Miten syötte ulkomaanmatkoillanne?
Kokeiletteko paikallisia erikoisuuksia vai käyttekö Mäkkärissä tms?
Kommentit (64)
Me ei tykätä hotelleista. Valitaan lähes aina lomahuoneisto. Poika on varannut Lanzarotelta ihan talon, jossa on oma uima-allas, ei ole airbnb vaan ihan virallinen loma-asunto korttelissa, joka on täynnä näitä taloja. Talossa on neljä makaria, tilaa meille, pojan perheelle ja lastenlapsille. Ollaan oltu tällä combolla usein reissussa, tehdään itse aamiainen ja illallinen. Lounaalla käydään ylernsä jossain tapaspaikassa, tilataan useampi annos pöytään, jokainen voi ottaa, mitä haluaa. Illalla grillataan usein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaan Suomesta mukaan kaurahiutaleita, ruisleipää, hk:n sinistä ja pari meetwurstitankoa. Ulkomailla tarjottava epämääräisen näköinen ruoka saa katselemaan alta kulmien.
Pikapuurohiutaleet on aivan hyvä samoin ruispalat, niin saa kuitua. Ulkomailla kaura tai ruislisää on lähinnä vain luontaistuotekaupoissa. Jos haluaa ummetuksen, liharuokaa voi ostaa kohteessa.
Minulla on outo vatsa - ilman leipää 10 viikkoa reissussa ja vatsa toimii kuin unelma. Tulen Suomeen, syön leipää ja olen täysin ummessa. Tuskallista ja turhauttavaa! Nyt olen ollut 10 viikkoa Suomessa eikä vatsa toimi vieläkään. Mulla etelä-Euroopan liha/kasvis/hedelmäpainottrinen sopii paremmin
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sanovat syövänsä paikallista...miksi sitten näitä on näin paljon?
https://fuengirola.io/ravintolat/
Koska Fuge on sellainen kohde, jonne menee just sellainen ihmistyyppi, joka ei ole pahemmin uusien kokemuksien perässä ja siellä myös suuri suomalaisyhteisö. Ne, jotka kaipaa autenttista espanjalaiskokemusta eivät juurikaan matkusta Fugeen. Mitä jos katsoisit vaikka Madridin, Barcelonan tai Sevillan ravintolatarjontaa?
Ja kyllä Fugestakin löytyy muuta ruokaa jos haluaa:
https://www.tripadvisor.co.uk/Restaurants-g315915-Fuengirola_Costa_del_…
Oon pienipalkkaisena määräaikaisia useamman vuoden tehneenä budjettimatkailija , niin usein otan majoituksen missä voi kokata itse. On kuitenkin kiva käydä kaupassa ( mitä Suomessa inhoan) ja larpata paikallista ja kokata jotain paikallisen tapaista.