Onko teitä verrattu jonkun julkkiksen ulkonäköön?
Minä kuulemma näytän Liisa-Maija Laaksoselta. Nuoret ei muista, mutta hän:
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkD_3UCPSmxyYxTE0…
Kommentit (32)
Sanna Marin, Anitra Ahtola, Niina Backman, Anni Ihamäki, Janna Hurmerinta
Noista kahta ensimmäistä sanottu eniten. Usein kysytty myös minkä maalainen olen, olen siis ihan suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista enää mitään nykyään. Se naiskaksikko, joka teki road moevie -leffan joskus 90-luvulla. Siihen ruskeatukkaiseen on verrattu. Oli Renny Harlininkin kanssa.
Thelma & Louise? Geena Davis vai Susan Sarandon?
Geena Davis.
Ainiin ja Emily Browning unohtui, myös sanottu useasti.
Tapolan Mervihän oli nuorena ja raittiina ihan nätti nainen. Ehkä Pelle tarkoitti sitä?
Katherine Heigl. Emme näytä mielestäni yhtään samalta, mutta huonona päivänä muistan aina tämän, vaikka tästä jo aikaa. Miten pienillä asioilla sitä voikaan saada toiselle hyvän mielen, minusta kyseinen nainen on hurjan kaunis.
Bette Midleriin nuorempana. Mikäs siinä, hauska nainen, laulaa hyvin ja on mielestäni kaunis omalla persoonallisella tavallaan.
"HEINÄSIRKKAAN" , en siis juuri nyt muista kyseisen henkilön nimeä, mutta tuo oli hänen taiteilijanimensä. Vertaus oli tarkoitettu v*ttuiluksi, mutta en edes viitsinyt vaivautua loukkaantumaan. Ylipainoisena nuorena naisena saa kuunnella kaikenlaista lähes päivittäin.
Myöhemmin elämässä, kun lihavuutta aiheuttanut sairaus saatiin hoidolla aisoihin ja painoni normalisoitui, olen saanut kuulla vertailuja mm. Pamela Andersoniin ...
Eli lopputulema : ei kiinnosta mitä joku muu minusta ajattelee
Minua sanottiin kasarilla Pulmusten Kelly Bundyn ( eli näyttelijä Christina Applegaten) näköiseksi. Olin iloinen siitä , vaikka Kellyhän ei älyllä loistanut :)
Linda Lampenius... en tiedä onko kehu
Nuoruusvuosina prinsessa Dianaan ja Sari Aspholmiin, tiiä sitten. Suunnilleen samaa ikäluokkaa ollaan.