Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Diplomi-insinöörien työttömyysaste oli vuoden 2025 lopussa 4,2% kun yleinen työttömyysaste oli 13% Suomessa.

Vierailija
18.02.2026 |

Puhun nyt työttömistä työnhakijoista.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diplomi-insinöörit näyttäytyvät usein lähes ylivoimaisina ihmiskoneina: analyyttinen prosessori käy taukoamatta, data jalostuu päätöksiksi ja monimutkaiset ongelmat purkautuvat loogisiksi askeliksi. He yhdistävät kylmän laskentakyvyn ja käytännön toteutuksen - suunnittelevat, optimoivat ja vievät maaliin.

DI on kuin huippuluokan järjestelmä: syvä teoreettinen ydin, tehokas suoritus ja kyky skaalautua tehtävästä toiseen. Siinä missä moni näkee kaaosta, diplomi-insinööri näkee mallin. Siinä missä muut epäröivät, DI rakentaa ratkaisun.

Vierailija
2/63 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI-tutkinto vaati minusta yliluonnollisia kykyjä, akateemisesta lähestymistavasta on muuallakin hyötyä elämän varrella kuin työelämässä. Niin fiksuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vela ja sitten tapasin Di:n paikallisessa ravintolassa. Tiesin heti baaritiskillä, että tuo on tuleva lasteni isä. Nyt asumme täällä maalla ratsutilalla ja lapsia on peräti seitsemän. En tiennyt että elämä voi olla näin onnellista. Olen maailman onnellisin nainen :)

Vierailija
4/63 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin saada mieheksi DI:n. Sitten kehtaisin esitellä vanhemmille ja kavereille.

Vierailija
5/63 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on älyllisesti heikkolahjainen. Ja niin kateellinen diplomi-insinöörien älyykyydelle, että poksahtaa kateudesta. Lahjattomien sössötys ei hetkauta toisen älykkyyttä, yksin jää mustamaalaamaan ilman onnistumista. Onnekkaat naiset pitävät kiinni älykkäistä DI-miehistään.

Vierailija
6/63 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen miehen tulisi kokea DI:ys se on niin ihanaa

Vierailija
7/63 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut huhun, että DI-miehet ovat viriilejä, saattavat mahonkin naisen siunattuun tilaan tosta noin vaan

Vierailija
8/63 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee pitkäaikaistyöttömästä aina mieleen humanististen tieteiden maisteri.

Vierailija
9/63 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä menestyvä DI on ihan eri mies kuin minä. Viehättävä ja vie kaikki naiset

Vierailija
10/63 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhdynnässä DI-miehen kanssa ja itkin ilosta. Odotus täyttyi viimeksi 💕 Minä kelpaan laatumiehelle.

Vierailija
11/63 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukavaa katsella DI-miehen kanssa lämpimästä nojatuolissa miten naapurin sinkkunainen liukastelee koiran kanssa ulkona

Vierailija
12/63 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI miehet ovat älykkäitä ja järkeviä. Heille ei riitä pelkkä pillu vaan tahtovat naisesta enemmän. Arvostavat älykkäitä keskustelutaitoisia naisia. Eivät nussi muita siivouskomerossa kuten keskenkasvuiset pelimiehet tekevät. Siksi DI miehet ovat parhaita miehiä! Ymmärtävät elämää 😊

Vierailija
13/63 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä menestyvä DI on ihan eri mies kuin minä. Viehättävä ja vie kaikki naiset

Se on kova koulu. Täytyy kaalin leikata. Pelkästään positiivisia ajatuksia.

Vierailija
14/63 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin yhdynnässä DI-miehen kanssa ja itkin ilosta. Odotus täyttyi viimeksi 💕 Minä kelpaan laatumiehelle.

Menen yökylään DI-miehen luokse. Sen isoon omakotitaloon. Käski lukea markiisi de Saden kirjoja

Vierailija
15/63 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

DI-tutkinto vaati minusta yliluonnollisia kykyjä, akateemisesta lähestymistavasta on muuallakin hyötyä elämän varrella kuin työelämässä. Niin fiksuja.

Häh! Minusta on yliluonnollista, että noi itseensä tyytyväiset ja narsistiset dippainssit yleensä työllistyvät. Paitsi etteivät nykyään enää automaattisesti työllisty.

Vierailija
16/63 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienostonaisen DI-mies luo statusta. Ja kaverit on kateellisia

Vierailija
17/63 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee pitkäaikaistyöttömästä aina mieleen humanististen tieteiden maisteri.

Sellaista ei tosin ole olemassa.

Vierailija
18/63 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko diplomi-insinööri naisten ihannemies 

Luulen, että on

- Hyvä palkka

- Älykäs

- Mukavat työajat

- Osaa tekniset asiat kotona

- Korkea status

Vierailija
19/63 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on DI. Ensivaikutelma tulee ainakin mulle ulkoisesta olemuksesta, tuoksusta, mitä ja miten keskustelee, ja muutenkin yleisestä käytöksestä. Omalla miehellä ne on hyviä ja omaan miesmakuun sopivia, ei, ei DI tittelillä (rikas ja älykäs) siinä ole mitään merkitystä.

Vierailija
20/63 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menen yökylään DI-miehen luokse. Sen isoon omakotitaloon. Käski lukea markiisi de Saden kirjoja

Itse ammennan oppini teoksesta Herra Jackin ihmeellinen huone.

terv. M54, DI.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi