Työttömälle
Oletko koskaan ajatellut, mitä muut suomalaiset ovat mieltä sinusta?
Kommentit (8)
Elämässä yleisestikin ei kannata uhrata aikaa toisten mielipiteille ja näkemyksille.
Joten en. Harmittaako?
Olen ollut sekä työssä, että työtön, eikä se ole vaikuttanut minun suhtautumiseeni työttömiin tai työssä olijoihin. Myös minuun on suhtauduttu samanarvoisesti kummassa tilanteessa tahansa olen ollut. Ihmiset ovat yksilöitä, jotka arvostelen hyväksi tai pahaksi ja sinä olet paha ap. Ei sillä väiä oletko työssä vai työtön, se on sivuseikka.
En ole ajatellut enkä ajatellut alkaa miettimään, ei minun edes tarvitse mennä töihin, säästöjä, perintöjä sekä voittoja on sen verran kasassa että pärjään monta vuotta tekemättä yhtään mitään. PYRI SAMAAN !
Velaton omistusasunto Helsingissä + pari sijoitusasuntoa ja kesämökki. Äänestän Kokoomusta.
Olen miettinyt.
En koska minua ei vain kiinnosta. Toki minulla on ajatuksia muista mutta ne eivät kiinnosta muita. Miksi välittäisin ihmisistä? Turhia kontakteja vähä-älyisten kanssa kannattaa vältellä koska niistä ei synny mitään hyvää.
Olen itse työtön ja ihmettelen niitä työttömiä, jotka eivät edes yritä työllistyä (eivät kouluttaudu tms.)
En pahemmin ole. Harva enää tietää olemassaolostani. Monikin saattaisi (kysyttäessä) muistaa minut niiltä 25 vuodelta, joina kävin päätoimisesti yrityksissä kouluttamassa henkilöstöä.
Ei siis ole ihmisiä, jotka ajattelisivat minua millään tavalla.
myötätuntoa-- nytkö se napsahti sullekin- , ...
En! 😎 Mutta töis olles metin, että mitä mieltä oon itsestäni sitte ku oon työtön 🤔 mutta en keksiny vastausta 😄