Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (17134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
idk what to do. I'm so damn lost.
Onko joku häkänny mun Signalin. Oikeastaan juuri samoin sanoin ilmaistu juuri käymässäni keskustelussa 5min ago. Waiffilla raffi ilta. Oikeasti jännä yhteensattuma.
:)
Vierailija kirjoitti:
Itsepäisyys on joskus hyve, yleensä ei ole.
Entäs tässä asiassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudessa yhden valinta ei riitä. Myös toisen täytyy valita vastavuoroisesti. Siksi on miltei mystistä, että kaksi ihmistä voivat päätyä valitsemaan juuri toisensa.
Jep ja silloin ei kannata jarrutella liiaksi.
Minkäs tähren sää sitten jarruttelet? 😍
Ai, oho, luulin, että oli kaasupoljin 😅
Vierailija kirjoitti:
Hui.
En ole hakkeroinut sua. Älä pelkää.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaudessa yhden valinta ei riitä. Myös toisen täytyy valita vastavuoroisesti. Siksi on miltei mystistä, että kaksi ihmistä voivat päätyä valitsemaan juuri toisensa.
Joskus on niinkin, että toinen valitsee ja toinen ikään kuin vain suostuu.
Itse en enää usko, että on mahdollista kohdata "vertaisensa", enkä tarkoita huonommuutta tai paremmuutta. Ja vielä niin, että kummatkin valitsevat toisensa.
Miten sellaista edes lähtisi etsimään, kuin kivenmurua hiekkarannalta.
Vierailija kirjoitti:
Onko ajatusten ketjureaktio tuttu termi ?
Entäpä analyysiparalyysi
Joskus on vaan niin kertakaikkisen riittämätön olo että ei jaksa edes kaivata. Vähän kuin luovuttaa, ei jaksa pitää kiinni enää. Parempina päivinä kai sitä tuntuu että itelläkin on enemmän annettavaa kaivatulle ja kaipauksellekin on enemmän tilaa. Olen niin väsynyt siihen että en merkitse kenellekään mitään, se syö ihmistä sisältä.
Voihan sitä ainakin vähän jarrutella, jos toista ei tunne vielä hyvin, vaikka olisikin tähän kovasti tykästynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs tässä asiassa?
Hatunnosto niille, jotka nämä siimat oikoo.
Mutta jos en olisi sössinyt näin pahasti, en olisi edes tutustunut sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä ainakin vähän jarrutella, jos toista ei tunne vielä hyvin, vaikka olisikin tähän kovasti tykästynyt.
Vähän 😃
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos en olisi sössinyt näin pahasti, en olisi edes tutustunut sinuun.
Etkö saa kommentejasi yhteen pötköön vähän kuin katkokävelyä ajatuksesi samanlaisia
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että tämä on minun syy.
Tunteesi on oikea!