Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (18804)
Mä oon vaan toukka-pipoinen (pipossani ei ole toukkia vaan olen toukka, jolla on pipo)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunotar jolla on nenäkoru (vasemmalla puolella)
Lähes kaikilla milleniaaleilla on, mullakin. Se oli meidän nuoruuden ajan juttu.
Jep, muistan kun kaikilla oli.
Vierailija kirjoitti:
On se "herkkua" tuo jankkaaminen ja ohis-keskustelun suoltaminen tässä ketjussa. -kuinka jaksatte
Otat ketjun turhan vakavasti. Perusta joku sinun ketju jonnekin. Et oo mikään anonyymin ketjun poliisi.
Vierailija kirjoitti:
Teini lävisti itelleen useamman korvalävistyksen ja nenään yhden. Olin hieman järkyttynyt mutta positiivisesti yllättynyt, että hygienia oli ilmeisesti kohdallaan kun mitään ongelmia ei tullut.😅
Aika hyvin. Se on nimittäin yllättävän vaikeaa. Muistan kun tuli teininä kokeiltua eikä ollut voimaa työntää neulaa kuin puoleen väliin. Neula saattoi olla myös liian tylsä ja varmaan väärän kokoinen. Mutta hygienia oli kunnossa kun sytkärillä poltettiin se ensin steriiliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se "herkkua" tuo jankkaaminen ja ohis-keskustelun suoltaminen tässä ketjussa. -kuinka jaksatte
Otat ketjun turhan vakavasti. Perusta joku sinun ketju jonnekin. Et oo mikään anonyymin ketjun poliisi.
Kunnioitan vain ketjun otsikkoa ja olen lukutaitoinen. -ed samaa mieltä !
No moromoro mitä kuuluu? Miten päiväsi meni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne ei tarvita jokaisen omaa mielipidettä seksistä.
Niin, ainoastaan sun mielipide ratkaisee
Seksityöntekijät haluavat ymmärtää miesasiakkaiden mieltymyksiä
No ei niitä vinkkejä täältä kannata hakea kun eihän täällä kukaan harrasta seksiä kuin unissaan :D näähän ihan ylpeilee selibaatillaan kaivatun vuoksi
Tuntuvatko seksityöntekijät turhautuneilta, kun he eivät löydä vakaata asiakaslähdettä?
Niin, voihan sitä elämää elää ihan normaalisti, tapailla, ja seurustella ja harrastaa seksiäkin vaikka kaivattu olisi silloin tällöin mielessä. Ehkäpä järkevääkin jos kaivatun kanssa asiat ei etene mihinkään. Jos se pöllähtää kuvioon yks kaks niin tekee sitten ratkaisun panna kaivattuakin ja sillä siisti 😜😍🙊
Vierailija kirjoitti:
Oletko illalla töissä, jos tulen ostoksille?
Apteekin kaunottarelle?
Katselen maailmaa pienestä rei'ästä vain
Koska kerran pahasti siipeeni sain
Asetun valmiiksi hyökkäykseen
Etten uudelleen joutuisi kärsimykseen
Näin suojelen pehmeää sisintäni
Kunnes tulee joku ja murtaa jääni 💛
Oot mies koko ajan mun mielessä. Haaveilen siitä kun vihdoin nähtäis ja päästäis kiinni toisiimme...huh! Oon ihan sekaisin susta vaikka näkemisestä on niin kauan
Onneksi ostin just oman jäänmurtajan
Tänään on vähän tämmönen päivä. Antti ehdotti aamulla panemista, mut nukuin mieluummin pitkään 😜😍 Seuraavaa kertaa nyt odotellessa
Äläs nyt, se on ollut yksi tämän ajan suosikkiasioistani. Alusta asti. :P
Avaan sydämesi, vaikken kardiolokki olekaan. Hellästi vaan.
Hurjasti suukkoja 😘😘