitää enää rv16 jälkeen, mutta toisilla menee yli puolen välin ja toisilla masu pullahtaa esiin jo ennen rv10 tms. Ja tosiaan kasvu menee sysäyksittäin, vaatteet voi alkaa kiristää yhtenä aamuna;=)

-mooli

Vierailija
2/5 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli paljon vaikuttaa nuo omat eristeet. Itse olen suht normaalipainoinen. Itsellä ensimmäisenä kuukautena tuli turvotusta joka sitten hävisi. Nyt olen rv 16 ja masu alkaa pikkuhiljaa näkymään. Jutteluja seuranneena yleensä näillä viikoilla +/- 2 viikkoa alkaa jonkin verran erottumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla viikkoja 13+ eikä näkyvästä vauvamasusta tietoakaan. Ja suht normaalivartaloinen olen.

Myös kohdun asento vaikuttaa. Joillakin naisilla kohtu taaksepäin kallellaan. Silloin masun pyöristyminen voi viipyä.

Vierailija
4/5 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoikka ja urheilullinen. Kohtu on taaksepäin kallistunut. Nyt vatsa on vasta huomattu ja viikkoja on 20. Eli tosi yksilöllistä.

Vierailija
5/5 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen todella hoikka ja lyhytkin.

Ekassa raskaudessa itse pystyi huomaamaan pienen mahakummun 20viikolla, mutta siis niin pienen että vielä rv22, kesäaikaan kireässä topissa kukaan ei pystynyt keksimään että odotan. Vasta rv.29 alkoi maha olla sen kokoinen että muutkin huomasivat, ellen käyttänyt jotain hyvin löysiä vaatteita. (Esim musta huppari, villatakki, mekko). Mahasta syntyi täysiaikaisena yli kolmen kilon vauva.

Toisessa raskaudessa maha on jo kerran joutunut venymään, joten maha tulee esiin jo paljon aikaisemmin. Näin myös minulla, ja sen alkoi huomata minun lisäkseni muut jo rv10.