Rydman tuhoaa persut lopullisesti
Katsokaa vain, miten virnuilijasta tulee Suomen vihatuin mies
Kommentit (59)
Rydman tuhoaa myös suomen talouden koska entinen kokoomuslainen. Kokkarit eivät ole valtiontaloudessa hyviä. Eivätkä persutkaan.
Kuvottavaa, että tuollainen valittiin SOTE-ministeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa ja ihmetelkää kun hallituksen suosio vaan laskee ja laskee. Sydämetön persu hoitaa homman himaan. Orpolle terkkuja.
Minähän olen se tärkein. Ihmisiltä on hippasen päässyt unohtumaan keistä se yhteiskunta koostuu. Seistää piiska kourassa hallituksen selän takana vaatimassa paljon tekemättä itse mitään. Suomalaisista on tullut pelkkiä psykopaatteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa ja ihmetelkää kun hallituksen suosio vaan laskee ja laskee. Sydämetön persu hoitaa homman himaan. Orpolle terkkuja.
Tällainen höpötys on yhtä turhan kanssa. Hyvinvointiyhteiskunta on nyt ajettu alas, meillä ei ole jäljellä mitään minkä vuoksi täällä olla. Narisemisen sijaan kannattaisi pakata.
Suomessa valehdellaan kansalle, että politiikka ratkaisee kaiken. Ei ratkaise. Ihmisillä on aina maailmalle enemmän toiveita kuin maailmassa on resursseja. Kumpa nämä koko ajan kaikesta marisijat lähtisivät sinne jonnekin onnelaansa, olisi täällä vähemmän katkeruutta.
Vierailija kirjoitti:
Rydman tuhoaa myös suomen talouden koska entinen kokoomuslainen. Kokkarit eivät ole valtiontaloudessa hyviä. Eivätkä persutkaan.
No, ketkä ovat? Ne jotka tarjoavat sulle sen henkilökohtaisen takapuolen pyyhijän ja ottavat sinut lemmikkimarsukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen höpötys on yhtä turhan kanssa. Hyvinvointiyhteiskunta on nyt ajettu alas, meillä ei ole jäljellä mitään minkä vuoksi täällä olla. Narisemisen sijaan kannattaisi pakata.
Suomessa valehdellaan kansalle, että politiikka ratkaisee kaiken. Ei ratkaise. Ihmisillä on aina maailmalle enemmän toiveita kuin maailmassa on resursseja. Kumpa nämä koko ajan kaikesta marisijat lähtisivät sinne jonnekin onnelaansa, olisi täällä vähemmän katkeruutta.
Kyllä maailma tarjoaa hyvinkin etsivälle yksilölle haluamaansa. Nykymaailmassa ei tule jäädä tällaiseen paskaan palamaan, vaan yksinkertaisesti häipyä paremmille laidunmaille. Joskus tuntuu, että suomalainen nauttii tällaisesta kitinästä ja marinasta, jopa kärsimyksestä. Jos tykkää jäädä tuleen makaamaan sosiopaattikääpiöiden rinkirunkatessa mahdollisuudet alas, täytyy niin tehdä. Muussa tapauksessa yhäkin: pakkaamaan.
JA TAAS NE VALHEET ALKOIVAT HETI KUN ENSIMÄINEN HAASTATTELU TULI TV.....VALHEET VALHEET NE VAAN JATKUU JA JATKUU KUN KYSE ON persuista !!!!!
Neljäksi vuodeksi vain, kyllä alkaa tulla persuja ikävä kun SDP ja vihreät ovat hallituksessa.
TOSIAAN NYT SE KUSI VASTAA VIRTAAKIN PÄÄSSÄ JA PASKA TEKEE NIITÄ PATOJA KUN KYSE ON RAISKARI rydmanista...
Vierailija kirjoitti:
Huomatkaa, että voimakas vihapropaganda kohdistuu aina juuri niihin poliitikkoihin, jotka ovat suurin uhka vasemmistolle. Rydman on terävä ja rohkea, hän voi edetä todella pitkälle.
Sofia virta osoitti tämän todeksi kaakattamalla jotain epämääräistä tunnetaan epäinhimillisenä. Kun asia-argumentteja ei ole jäädään Nokun -tasolle. Nokun hän on, nokun hän on, nokun epäinhimillinen!
