Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14924)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä oisit tykästynyt jos mulla ois paljon rahaa…
Vääränlaista kiinnostusta, jos valitaan rahan perusteella. Pitää olla vetovoimaa.
Raha on osa vetovoimaa, ainakin jo näin aikuisena. En peeaa miehestä voisi olla kiinnostunut. Onhan siinä kaksi erilaista ihmistä, jos toinen selviää juuri ja juuri ja toinen pärjää hyvin.
Älä jauha paskaa. Kyllä voit jos et lähtökohtaisesti edes tiedä että on massia.
Mahdollinen alustava kiinnostus laskee kuitenkin heti kun saa tietää, joten se ja sama. Voidaan kikkailla sanoilla, mutta ei se faktoja muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveitä ajatuksia tulee päähän.
Miten hirveitä?
No tyyliin että joku ta vois tulla ja tappaa minut tuosta noin vaan. Ei ne kuitenkaan mua halua. Mihinkään. Kukaan.
Kannattaa rationalisoida, jos pelko ei ole realistinen, sille ei pidä antaa merkitystä.
Ei mulla ole pelkoa. Masennusta pikemminkin tästä toivottomasta tilanteesta jossa moni on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vääränlaista kiinnostusta, jos valitaan rahan perusteella. Pitää olla vetovoimaa.
Raha on osa vetovoimaa, ainakin jo näin aikuisena. En peeaa miehestä voisi olla kiinnostunut. Onhan siinä kaksi erilaista ihmistä, jos toinen selviää juuri ja juuri ja toinen pärjää hyvin.
Itse olen ainakin kiinnostunut kaivatustani ihmisenä. Vetoimainen mies on hän😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on normaali? Kyseenalaistamaton oravanpyöräkö…
Riippuu iästä, mitä se milloinkin on. Tuohon konseptiin kuuluu tietyt asiat ja tyyliä myöten tietynlainen elämä aina kussakin ikävaiheessa.
Elämä ei ole mikään konsepti. Jokainen saa elää sitä omaan tahtiinsa, eikä tarvii yrittää täyttää jotain tietynlaista elämänmallia ja normaalia. Onnettomimmat ihmiset joita tunnen, ovat niitä jotka on tätä yrittäneet, unohtaen oman polkunsa arvon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ainakin kiinnostunut kaivatustani ihmisenä. Vetoimainen mies on hän😍
Kivat sulle. Ei muuten sulje toisiaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vaatii vielä työstämistä käsittää se, että elämäni ei ollut minkään arvoinen.
"Suurin ihme on jokainen ihminen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta näin naisena tää ajatus rahan vetovoimasta on totaalinen 🤢🤮
Hyvää yötä katseenkoukuttajalle sinne kauas😘
Minulta edelleen vain
signeerattuna, kun ja jos
kommentoin. Pyrin ottamaan
huomattavaa etäisyyttä tälle
sivustolle. Hyvää iltaa. E
Hyvää yötä kuiskaan, nuku uniin kauneimpiin sä kaipaamani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa ollenkaan, meit on moneksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa ollenkaan, meit on moneksi :)
:)
Olit tänään samassa kerroksessa. Yllätyin.
vanhempi n -> nuoremmalle n:lle
Joka toista nimittelee, on itse 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jauha paskaa. Kyllä voit jos et lähtökohtaisesti edes tiedä että on massia.
Joo, misyä tunnistaa että on rahaa paljon? Koska joissain tilanteissa se vaan on täysin mahdotonta. Ja toisekseen, jotkut rahakkaat on todella pihejä. Tiedän yhden sellaisen. Ei nopeesti uskois et on äijällä rahaa ku roskaa, tuli mullekin yllätyksenä 😅
Jos pääsisin näistä tunteista eroon voisin taas inspiroitua aivan uudestaan, kirjoittaa siitä mistä alunperinkin, vähän eri muodossa, saada uusia ideoita. Haluaisin niin kovasti ampua sen tähtiin.