Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (20967)
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyytyväinen tähän tilanteeseen meidän välillä? Mitä voisin tehdä?
Miksi et mieti siitä lähtökohdasta oletko itse tyytyväinen ja mitä itse haluat tehdä?
Oot ollut se ainoa syy. Nyt se on pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan moni mamma kaiket päivät ketjussa? Toivottavasti ei ole.
Minä oon ainakin usein töissä. Tänäänkin.
Aika monikin käy työmaalla joka taas on hyvä asia.
Ei sitä työmaalla tarvi käydä, että töissä on. Itse teen 100% etänä ja silloin kun mulle itselle sopii, myös vkl jos arkisin paljon muutakin elämää.
Ikimaailmassa en suostuisi lähitöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häviää ajantaju sun seurassa. Siinä lähellä voisi olla pidempääkin ja useammin 🤗
Mulle on käynyt samoin. Normaalisti pysyn aikataulussa ja tiedostan koska pitää vaikkapa palata tauolta hommiin, mutta kaivatun kanssa on jo monta kertaa menty johonkin omaan madonreikään ja matkustettu tulevaisuuteen huomaamatta.
Mulla ei töihin ole vaikuttanut. Kyseessä ei ole työkaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut tutustua ja katsoa, millainen hän on. Ei kiinnosta mitkään kiiltokuvat vaan ihan ihmisestä olen ollut kiinnostunut.
Eikä miestä valita koon perusteella.
Ei, mutta vääränkokoinen voi jäädä valitsematta koon perusteella. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa vielä ihastuisi, edes yksipuolisesti. Saisi vielä tuntea elämän puraisun.
Joo, mäkin toivon ja odottelen! Ihastuminen on ihanaa, saa rutosti hyvää energiaa siitä ja leijuu pilvissä koko ajan. On taas mennyt hetki ettei kukaan sytyttelevä ole kävellyt vastaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan elämäntilannekin vaikuttaa siihen, miten tunteet leimahtavat. Jos on uusi elämänvaihe tai vaikka ikäkriisi, niin ei siihen paljon tarvita. Joku viehättävä tyyppi tupsahtaa siihen sopivasti ja pistää systeemit sekaisin.
Usein tarvitaan myös vastakaikua.
Ootko uusi ketjussa? Sivusta nauruun tukehtumaisillaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan elämäntilannekin vaikuttaa siihen, miten tunteet leimahtavat. Jos on uusi elämänvaihe tai vaikka ikäkriisi, niin ei siihen paljon tarvita. Joku viehättävä tyyppi tupsahtaa siihen sopivasti ja pistää systeemit sekaisin.
Usein tarvitaan myös vastakaikua.
Jos vastakaikua ei ole, tunteet viilenee kyllä.
Sä ainakin olet uusi ketjussa :D
Vierailija kirjoitti:
Olen. Ei tehdä mitään, kumpikaan. Kaikki on täydellisesti just näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks et mokasin.
Kannattaisi varmaan pyytää anteeksi sitä asiaa eli mitä teit?
Yksinkertaisesti sanottuna, olin kiireinen, syystä. Hän otti sen torjuntana.
Ihmiset, jotka arvostavat toista ihmistä tekevät aikaa hänelle
Poissaolon tulkitseminen torjunnaksi ei myöskään tarkoita että sitä toista ei enää kiinnostaisi jos väärinkäsitys korjaantuu.
-sivu
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka hymyilisit minulle edes kerran etkä vaan tuijottaisi puhelinta, seinää tai muuten vaan ohi minusta.
Vierailija kirjoitti:
En. Voisit huomioida yritykseni avata avoin keskustelu meidän välille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka hymyilisit minulle edes kerran etkä vaan tuijottaisi puhelinta, seinää tai muuten vaan ohi minusta.
Lupaan hymyillä, kunhan saan tuolin vähän ryhdikkäämpään asentoon.
Paljonko on siis uusia? Miten keksitte tänne ja mistä olette kiinnostuneet keskustelemaan ketjussa? Entä mitä havaintoja olette tehneet ketjusta, millaisia ovat tähänastiset kokemuksenne ketjussa kommentoimisesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keskustele palstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kunpa vielä ihastuisi, edes yksipuolisesti. Saisi vielä tuntea elämän puraisun.
Ei sinuun ihastu kukaan, oot ruma.
Kerro ihan omin sanoin ,miksi pitää olla ilkeä tuntemattomille ihmisille? miksi?
sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut tutustua ja katsoa, millainen hän on. Ei kiinnosta mitkään kiiltokuvat vaan ihan ihmisestä olen ollut kiinnostunut.
Voisko toi autistinen kokotrollaus jo loppua. Mä en usko hetkeäkään että ainoakaan nainen jankkaa noita, kun pohjan tökkiminen ei ole se tunne mikä siinä hommassa nautintoa tuottaa. Kohdunkaulaan osuminen tuntuu jopa huonolta ja sitä ylttyy tökkimään kaiken kokoiset asennosta riippuen myös kivuliaasti jos se on itsetarkoitus. Sivusta myös
Miks sulle koko=pituus? Jokainen nainen tietää ettei hyvä kookas kulli ole liian pitkä.
Lisäksi, miksi heti menet ääripäähän? Jos pienen koon vuoksi ei seksikemiat kohtaa, niin eihän siihen megaa heti tarvi vaan normaalikokoisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko toi autistinen kokotrollaus jo loppua. Mä en usko hetkeäkään että ainoakaan nainen jankkaa noita, kun pohjan tökkiminen ei ole se tunne mikä siinä hommassa nautintoa tuottaa. Kohdunkaulaan osuminen tuntuu jopa huonolta ja sitä ylttyy tökkimään kaiken kokoiset asennosta riippuen myös kivuliaasti jos se on itsetarkoitus. Sivusta myös
Niin? Eli on sulle vääränkokoinen ja voi jäädä valitsematta koon perusteella. Sähän vain toistit sitä mitä edellä sanottiin 🤦🏻
Taidat ite trollata nyt 🤦🏻🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En keskustele palstalla
Tarkoitankin kanssakäymistä irl
You are my eden. <3