Miten kieltäydyn työpaikasta?
Kävin työhaastattelussa. Työpaikka ei ollut sitä mitä ajattelin. Sanoivat haastattelevasna myös muita ja ilmoittavat perjantaina tulinko valituksi. En halua paikkaa. Minkälaisen sähköpostin laitan tänään?
Kommentit (52)
Jos ette sopineet palkasta, mutta he haluaisivat sinut, pyydä alalla kohtuullinen palkka, joka on kuitenkin yli mitä he ajattelivat. Parhaimmillaan saat hyväpalkkaisen työn ja voit etsiä parempaa työssäollessasi, toinen puoli voi olla, että et saa sitä työtä palkkapyynnön vuoksi.
Minä pyysin kerran hakiessani yhtä työpaikkaa (tosin halusin sen paikan) 500e enemmän kuin alalla yleensä maksetaan., mutta toiveeni oli hyvin perusteltu ja he halusivat minut, niin sain sen mitä pyysin.
Nyt hain työpaikkaa lähempää kotoa ja yritys halusi minut, mutta eivät olleet valmiit maksamaan samaa palkkaa mitä sain edeltävässä työpaikassa. Punnitsin työmatkojen vähentymisen muutamaan kilometriin entisestä 60km:sta sellaiseksi hyödyksi, että olin valmis tiputtamaan palkkaani.
älä vastaa puhelimeen jos soittavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäkin ketju osoittaa, millaista sakkia työttömistä löytyy. Voihan ver!
Sinä olet paras esimerkki siitä, millainen ihminen tällä palstalla on.
Kuule ei! Minä olen hyvin poikkeava tapaus täällä. Usko huvikses!
Luuseri!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänäkin ketju osoittaa, millaista sakkia työttömistä löytyy. Voihan ver!
Sinä olet paras esimerkki siitä, millainen ihminen tällä palstalla on.
Kuule ei! Minä olen hyvin poikkeava tapaus täällä. Usko huvikses!
Luuseri!
Joo, no sovitaan vaikka niin. Sinä olet jäteläjä.
Vierailija kirjoitti:
Jos aloittaja on työtön, eikä vastaa puhelimeen tai ei ota työtä vastaan, tulee karenssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aloittaja on työtön, eikä vastaa puhelimeen tai ei ota työtä vastaan, tulee karenssi.
Eikö karanteeni enää?
Viesti olevasi kuppatautinen persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama tilanne. Monta hakua meneillään. Kahdessa paikassa olin työhaastattelussa. Toiseen haluaisin ja toiseen en. Ärsyttää. Tietenkin käy niin, että se mihin en halua ottaa ensin yhteyttä ja sitten en kehtaa kieltäytyä. Sitten soittaa se johon haluaisin, niin pitää kieltäytyä, kun otin jo sen ei halutun työn vastaan. AARGGGGHHH!!!!!
Kuulehan. Sun pitää sanoa, että on vielä tulossa tieto toisestakin paikasta. Ja että odotat siihen saakka, jolloin voit tehdä päätöksen.
Tuo katsotaan työpaikasta kieltöytymiseksi = karenssi
Ja tottahan se on, olet kieltäytynyt varmasta työpaikasta. Loogista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää mietin tota, että jos kieltäytyy, niin menettääkö tuet? Mistä työkkäri sais muka tietää. Ei kai ne nyt kaikkea pysty valvomaan? Mun mielestä ne ei edes tarkista niitä 4 työpaikka, jota on pakko hakea.
Eikö omalle työnhaku sivustolle pidä tehdä jokin ilmoitus asiasta? Sieltä huomaavat.
Pitää tehdä 4. Sinne vaan kirjoitetaan mihin on hakenut. Mutta kun kukaan ei ainakaan multa tarkista, olenko oikeasti hakenut näihin neljään. Itse olen hakenut oikeasti niihin neljään, mutta jotenkin jäi olo, että tonne nyt voi kirjoittaa vaikka ei olis hakenutkaan johonkin.
Olen ollut nyt 10v kausityötekijänä ja määräaikaisen työsuhteen päätyttyä kun ilmoittaudun työttömäksi niin aina olen ilmoittanut hakeneeni kahteen samaan paikkaan vaikka todellisuudessa en ole hakenut koska tuttava on töissä kiinteistöhuolto firmassa niin olen häneltä kysynyt kun ollaan tavattu ja toinen tuttava on pienyrittäjä niin tässäkin olen tehnyt samoin että vain kysynyt häneltä eikä vielä koskaan minulta ole työkkärissä enempiä kyselty noista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sama tilanne. Monta hakua meneillään. Kahdessa paikassa olin työhaastattelussa. Toiseen haluaisin ja toiseen en. Ärsyttää. Tietenkin käy niin, että se mihin en halua ottaa ensin yhteyttä ja sitten en kehtaa kieltäytyä. Sitten soittaa se johon haluaisin, niin pitää kieltäytyä, kun otin jo sen ei halutun työn vastaan. AARGGGGHHH!!!!!
Kuulehan. Sun pitää sanoa, että on vielä tulossa tieto toisestakin paikasta. Ja että odotat siihen saakka, jolloin voit tehdä päätöksen.
Tuo katsotaan työpaikasta kieltöytymiseksi = karenssi
Ja tottahan se on, olet kieltäytynyt varmasta työpaikasta. Loogista!
Työnnä jo se sun karanteeni isoon kirkkoveneesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sinä keva tehnyt päivääkään töitä?