Virta ei itse kehdannut käyttää nuoria naisia enää argumenttina kuulutettuaan oman kuumana käymisensä nuoriin miehiin.
Rydmanin "terävyys ja rohkeus" on pinnallinen havainto, joka perustuu harjoiteltuun huoliteltuun puhetapaan. Sisäpuolella on ontto ja vailla omia ideoita oleva pimeä triadi.
Vierailija kirjoitti:
Huomatkaa, että voimakas vihapropaganda kohdistuu aina juuri niihin poliitikkoihin, jotka ovat suurin uhka vasemmistolle. Rydman on terävä ja rohkea, hän voi edetä todella pitkälle.
Sofia virta osoitti tämän todeksi kaakattamalla jotain epämääräistä tunnetaan epäinhimillisenä. Kun asia-argumentteja ei ole jäädään Nokun -tasolle. Nokun hän on, nokun hän on, nokun epäinhimillinen!
Virta ei itse kehdannut käyttää nuoria naisia enää argumenttina kuulutettuaan oman kuumana käymisensä nuoriin miehiin.
Mitä merkitystä Rydmanin etenemisellä on sinulle?
sillähän on jo hyvä maine
Lähde: hs
"Kursivoidut kohdat ovat suoria lainauksia poliisin kuulustelupöytäkirjasta.
Kun olin alle 16-vuotias, niin kävimme juuri lounailla ja illallisilla, mutta kun täytin 16 vuotta, Wille pyysi minua kotiinsa käymään, Milja kertoi.
Näin Milja kuvasi tapahtumia Rydmanin kotona.
Hän kertoi pitävänsä minua hyvin viehättävänä ja kertoi myös keskustelleen minusta ystäviensä kanssa aikanaan jo TET-harjoitteluni jälkeen, kun olin 14-15, että he pitivät minua Willen sanojen mukaan kuumana, mikä tuntui Willestä kamalalta, koska olit niin nuori, mutta hän perusteli asiaa sillä, että olin kuulemma aina vaikuttanut kypsältä ja ikäistäni vanhemmalta.
Sohvalla Rydman alkoi Miljan mukaan lähennellä. Rydman kosketteli ja kähmi takapuolta ja koetti myös suudella minua, jolloin peräännyin tilanteesta, Milja kertoi kuulustelussa.
Tällainen teko voisi mahdollisesti nykypäivänä täyttää seksuaalisen ahdistelun tunnusmerkistön. Syyteoikeus oli Miljan kertoman osalta kuitenkin jo vanhentunut, eikä poliisi ottanut sitä tutkintaan.
Milja jatkoi: En kuitenkaan joutunut työntämään Willeä, eikä hän mitenkään pakottanut. Pyysin useamman kerran häntä tilaamaan minulle taksin, mutta hän ohitti pyynnöt ja oli sitten jotenkin vaikea päästä pois sieltä hänen luotaan.
Lopulta tyttö pääsi lähtemään asunnolta."
Rydman edustaa persujen parhaimmistoa.
Kertoo kaiken tarpeellisen puolueesta. 😂
Tää kaikki on jo ennalta sovittu. Persut ei voi pärjätä ensi vaalaissa, jotta voidaan nostaa bensan hinta pilviin ja laittaa nää kaikki tie tullit yms. Ihan vaan, ettei köyhällä ole enää varaa autoon. Jos persut voittaisi ensi vaalit olisi heillä ikävä paikka pettää äänestäjänsä totaalisesti ja koko puolue menisi nurin. Kysymys vaan kuuluu. Mikä taho suunnittelee nämä leikkaukset jotka sitten jaetaan eri puolueille vähän agendan mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Kuvottavaa, että tuollainen valittiin SOTE-ministeriksi.
Pekosen saasta näytti naamaansa aamuteeveessä,valehteleva maskikommari.
Vierailija kirjoitti:
Rydman on kokoomuksen myyrä.
Eihän noilla ole enää mitään eroa. Paitsi että kokkareilla on puhdas matto
Orpolle terkkuja, koettakaa jaksaa. Kaikki ei ajattele niin kuin julkisuudessa huudetaan.