Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hotellien aamiaispöydän laput ja muut säästötoimet

Vierailija
18.02.2026 |

Olen just hotellin aamupalalla ja naurattaa nää niiden laput😄 käsketään ottamaan vain yksi servietti, älä tuhlaa ruokaa, pahvimukit poistettu jne jne. Huoneita ei enää siivota joka päivä ja pyyhkeet vaihdetaan kun jaksetaan. Ja kaikissa vedotaan, että säästetään ympäristöä.

Tuo ruuan tuhlaus muistutus ihmisille on hyvä mutta nuo muuthan on vaan hotellin keino säästää kuluissa. Ei mulla mitään säästöjä vastaan ole mutta naurattaa kun ne verhotaan ympäristötekoihin😂😂 sanoisivat ihan suoraan että nyt säästetään kun kaikki sen kuitenkin tajuaa...

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä otan juuri niin monta servettiä kuin haluan. Huonehintoja ei ole laskettu, joten en myöskään odota saavani vähemmän kuin ennen.

Mä otan aina lapsiperhe-edition verran servettejä eli kourallisen. Jotain aina kuitenkin kaatuu tai ruoka syödään siten, että sitä on enemmän naamassa kuin mahassa. Vien kuitenkin myös ne ylimääräiset servetit mukanani, jos kaikkia ei tule käytettyä, joten eivät ne hukkaan mene.

Kuinka kehtaat. Etkö tiedä että servettejä ei ole loputtomasti. Jossain vaiheessa ihmiskunta on tilanteessa että servetit loppuu!

Vierailija
102/102 |
19.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi nostaa hintaa vielä enemmän änille porsastelijoille. Saisi vähän miettimään omaa käyttäytymistään.

Joissain buffissahan on ainakin ollut tää systeemi että hinta painon mukaan. Hankala tietty toteuttaa kun aamiainen kuuluu hintaan, saati jossain allinc. systeemeissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi