Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon!
Kommentit (14252)
Vierailija kirjoitti:
Nyt varmaan tiedät miksi oon käyttäytynyt oudosti.
Liittyykös tämä siihen eiliseen "kohtelen kuin ilmaa ettet ahdistu" -viestiin
En ole vielä pessyt ikkunoita. Viime vuonna taisin näihin aikoihin pestä ensimmäisen kerran, olo hieman lämpimämpää mutta en valita, aivan ihana kevät on ollut. Tuntuu normaalimmalta. Nuoruuden vehreys ja raikkaus on tosin poissa koko vuodesta.
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä pessyt ikkunoita. Viime vuonna taisin näihin aikoihin pestä ensimmäisen kerran, olo hieman lämpimämpää mutta en valita, aivan ihana kevät on ollut. Tuntuu normaalimmalta. Nuoruuden vehreys ja raikkaus on tosin poissa koko vuodesta.
Korjaan. Oli hieman lämpimämpää.
Ehkä täytyisi jättää korjaamatta kaikki virheet tai ainakin koittaa muistaa oikolukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyykös tämä siihen eiliseen "kohtelen kuin ilmaa ettet ahdistu" -viestiin
Tavallaaan
Vierailija kirjoitti:
Eli käytöksestäsi voisi päätellä, että olet tykästynyt johonkin toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, jos tämä palsta olisi ollut joillekin vain kiusanteon kanava.
En viitsi tähän kirjoittaa, mitä huomioita olen tämän palstan ns. dynamiikasta tehnyt.
Illalla nähdyt 'lopeta kiusaamiseni'-
viestit kursiivilla + paksunnettuna
eivät minulta. Eilen aamustahan
jo sivusin aihetta >
jatkuva seksuaalinen digihäirintä,
jonka kohteena olen täällä ollut.
Siitä huolimatta, että en toimi alan
töissä enkä ylläpidä OF-sivustoa.
En liioin ole ilmoittanut moisia
tarjoavani jatkossakaan. Huomenta.
E
Kesä on tulossa? Onko suunnitelmia jo tehty?
Mulla taitaa olla kesä aikalailla vapaata ellei töitä satu saamaan.
Olen aloittanut uuden elämän joka tuntuu vielä hieman oudolta koska lasten kanssa elämä oli niin täynnä puuhaa.
Vierailija kirjoitti:
En varmaan tiedä ja et taida tietää itsekään 😗
Huomenta. Miehet syntyy naisten haarojen välistä ja pyrkivät sinne takaisin koko elämänsä. Onko tuo sitä koti-ikävää?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihan mukavaa että on paljon aikaa itselleni.
Tämä siksikin että jouduin jättämään itseni lopulta kokonaan sivuun aika pitkän ajan elämässäni.
Nyt kun elämään tuli vapautta, alkoi mieleni muistuttaa minua siitä kaikesta mitä olen elämässäni harrastanut, mitä kaikkea olen tehnyt ja mistä kaikesta olen ollut kiinnostunut. En todellakaan ole edes muistanut kaikkea, paljon mahtuu elämään asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävää, jos tämä palsta olisi ollut joillekin vain kiusanteon kanava.
En viitsi tähän kirjoittaa, mitä huomioita olen tämän palstan ns. dynamiikasta tehnyt.Tervepäisellä ei ole tarvetta kiusata ketään.
Toisaalta on vaikea määritellä kenenkään mielenterveys niin, että sen lukitsee tiettyyn kohtaan. Toki on selkeitä diagnooseja, mutta ihmisen elämään kuuluu kaikenlaisia jaksoja.
Minä en ole nyt yhtään sellainen, kuin olin rankassa menetyksien ketjussa.
Selvisin. Sain pidettyä sieraimet pinnalla ja räpiköin kuivalle maalle. Jälkensä se jätti. Enempi hyvää ja vähän huonoa. Mutta sen opin, että elämä on hauras ja pitää olla armollinen heikommille. Kukaan ei voi tietää toisen ihmisen murheita.
Kivaa päivää kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Huomenta. Miehet syntyy naisten haarojen välistä ja pyrkivät sinne takaisin koko elämänsä. Onko tuo sitä koti-ikävää?
Itsesuojelua taitaa olla.
En ole kovin kiinnostunut näistä asioista ketjussa, ehkä joku toinen osaa paremmin vastata.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Suomi. Hyvin pyyhkii. Uutiset ovat olleet mielenkiintoisempia jo vähän aikaa. Ehkä saamme oikeaa eloa taas Suomeenkin. Iloitkaamme jokaisesta hyvästä ja positiivisesta, myös uutisesta.
Aurinkoista päivää, jopas on tullut muutamissa päivissä taas paljon lämpimämpää.
Tämmöiset terveiset ovat aina kovin toivottuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli käytöksestäsi voisi päätellä, että olet tykästynyt johonkin toiseen?
Ainahan se on noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta Suomi. Hyvin pyyhkii. Uutiset ovat olleet mielenkiintoisempia jo vähän aikaa. Ehkä saamme oikeaa eloa taas Suomeenkin. Iloitkaamme jokaisesta hyvästä ja positiivisesta, myös uutisesta.
Aurinkoista päivää, jopas on tullut muutamissa päivissä taas paljon lämpimämpää.
Tämmöiset terveiset ovat aina kovin toivottuja.
On tai sitten tulkitsen ettei edelleenkään ole mutta hyvää henkeä saisi olla taas enemmän, minun mielestäni ainakin.
Olen tiennyt jo kauan.