Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (17379)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillain on selvästi toksinen suhtautuminen omaan seksuaalisuuteensa.
Aika villi päätelmä. Kerrotko, miten pääsit tuohon?
No luepa kommentteja. Täällä seksuaaliset tunteet rakkaudesta mielletään "valitettaviksi".
Mä en tajua miksi tuostakin viestistä piti edes lähteä jankuttamaan. Nää hakee tikun kanssa tapeltavaa ja väännettävää täällä. Aivan sietämättömiä luonteita.
Vierailija kirjoitti:
Jos sä saisit kysyä multa yhden kysymyksen, mitä kysyisit?
Että miksi hän on nykyisensä kanssa, kun kerran itsekin tietää, ettei jutulla ole tulevaisuutta. Etsisi uuden ja sopivamman.
(Enkä tarkoita itseäni, olisin kaikkein epäsopivin ikinä.)
Muistatko, kun halattiin huoltoaseman parkkiksella, katsottiin silmiin sisällä ja nuolit majoneesin sormistasi pöydässä? Minä muistan nämä ja kymmenet muut tapahtumat ja yksityiskohdat yhteiseltä matkaltamme tai matkoiltamme tarkemmin sanoen. Ihastuin päättömästi ensi näkemältä ja opin tuntemaan sua ja pitämään susta valtavasti. Meillä oli aina kivaa ja jotenkin pelasimme hyvin yhteen. Edelleen mietin sua lämmöllä ja olisin koska vaan valmis syventämään suhdettamme, jos sinua kiinnostaisi. Ajattelin jo kauan sitten että sinut haluaisin omakseni eikä se ole muuttunut. Haluaisin että olet se, jolle antaa kaiken rakkauteni ja jolta sitä saisin.
Vierailija kirjoitti:
Suoralla yhteydenotolla asiat selviää ja terveisetkin menee perille. Mukavaa päivää palstalle!
Eipä selviä aina, mutta hyvä jos just sun tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä saisit kysyä multa yhden kysymyksen, mitä kysyisit?
Miten hyvä olet ymmärtämään erilaisia ihmisiä?
Yritin vastata tähän mutta mode tuli väliin.
Palaa takaisin viestiin, kirjoittele siihen vähän lisää (muutama rivi riittää tai jopa tyhjät rivit viestin alkuun) ja kokeile lähettää uudestaan. Palsta on buginen, ei johdu aina mistään sanavalinnoista nuo jonoutukset edes
Vierailija kirjoitti:
Muistatko, kun halattiin huoltoaseman parkkiksella, katsottiin silmiin sisällä ja nuolit majoneesin sormistasi pöydässä? Minä muistan nämä ja kymmenet muut tapahtumat ja yksityiskohdat yhteiseltä matkaltamme tai matkoiltamme tarkemmin sanoen. Ihastuin päättömästi ensi näkemältä ja opin tuntemaan sua ja pitämään susta valtavasti. Meillä oli aina kivaa ja jotenkin pelasimme hyvin yhteen. Edelleen mietin sua lämmöllä ja olisin koska vaan valmis syventämään suhdettamme, jos sinua kiinnostaisi. Ajattelin jo kauan sitten että sinut haluaisin omakseni eikä se ole muuttunut. Haluaisin että olet se, jolle antaa kaiken rakkauteni ja jolta sitä saisin.
Mä jo säikähdin 😅 Huoltoaseman parkkiksella ollaan halattu ja kattottu silmiin 😃 Mutta ei käyty sisällä, eikä syöty mitää
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jo säikähdin 😅 Huoltoaseman parkkiksella ollaan halattu ja kattottu silmiin 😃 Mutta ei käyty sisällä, eikä syöty mitää
Majoneesien nuolemisesta puhumattakaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen reilusti hullu.
Tykkään semisti hulluista.
Minä puolestani olen sEmisti fEministi
Olet sivusta.
Aa, joo, unohtui mainita. Sry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen reilusti hullu.
Tykkään semisti hulluista.
Minä puolestani olen sEmisti fEministi
Olet sivusta.
Aa, joo, unohtui mainita. Sry.
🌀Mä en ollut mukana. -📧-
Koittakaa nyt ihmiset oppia peruspalstakäytöstavat. Älä tule toisteen keskusteluun toisena henkilönä esiintyen, esim ap:na. Jos tullaan mukaan, kerrotaan että tultiin sivusta. Ei pitäisi olla lainkaan ylivoimaisen vaikeata.
Vierailija kirjoitti:
Suoralla yhteydenotolla asiat selviää ja terveisetkin menee perille. Mukavaa päivää palstalle!
Okei.Jään odottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei.Jään odottamaan.
Voi aina myös itse ottaa yhteyttä odottamisen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt ihmiset oppia peruspalstakäytöstavat. Älä tule toisteen keskusteluun toisena henkilönä esiintyen, esim ap:na. Jos tullaan mukaan, kerrotaan että tultiin sivusta. Ei pitäisi olla lainkaan ylivoimaisen vaikeata.
Liikaa vaadittu tältä ainekselta. Nää oikeasti luulee että kun henkilö on vierellä, se on edelleen jokin kaivattu. Ei näillä ole mitään käsitystä todellisuuden realiteeteista, ei kypsyyttä oikeaan parisuhteeseen eikä valmiuksia edes aikuisten ihmisten väliseen keskusteluun.
