Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rydman tuhoaa persut lopullisesti

Vierailija
19.02.2026 |

Katsokaa vain, miten virnuilijasta tulee Suomen vihatuin mies

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa ja ihmetelkää kun hallituksen suosio vaan laskee ja laskee. Sydämetön persu hoitaa homman himaan. Orpolle terkkuja. 

Orpolle terkkuja, koettakaa jaksaa. Kaikki ei ajattele niin kuin julkisuudessa huudetaan. 

Täällä mellastaa elämässään epäonnistuneet,tuilla elävät vasemmanlaidan luuserit yrittäen väkertää jotain mielestään näppäriä kommentteja ja haukkua aamusta iltaan,ovat säälittävää saastaa.

Niin. Olethan sinäkin täällä. :)

-eri

Vierailija
42/59 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministerin pitää olla nuhteeton Suomen kansalainen...

Ohjeistuksilla pyyhitään näköjään takamus, kun persut istuvat hallituksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko mies on kävelevä vitsi, mutta silti ei naurata.

Vierailija
44/59 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ministerin pitää olla nuhteeton Suomen kansalainen...

Ohjeistuksilla pyyhitään näköjään takamus, kun persut istuvat hallituksessa.

Antti Rinteen pääministeriyden jälkeen tuo ohjeistus ei enää tarkottanu mitään.

Vierailija
45/59 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaveri eduskunnassa, eri puolueessa, ja sanoo, että Rydman on oikeasti tosi fiksu ja mukava. 

Itselläni ei ole hänestä muuta mielikuvaa kuin se, että onpa rohkea ihminen. Itse en suostuisi lynkattavaksi tähän hommaan.

Vierailija
46/59 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaveri eduskunnassa, eri puolueessa, ja sanoo, että Rydman on oikeasti tosi fiksu ja mukava. 

Itselläni ei ole hänestä muuta mielikuvaa kuin se, että onpa rohkea ihminen. Itse en suostuisi lynkattavaksi tähän hommaan.

Moi Wille!

Vierailija
47/59 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIKKU UKON RÄÄPÄLE,JA EIPÄ PERSUJA OLE KUIN KOURALINEN SILLÄ OSA ON JO PAENUT ISÄ PUTIN LUOKSE JA OSA KIINAAN....

Vierailija
48/59 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Wille!

Oikeastiko luulet, että hänellä olisi aikaa istua av:lla?

Vierailija
49/59 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo täytä millään lailla edes miehen saappaita. 

Saati ministerin.

Vierailija
50/59 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onanoitko taas persuhullu ?

Tottakai, eihän persu muuta teekään

Vierailija
51/59 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi Wille!

Oikeastiko luulet, että hänellä olisi aikaa istua av:lla?

Onhan sillä riittänyt aikaa vaikka mihin pzkaan...

Vierailija
52/59 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hebefiilinen meininki Suomen sotessa!

Vierailija
53/59 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PIKKU UKON RÄÄPÄLE,JA EIPÄ PERSUJA OLE KUIN KOURALINEN SILLÄ OSA ON JO PAENUT ISÄ PUTIN LUOKSE JA OSA KIINAAN....

Ootsä kännissä jo heti aamusta ?

Vierailija
54/59 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rydman tuhoaa myös suomen talouden koska entinen kokoomuslainen. Kokkarit eivät ole valtiontaloudessa hyviä. Eivätkä persutkaan.

Ei eduskunnasta oikein löydy talousosaajia, koska ihmiset äänestävät painijoita ja jalkapalloilijoita. Ei taida taloudesta muut ymmärtää kuin Puisto. Ehkä Valtonen.

Vierailija
55/59 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demari ulunat heti aamusta ovat piristäviä ilon aiheita, voi taas päivän aloittaa iloisena ja energisenä, kiitos siitä demaripellet.

On khyl :D

Täällä päivystävät kelan elättämät demariämmät vain jaksaa kuvitella että taikaseinästä ei löydy pohjaa ja NETTOveronmaksajilla olisi muka joku mystinen halu ja tarve rahoittaa näitä ä m m i ä loputtomasti, ja näillä paskaperseillä olisi muka joku taivaasta annettu jumalainen oikeus vain olla vailla hyysäämistä. Ilman että itse tarvii eväänsä väräyttää. Näiden lojujaisämmien tajuamisen hetki, kun tajuavat että se olikin vain mielisairaiden päidensä tuottamaa harhaa, ja siitä seuraava ulina, niin se on se NAUTINGS! -hetki 🤣😂😁😁😆😅😂

Menisit edes TÖIHIN.

Vierailija
56/59 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään istuvassa hallituksessa ei ole helppoja päiviä, Suomen talous on kuralla ja ikäviä korjaavia toimenpiteitä on tehty, on edelleen tehtävä eikä riitä hallituksen kokoonpanon muutokset seuraavissa eduskuntavaaleissa vaan odotettavissa on jatkossakin niukkuutta ja kurjuutta.

Kysymys enemmänkin miten se niukkuus ja kurjuus jaetaan? Aloitetaan siten että valtion velaksi ottamia rahoja ei lähetetä ulkomaille, yhdistykset ja puolueet tulkoot toimeen jäsenmaksuillaan, julkinen hallinto pienennetään 30 %, kuntaliitoksia myös eli niiden määrä -30%, sotealueet 5 kpl yliopistosairaaloiden varassa, kaikki maksamaan veroja kaikista tuloistaan kykyjen mukaan emmekä salli verovapaita säätiöitä (vast), kansanedustajien eläke- ja sopeutumissuhmuroinnit synkataan muiden kansalaisten eläkkeiden ja päivärahojen tasalle jne jne. Paljon pitää tehdä jotta saavutamme riittävän läpinäkyvyyden poistamaan oikeudettomat hillotolpat ja välistävedot!

Vierailija
57/59 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JA TAAS   NE  VALHEET ALKOIVAT HETI KUN ENSIMÄINEN HAASTATTELU TULI TV.....VALHEET VALHEET NE VAAN JATKUU JA JATKUU KUN KYSE ON persuista !!!!!

heh

Vierailija
58/59 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsikö se Rydman ikinä käymään Saksassa? Eikö Saksa ota vakavasti ras isti set jutut? N-sanoja, apinaksi haukkumista ym 

Vierailija
59/59 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko mies on kävelevä vitsi, mutta silti ei naurata.

Ei naurata ja on valmis ottamaan Suomen vihatuimman miehen tittelin osakseen 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi