Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (14680)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on viha-rakkaussuhde. Vihaan tätä ketjua ja sinua rakastan.
Mä en pyörisi täällä sekuntiakaan jos olisi vaihtoehto
Näin on. Aion kuitenkin lähteä patikoimaan luontoon lähiaikoina.
Olet sivusta. Oisko mahdollista, että teet omat aloituksesi?
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisko lähteä bongaamaan lintuja?
Ois kyllä kivaa :)
Vierailija kirjoitti:
Välit eivät enää lähene. Rako on kokoansa suurempi.
Okei.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä, miehelle vai naiselle?
En kyllä ihmettele laisinkaan. Kommunikaatio on niin häkellyttävän heikolla tasolla, että päätä huimaa.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile geishakuulia?
Katsotaan mitä tuleman pitää.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ihmettele laisinkaan. Kommunikaatio on niin häkellyttävän heikolla tasolla, että päätä huimaa.
Mitä et ihmettele? Onko sinusta hyvä osoitus hyvästä kommunikaatiosta kertoa asia kaipausketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua apteekin kaunottarelle 😍
Tämä ilmestyy aina mun kaivatun viestien jälkeen, etenkin ikävien. Hän siis kaipaa jotakuta toistakin.
Kaikella kunnioituksella:
MISTÄ IHMEESTÄ VOIT TIETÄÄ MIKÄ VIESTI ON KAIVATULTASI? KIRJOITTAAKO HÄN OMALLA NIMELLÄÄN?
Anteeksi isot kirjaimet, mutta
ÄLKÄÄ NYT IHMISET SÖSSIKÖ SUHTEITANNE TÄTÄ PALSTAA TULKITSEMALLA PLIIS.
Jep, älkää antako random kirjoituksien manipuloida ajatuksianne, tunteitanne, fiiliksiä, ja pahimmassa tapauksessa irl suhteitanne 😲🙊
Yritän. Toisaalta oli hyvin ikävää lukea tunnisteilla täällä ja ainakin s24 estoista samaan aikaan kun ne tapahtuivat irl.
Hyvää kevättä kaikille.
Mä en käy ollenkaan s24 enää. Lopetin itseasiassa joskus aikoinaan (kaaaaauan sitten) siellä käymisen ensimmäisen kerran kuin seinään, kun silloisen uuden poikaystäväni ex-tyttis kirjoitteli hänestä täysin tunnistettavia itkuikäväviestejä sinne, joissa valitti hänen ja kaveriensa käytöksestä. Ja ne oli siis todella tunnistettavia kun kaikista puhuttiin alkukirjaimilla jne. Ajattelin, että nyt menee aivan liian oudoksi, ei tällaista. Noh, enpä oudosta mitään vielä tiennyt eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole mitään positiivista sanottavaa, kannattaa olla hiljaa.
Rehellisyys on aina positiivista mutta aina sekään ei kannata.
Jos rehellisyys on sitä, että oma ääni ylitse muiden, eikä ole mitään muuta totuutta kuin oma mielipide, niin silloin pidä turpasi kiinni. Sillä aika usein se oma mielipide on pelkkää paskanjauhantaa.
Vierailija kirjoitti:
Elä luovuta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei väliä. Sille joka sen sai aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule mitään. Pitäisköhän ruveta dokaamaan ittensä hengiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elä luovuta!
Elä sinä omi tuntemattomien (trollien) negaa tuntemattomille. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vai tuleeko mitään😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elä luovuta!
Meinaatko laittaa raon kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää viikonloppua apteekin kaunottarelle 😍
Tämä ilmestyy aina mun kaivatun viestien jälkeen, etenkin ikävien. Hän siis kaipaa jotakuta toistakin.
Kaikella kunnioituksella:
MISTÄ IHMEESTÄ VOIT TIETÄÄ MIKÄ VIESTI ON KAIVATULTASI? KIRJOITTAAKO HÄN OMALLA NIMELLÄÄN?
Anteeksi isot kirjaimet, mutta
ÄLKÄÄ NYT IHMISET SÖSSIKÖ SUHTEITANNE TÄTÄ PALSTAA TULKITSEMALLA PLIIS.
Jep, älkää antako random kirjoituksien manipuloida ajatuksianne, tunteitanne, fiiliksiä, ja pahimmassa tapauksessa irl suhteitanne 😲🙊
Yritän. Toisaalta oli hyvin ikävää lukea tunnisteilla täällä ja ainakin s24 estoista samaan aikaan kun ne tapahtuivat irl.
Hyvää kevättä kaikille.
Mä en käy ollenkaan s24 enää. Lopetin itseasiassa joskus aikoinaan (kaaaaauan sitten) siellä käymisen ensimmäisen kerran kuin seinään, kun silloisen uuden poikaystäväni ex-tyttis kirjoitteli hänestä täysin tunnistettavia itkuikäväviestejä sinne, joissa valitti hänen ja kaveriensa käytöksestä. Ja ne oli siis todella tunnistettavia kun kaikista puhuttiin alkukirjaimilla jne. Ajattelin, että nyt menee aivan liian oudoksi, ei tällaista. Noh, enpä oudosta mitään vielä tiennyt eri
Kyllä jos alkukirjaimilla puhutaan niin varmatieto aina että osuu oikeaan. Suomessa on vain yksi ihminen kutakin kirjainta kohden. Eli satavarmasti tunnistaa! Terveisin A. No nyt minutkin tunnistaa, ihan varmasti varmatieto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei väliä. Sille joka sen sai aikaan.
Mulle varmaan sitten, koska harhailen täällä harva se päivä. Pitäs lähteä hevon kuuseen täältä.
Olin äsken siellä missä terrakottakuva otettiin, matkalla bongasin joutsenia, hanhia, jotain muita tirppoja, rottia ei näkyny tällä kertaa
Not a chance. :(