Lisäksi tuo jatkuva muiden viesteistä vääntämään lähteminen on jotakin ihan käsittämätöntä. Välillä oikeasti miettii, että osa porukasta ei käy ihan täysillä.
Joten ei mikään ihme, kun käytöstavatkin puuttuu. Kiire on katsos minäminällä huutamaan se oma mielipide aiheen vierestä jonkun toisen viestiin, että pääsee jankkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin viestiä😘sulle.
Vastaat, jos ehdit, haluat, viitsit, jaksat yms. mitä nyt maan ja taivaan välillä voi ollakin. Tai olet vastaamatta. Mulla ei ole tapana pakottaa ketään mihinkään😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea rakkaus voittaa mennen tullen himot. Kaivattu on hyvä osoitus siitä.
Rakkauteen sisältyy myös himoa.
Toki. Silti voi valita rakkauden, jossa sitä ei ole.
Kuka sellaista haluaisi? Enemmän parempi. sivusta
Kukaan ei sanonutkaan haluavansa, mutta rakkaus voi olla niin syvä, että se voittaa.
Olen kokenut molemmat ja voin sanoa, että se ei pidä paikkaansa, varsinkin tilanteessa, jossa kumpikin on läsnä.
Viestistäsi ei selviä, mihin viittaat. Selitätkö auki sanomasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa vaadittu tältä ainekselta. Nää oikeasti luulee että kun henkilö on vierellä, se on edelleen jokin kaivattu. Ei näillä ole mitään käsitystä todellisuuden realiteeteista, ei kypsyyttä oikeaan parisuhteeseen eikä valmiuksia edes aikuisten ihmisten väliseen keskusteluun.
Lisäksi tuo jatkuva muiden viesteistä vääntämään lähteminen on jotakin ihan käsittämätöntä. Välillä oikeasti miettii, että osa porukasta ei käy ihan täysillä.
Joten ei mikään ihme, kun käytöstavatkin puuttuu. Kiire on katsos minäminällä huutamaan se oma mielipide aiheen vierestä jonkun toisen viestiin, että pääsee jankkaamaan.
Katsos, kun joillakin meistä on irlinä aina kiire ja oikea elämä tärkeämpää kuin mitä tässä ketjussa tapahtuu. Joskus sattuu virheitä (kuten minulla eilen illalla ja siitä joku kimpaantui), että vastaa johonkin kertomatta olevansa sivusta. Tämä on itselleni paikka, jossa käväisee nopeasti vilkaisemassa ja jos ’’sopivan kuuloinen viesti’’ näkyy, siihen saattaa äkkiä vastata. Etsikää please elämää ihan oikeasta maailmasta, ns. ihmisten ilmoilta, niin tällaisiin pikkuseikkoihin ei tarvitse takertua. SIVU
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joten ei mikään ihme, kun käytöstavatkin puuttuu. Kiire on katsos minäminällä huutamaan se oma mielipide aiheen vierestä jonkun toisen viestiin, että pääsee jankkaamaan.Katsos, kun joillakin meistä on irlinä aina kiire ja oikea elämä tärkeämpää kuin mitä tässä ketjussa tapahtuu. Joskus sattuu virheitä (kuten minulla eilen illalla ja siitä joku kimpaantui), että vastaa johonkin kertomatta olevansa sivusta. Tämä on itselleni paikka, jossa käväisee nopeasti vilkaisemassa ja jos ’’sopivan kuuloinen viesti’’ näkyy, siihen saattaa äkkiä vastata. Etsikää please elämää ihan oikeasta maailmasta, ns. ihmisten ilmoilta, niin tällaisiin pikkuseikkoihin ei tarvitse takertua. SIVU
Kyllä täällä kävijöistä elämää on just niillä, jotka ei käyttäydy kuvatun lailla. Toi aineshan asuu täällä 7-23 jokainen päivä. Siksi ne just luulee, että parisuhteessakin toista puoliskoa sanotaan kaivatuksi, koska todellisuudentaju on heikentynyt ja koko elämä pyörii tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea rakkaus voittaa mennen tullen himot. Kaivattu on hyvä osoitus siitä.
Niin, voi rauhassa himoita muita, kun kaivattu on aina siinä vierellä.
Eihän se mikään kaivattu enää tuollaisessa kohtaa ole (=aina vierellä). Ei kukaan kutsu parisuhteessa ketään kaivatuksi 🤦🤦🤦
Oikeasti olette niin todellisuudesta vieraantuneita, että luulette joutuvanne kaipaamaan vielä siinäkin vaiheessa, kun toinen on jo vierellä?
Välissä voi olla myös etäisyyttä. Ei ole mahdollista nähdä joka päivä tai edes joka viikko.
Eihän se mikään kaivattu enää tuollaisessa kohtaa ole (=aina vierellä). Ei kukaan kutsu parisuhteessa ketään kaivatuksi 🤦🤦🤦
Oikeasti olette niin todellisuudesta vieraantuneita, että luulette joutuvanne kaipaamaan vielä siinäkin vaiheessa, kun toinen on jo vierellä?