PS 13 % uusimmassa gallupissa, putoaako viidenneksi ennen vaaleja?
Sdp
25,1 %
Kok
17,9 %
keskusta
14,1 %
Ps
13,0 %
Vas
10,4 %
Kommentit (133)
Vuosi ja kaikki muuttuu kullaksi. Ahh ässdeepee nyt tulee tulee....
Hauska seurata deepeen säästölinjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliiton noin iso kannatus kertoo siitä ettei suomea kannata puolustaa sodassa
No kin häipyä Suomesta jos täällä on niin paha olla. Muuta vaikka eldoradoosi trumppilaan, mutta varo ICE:a. Hei hei, kukaan ei jää ikävöimään.
Jos Suomesta pitäis muuttaa pois sen takia ku ei halua puolustaa Suomea sodassa, 98% naisista pitäs muuttaa pois tältä.
Liittyy miten mihinkään?
Ku mun piti kuulemma muuttaa pois täältä ku haluan miehenä vaan naisten velvollisuudet
Tiesithän, että kaikilla kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus? Vain osa saa siihen aseellisen koul
Se on höpöhöpöä että on ihan samanlaista maanpuolustusta olla sukkavarastolla tai sissiradisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orpo yrittää kaikin tavoin olla näkymätön ja rehnustaa maailmalla, jottei joudu selittelemään talouden syöksyä naamallaan.
Petteri etsii kadonnutta älyään Intiasta ja hörppää matkajuomat Gangesista. Palaa varmasti ihan valaistuneena guruna.
-winner-
Aijai. Onneksi Petskulla on vahva vatsa. Eiku...
Persut itkeneet Tonavan tänne.
Nautin! 😊
Niinku jo aiemmin todettua, epätoivoset ja katkerat ihmiset joilla ei oo kaikki hyvin äänestää sdp:tä ja onnelliset kokoomusta. Joten kyyneleet on aina vasemmistolaisten silmäkulmissa.
El Minja ja Iso-Ana: 35,5%
Korruptio-Tuhvelo ja Risu-Riikka: 31,9%
Oikeistohallitus sai oppositionkin kasvukäyrät sojottamaan - vasureilla ja demareilla mittaushistorian korkeimmat lukemat.
Sohvin vihreitä ei näytä auttavan mikään, edes värikkäät bleiseri-asut.
Vierailija kirjoitti:
Niinku jo aiemmin todettua, epätoivoset ja katkerat ihmiset joilla ei oo kaikki hyvin äänestää sdp:tä ja onnelliset kokoomusta. Joten kyyneleet on aina vasemmistolaisten silmäkulmissa.
Niin jo aiemmin jankkasit.
Itke vähä lisää! 😊
Vierailija kirjoitti:
Kyllä putoaa. Puolue on täysin yhden asian puolue.
Suomalaisten ja suomalaisten arvojen puolue. Se riittää! Muuta ei nyt vaan tarvita.
Odotan jo innolla kun Suomen ykkösministerit ovat mm Antti-boyT, Tytti, Nasima, Li ja Minja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä putoaa. Puolue on täysin yhden asian puolue.
Suomalaisten ja suomalaisten arvojen puolue. Se riittää! Muuta ei nyt vaan tarvita.
Humalassa se persujen touhu voi näyttää tuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itke vähä lisää! 😊
Mulla on hyväpalkkanen työ, kesämökki, 2022 mersu, rakastava perhe ja puhdas omatunto. Sulla ei oo mitään noista. Miks mä itkisin etkä sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itke vähä lisää! 😊
Mulla on hyväpalkkanen työ, kesämökki, 2022 mersu, rakastava perhe ja puhdas omatunto. Sulla ei oo mitään noista. Miks mä itkisin etkä sinä?
Juu juu, sovitaan niin. Klo 07-23 tänne jankkaaminen on hyväpalkkanen työ? 😂 Sut on tunnistettu jo aikoja sit! 😂
Tiesithän, että kaikilla kansalaisilla on maanpuolustusvelvollisuus? Vain osa saa siihen aseellisen koulutuksen.