Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (17134)
Luovutan. Yritin tätä aika paljon. Aika mielipuolisen paljon ja kauan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olisin tutustunut johonkin realistiseen.
Ai johonkuhun, josta voisi tulla jotakin?
Niin... Tosin sellaisia ei ole helppo löytää ja ympäristöt ja ihmisten elämät ovat haastavia joka tapauksessa joka paikassa.
Millainen pitäisi olla, että voisi tulla?
Kuumotus kuten kaipaamani nainen.
Miks hänen kans ei sitten tule?
:D et halua kuulla
Haluanpas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa mä olisin joskus jollekin merkityksellinen.
Kirjoitat kuin minun kynästäni. 🤗.
Kunpa säkin sitten olisit jollekin joku päivä jollekin merkityksellinen. Toivon kaikille vain rakkautta. Mä oon niin yksin, niin yksin. 💔
Jokainen kai yhteenkuuluvuuden, läheisyyden, tärkeyden tunnetta kaipaa. Toivon, että jokainen löytää sen oman ihmisen joka edellä mainittuja tunteita saa aikaan💛
Mä en kaipaa mitään noista. En ole koskaan kaivannut. Viihdyn eläinten kanssa paremmin kuin ihmisten.
Mä en oikeestaan edes eläinten. Jotenkin kyllästynyt siihen, että aina vaan vaaditaan.
Hevoset ja kissat ei vaadi. Koirat on totaalisen perseestä just tossa suhteessa, nehän tuijottaa maanisesti 247.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä?
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Kirjoitin vaikka kuinka monta viestiä tänne, mutta hän ei lähestynyt irl. Luovutan.
Kissat tai kissaihmiset eivät koskaan ole mun juttu. Ja miten se sattuukin, että ovat aina sellaisia hörhöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Kirjoitin vaikka kuinka monta viestiä tänne, mutta hän ei lähestynyt irl. Luovutan.
Mä en rohjennut kirjoittaa mutta olen riivatun vimmaisesti lukenut, kaikki viestit joka päivä monta kertaa. Eikä hän ole tehnyt mitään!
Vierailija kirjoitti:
Kissat vasta maanisesti tuijottaa. Nehän on petoja.
Siksikö se kaivattu teki mitä teki. On kissa ja hänellä oli katse. Porautuva.
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa rakastanut minua. Olisin tehnyt kaiken vuoksesi. Nyt täytyy löytää unohdus. Suloisia unia!
Kaikesta sydämestäni toivon sinun olevan onnellinen.
Ehkä se ei olisi edes toiminut välillämme. Ehkei mitään tunneyhteyttä ollutkaan olemassa. Miksi tulit niin lähelle, sitä en vaan ymmärrä. Mitä halusit minusta.
Ja sinäkö tiedät, että hän ei rakasta sinua? Olette keskustelleet asiasta?
Olisitko elokuun 2024 lopussa oikeasti ollut valmis tapaamaan? Aina kun olen sanonut "kyllä", olet kuitenkin pakittanut.
Vierailija kirjoitti:
Kissat vasta maanisesti tuijottaa. Nehän on petoja.
Ihminen on pahin peto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en rohjennut kirjoittaa mutta olen riivatun vimmaisesti lukenut, kaikki viestit joka päivä monta kertaa. Eikä hän ole tehnyt mitään!
Pösilöt
Tänään sanaton moi meidät yhdisti. Huomenna emme näe, ellemme itse treffejä sovi. Aikaa olisi.
M(n), tulehan rakkain nautiskelemaan pitkän kaavan mukaan. Täällä mä odottelen. Saat musta ihan kaiken, ihan kaikilla tavoilla. Voin olla sun vaihtoehto. Jotain niin kiellettyä, jotain niin kiinnostavaa, jotain niin väärin vaikka se kaikki tuntuisi niin syntisen hyvältä ja tosiaan pitkän kaavan mukaan aina kun haluat. Haluan nuolla ja rakastella sua niin paljon. Vain sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤭😂😂😂 tää oli illan paras.
Kiitos, kuuntelin. Jostain syystä nosti kyynelet silmiin.