Listataan tähän yritysideoita tai mitä palvelua/tuotetta kaipaisit?
Puhalletaan yhteen hiileen ja keksitään tähän tarvitseville yritysideoita. Mitä palveluita käyttäisit jos paikkakunnallasi olisi? Tai onko jotain tuotetta mitä kaipaat ja mietit miksei ole? Ottakaa työttömät ideat vapaasti käyttöön.
Itse kaipailisin kohtuuhintaista paikkaa kaupungille, johon voisin jättää lapset tunniksi tai puoleksitoista. Saisi joskus käytyä kivijalkaliikkeissä, pankissa yms kun ei tarvitsisi roudata venkuroivaa lasta mukana. Vrt Inean leikkipaikka, mutta maksullinen. Ostaisin heti kymppikortin.
Kommentit (49)
Irtokarkkien kotiinkuljetuspalvelu johonkin kauppaan.
Tukiopetusta tarvitsisimme matikkaan lukiolaiselle, mutta emme ole löytäneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia ja urheiluvaatteita isokokoisille ei tuo maahan kukaan. Ainakaan merkkivaatteita en ole nähnyt missään. Esimerkiksi Adidaksen ja Niken isoja kokoja ei saa Suomesta.
Siis tämä!!! Pitäisi liikkua, mutta edes urleiluliivejä ei löydä. Eikä mitään mahdollisuutta liikkua ilman niitä. Kaikki isot urheiluvaatteet on jotain jäätäviä muodottomia tätilumppuja. Jos on kivan näköinen urheiluvaate, koot loppuvat 42-kokoon. Etenkin tyylikkäitä ulkovaatteita ei meinaa löytää ja kävely säällä kuin säällä olisi erinomaista liikuntaa.
Tarvitset urheiluliivit kävelyyn..
Olen eri kirjoittaja, mutta vattuunnuin totaalisesti nostelemaan olkaimia 100 m välein. Vaikka miten sääti, niin aina ne valui enkä voi sietää sitä, että ne roikkuu väärässä kohdassa. Seuraavaksi joku tulee pätemään, että liivi on väärän kokoinen, mutta kyllä suunnittelussakin on jotain vikaa kun olkain on niin reunassa.
Nyt on tommoset urheiluliivin tapaiset, ei tartte nostella enää, koska ne haarautuvat vasta niskan takana eikä keskellä selkää. En ole vielä kokeillut hyppiä ne päällä, ei välttmättä ihan niin rajussa menossa pidä tissejä kasassa. Olen tukeva, mutta en erityisen rintava, joten löytyi vielä srmmoinen, joka mahtui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisia ja urheiluvaatteita isokokoisille ei tuo maahan kukaan. Ainakaan merkkivaatteita en ole nähnyt missään. Esimerkiksi Adidaksen ja Niken isoja kokoja ei saa Suomesta.
Siis tämä!!! Pitäisi liikkua, mutta edes urleiluliivejä ei löydä. Eikä mitään mahdollisuutta liikkua ilman niitä. Kaikki isot urheiluvaatteet on jotain jäätäviä muodottomia tätilumppuja. Jos on kivan näköinen urheiluvaate, koot loppuvat 42-kokoon. Etenkin tyylikkäitä ulkovaatteita ei meinaa löytää ja kävely säällä kuin säällä olisi erinomaista liikuntaa.
Tarvitset urheiluliivit kävelyyn..
Olen eri kirjoittaja, mutta vattuunnuin totaalisesti nostelemaan olkaimia 100 m välein. Vaikka miten sääti, niin aina ne
Mä kävin pienennyttämässä rinnat enkä päivääkään ole katunut. Voi ostaa kauniita liivejä eikä tarvitse miettiä istuvuutta. Ja ihaninta on, että nykyään ihmiset ottavat katsekontaktin sen sijaan, että tuijottaisivat rintojani. Tuntuu kuin olisin syntynyt uudestaan.
Irtosipsihylly kauppoihin... Voisi testailla eri makuja ja ostaa vain haluamansa määrän sipsejä kerralla.
Etelä-Suomessa on monissa kaupungeissa talvikunnossapito jalkakäytävillä erittäin huonossa kunnossa. Kaipaisin sovellusta kännykkään, josta voisi tilata lyhyen pätkän hiekoituksen, esim.metroasemalta työpaikalle tiettynä kellonaikana. Kyseessä voisi olla vaikka niin lyhyt pätkä, ettei tarvitse kalliita koneita, vaan voisi hoitaa hiekoituksen parilla hiekkaämpärillä ja lapiolla.
Nyt joutuu pitämään nastalenkkareita ja aina stressaamaan, että missä niillä voi kävellä, ettei naarmuta lattioita.
En varsinaisesti itselle mutta hoitotyötä tehteenä biohajoavat aikuisten vaipat vanhuksille.
Tuli ainakin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Yleispalvelu, josta saisi "yhdeltä luukulta" kodin pikkufiksailuja, siis sellaista jos joku paikka alkaa repsottaa, ja jos se homma vaatii vaikka sähkäria tai putkaria, niin tilaisi sellaisen. Ei jaksa aina selvitellä kaikkea erikseen.
Mun paikkakunnalla oli täntyylinen palvelu, käsistään kätevä mies myi palveluita naisille ym. Harmi vaan että kaverin sosiaaliset taidot oli 404, pyysin viestillä josko tulisi laittamaan pari lamppua kiinni ja mies ihmetteli, enkö oikeasti osaa/pysty itse. En viitsinyt enää vastata, mutta olen todella lyhyt (reilu 150cm), ja sen takia kyselin apua...no, sain lainaan ekstrapitkät tikkaat ja hoidin homman itse.
Ikkunan pesijöitä.