Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (9111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon, että kamelin selkä katkeaisi viimein. On se ollutkin kovilla.
Kyllä se kohta.
Pääset eroon.
Palan halusta tutustua paremmin. Kärvennyn. Sun silmät. Hymy. Ääni. Kaikki. Enkä voi saada sua vaikka palaisin poroksi. Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän musertavaa kun tajuaa, ettei kaipaamansa henkilö ehkä olekaan niin syvällinen ja spirituaalinen mitä on hänestä maalaillut. Ei olisi tosin ensimmäinen kerta.
Niin on. Luulin kaivattuani kypsäksi, kunnolliseksi ja asialliseksi, mutta sitten ilmeni asioita, joiden jälkeen en ole enää ihan varma.
Tää on varmaan mulle. En ole oikein täysin aikuistunut koskaan. Putosin oravanpyörästäkin jo heti alkuunsa ja kaikki yritykset hypätä siihen mukaan on epäonnistuneet.
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan sä jossain somelakossa vai ootko piilottanut vain julkaisut multa.
Laitoin profiilin nukkumaan. En tykännyt ajatuksesta että se on siellä katseltavana.
Vierailija kirjoitti:
Palan halusta tutustua paremmin. Kärvennyn. Sun silmät. Hymy. Ääni. Kaikki. Enkä voi saada sua vaikka palaisin poroksi. Miehelle.
Minkä väriset hänellä?
Maailmantila teknologioinensa kaikkinensa on niin läpimätä, että vahva ja kestävä rakkauskin mahdotonta kuin vain joillekin onnekkaille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa.
Mikä tällä kertaa?
Sun jatkuva tietojenkalastelu.
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗🥺
Voisinpa olla viekussasi ja kuunnella tuhinaasi. 🥰 Voisin hipsutella sun massua ja rapsuttaa leuan alta. 😍
Miksi mä en ole tätä ennen ajatellut. Sä saisit muhun yhteyden mun sähköpostin kautta kun se on mun nimi ja sukunimi pienellä yhteen pötköön gmailissa. 😄 Sulla kun ei vissiin someja ole. Itellä on vaan yhdessä paikassa.
-M.K.K
Elämä yllättää positiivisesti. <3
Minkä merkkisellä autolla kaivattusi ajaa? Laita toki myös väri jos uskallat.
Hanna mää rakastan sua tosi paljon. Haluisin vaan olla sun kanssasi. Öitä.
Maailma on pejoratiivinen paikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän musertavaa kun tajuaa, ettei kaipaamansa henkilö ehkä olekaan niin syvällinen ja spirituaalinen mitä on hänestä maalaillut. Ei olisi tosin ensimmäinen kerta.
Niin on. Luulin kaivattuani kypsäksi, kunnolliseksi ja asialliseksi, mutta sitten ilmeni asioita, joiden jälkeen en ole enää ihan varma.
Tää on varmaan mulle. En ole oikein täysin aikuistunut koskaan. Putosin oravanpyörästäkin jo heti alkuunsa ja kaikki yritykset hypätä siihen mukaan on epäonnistuneet.
Voisin sanoa vähän samaa itsestäni. Enkä todellakaan aina ole asiallinen, mutta kontekstilla on merkitystä ja se jää helposti uupumaan sosiaalisessa mediassa. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan sä jossain somelakossa vai ootko piilottanut vain julkaisut multa.
En postannut instaan tai febuun juuri mitää koko vuonna. Ei vaan ole huvittanut. Lisäksi otti päähän, kun eräs naikkonen valitti, kun otin kuvia yhdessä julkisessa tilaisuudessa. Ei kuvata sitten, s-tana. Joka prkl asiasta tyhmät ihmiset keksivät valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Lokerot vierekkäin.
Joo kätevästi siinä välilihan molemmin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä merkkisellä autolla kaivattusi ajaa? Laita toki myös väri jos uskallat.
Ihan sama.
Vierailija kirjoitti:
Varokaa sivujanne, måd;e näkee ip-osoitteenne!
Mua ei haittaa että m åde näkee.
En ole suhteessa, mutta jumissa erikoisessa tilanteessa.