Kietaisumekot ovat niin kauheita
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on isot tissit enkä ikikuuna päivänä laittaisi kietaisumekkoa.
Minä nimenomaan sen takia olen ostanut pari hyvää kietaisumekkoa, kun on isot rinnat, niin kietaisumekko istuu kauniisti päälle. Monesti mekot näyttää rintavan päällä teltalta, mutta kietaisumekossa on säädettävä vyötärö, niin ei tule telttamaista vaikutelmaa.
Joihinkin suomalaisiin kietaisumekkoihin joutuu laittamaan topin alle, ettei näy liikaa etumusta, koska ne on suunniteltu kuitenkin päärynävartaloiselle, mutta ulkomailta saa hyvin suunniteltuja kietaisumekkoja, jotka istuvat myös isorintaiselle ilman toppia.
Sama huomio. Mekot näyttävät joko isoilta laatikoilta tai puristavat rinnoista. Sopivankokoinen kietaisumekko, jossa ehkä toppi alla, istuu mukavasti.
Vierailija kirjoitti:
Yksi sensuelleimmista vaatteista, jos asuun kuuluu vyö ja naisella on vyötärö. Kun nainen istuu ja stay upin yläpää ja pikkuhousuvapaa lonkka paljastuvat on näky kaunis.
Äiskäsi pukeutuu selvästi eroottisesti.
Itse rakastan kietaisumekkoja ja paitoja. Harmi kun usein vyössä on liian vähän säätövaraa.
Vierailija kirjoitti:
Itse rakastan kietaisumekkoja ja paitoja. Harmi kun usein vyössä on liian vähän säätövaraa.
Minäkin rakastan kietaisupaitoja! Tyköistuva, siisti kietaisupaita kauluksella on hyvä napitetun kauluspaidan korvike rintavalle. Ja sopii monenlaisten alaosien ja yhdistelmien kanssa moniin tilanteisiin.
Riippuu missä kohdassa vyö on. Jos pömppäpötsin yläpuolella, rintojen alla, voi näyttää ihan ok, mikäli rinnat ei ole jättiläiset. Jos on suuret siitten ei auta mikään, kömpelöltä näyttää hoikkakin.