Antaisitko Riikka Purralle valtiovarainministerinä risuja, vai ruusuja?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on satatuhatta uutta risunkerääjää. Pitääkö nekin sille vielä antaa? Leikatkoon omaa palkkaansa kun on itse laskenut että kuusisataa kuukaudessa riittää hyvin.
MENE TÖIHIN ja lopeta ulina.
Voi JUMALAUTA ! Mene perkele itse äläkä auo päätäsi saatanan mölinä kehitysvammainen
Ottiko koville? Ota itseäsi niskasta kiinni ja MENE TÖIHIN!
Minusta on jokseenkin huolestuttavaa miten moni suomalainen suhtautuu niin vastuulliseen rooliin kuin valtiovarainministeriin vähättelevästi. Purra on entinen Mäkkärin kassa, ei mitään työkokemusta talouden tai taloustieteiden saralta ja on käytännössä pystymetsästä tuohon tehtävään revitty. Ja monelle se on ihan ok?
Ei ihme että ollaan tässä jamassa.
Ei ole juurikaan onnistunut vähentämään velanottoa, joskus tullaan siitä tuomitsemaan. Yritystä on toki ollut. EU:lta tulee varmaan noottia jossain vaiheessa.
Varmaan nämä sodat ja muut ikävät asiat tulevat painamaan myös seuraavan hallituksen leikkausmahdollisuuksia. Kun ne vähät rikkaatkin on jo imetty tyhjiin tai vieneet yrityksensä muualle.
No se nähdään sitten. Lipponen ei muistanut tilapäiseksi tehtyä eläkekorotusindeksi-lakia poistaa, joten ainakin vihreiden ja kommunistien mielestä eläkkeitä pitää jotenkin leikata. Ja paljonhan niihin meneekin rahaa, koska heitä on paljon ja monet nuoretkin haluavat eläköityjä jo 20-vuotiaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella harmi, että ei saanut vietyä läpi leikkauksia varakkailta yhdistyksiltä.
Vastustaako leikkausten vastustajat näiden miljönääriyhdistysten tukien leikkaamista?
Haluaisiko joku kommentoida?
Vaihtolavallisen risuja, tynnyrin bensaa ja tulitikut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meitä on satatuhatta uutta risunkerääjää. Pitääkö nekin sille vielä antaa? Leikatkoon omaa palkkaansa kun on itse laskenut että kuusisataa kuukaudessa riittää hyvin.
Voi JUMALAUTA ! Mene perkele itse äläkä auo päätäsi saatanan mölinä kehitysvammainen
No enhän mene Vituttaako maksella mun tukia paskapää ! Mä lähen tästä baariin ryyppäämään ja sä maksat Että kiitos vain kultaseni <3 :)
Kyllä se on konkurssi varsinkin pienelle yritykselle, jos vaikka tilaukset loppuvat, mutta ei saa ketään irtisanoa. Luultavasti sitten ei uskalleta palkatakaan ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enhän mene Vituttaako maksella mun tukia paskapää ! Mä lähen tästä baariin ryyppäämään ja sä maksat Että kiitos vain kultaseni <3 :)
Eli turhaa täällä uliset. Surkea elämäsi on ihan omaa syytäsi ja ansiotasi.
Joulupukki tuonut risuja, Purra vihaa punaista, paitsi jos se on MAGA pedarikultin lippis.
Vierailija kirjoitti:
Joulupukki tuonut risuja, Purra vihaa punaista, paitsi jos se on MAGA pedarikultin lippis.
Parempaa ei työhön kelpaamaton vassari taaskaan keksinyt :D :D
Päätellen linjasta siellä ollaan siinä uskossa, että trickle down on faktaa, joka tuossa asemassa on niin katastrofaalisen luokan emämunaus että sen soisi olevan rikollista.
Tarjotuista vaihtoehdoista jakaisin risuja, mutta se olisi törkeä loukkaus risuja kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Ruusuja ehdottomasti. Paras valtionvarainministeri. On rohkeutta tehdä sitä mitä pitää tehdä. Vaikka oppositio räkyttää hullun lailla.
Valtion menot voi tosiaan säästää vaikka nollaan asti, jos on sitä mieltä, että ihmiset ovat valtiota varten eikä hyvinvointivaltiota tarvita. Mutta sellainen politiikka tuottaa kaikille turvattoman yhteiskunnan. Rikkaatkaan eivät ole turvassa, itse asiassa he kaikkein vähiten.
Vierailija kirjoitti:
Minusta on jokseenkin huolestuttavaa miten moni suomalainen suhtautuu niin vastuulliseen rooliin kuin valtiovarainministeriin vähättelevästi. Purra on entinen Mäkkärin kassa, ei mitään työkokemusta talouden tai taloustieteiden saralta ja on käytännössä pystymetsästä tuohon tehtävään revitty. Ja monelle se on ihan ok?
Ei ihme että ollaan tässä jamassa.
Jokaisessa hallituksessa on vääriä ihmisiä ministereinä. Purra on tosiaan siitä konkreettinen ja tuhoisin esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
En voi antaa sille mitään kun on jo vienyt "tuhkatkin pesästä" .
Mitä sulta on viety,jos olet tuilla sulle annetaan hivenen vähemmän,jos taas töissä,olet tyhmä ellet huomaa parannusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraava pääministeri jos vaihtaisi kokoomukseen
Risu-Riikka on pääministerin sijainen. Taitaa häärätä pääministerinä nytkin, kun Orpo on reissussa?
Tosin tuostakaan reissusta ei tule olemaan kansalle mitään hyötyä.
Vierailija kirjoitti:
Ruusuja ehdottomasti. Paras valtionvarainministeri. On rohkeutta tehdä sitä mitä pitää tehdä. Vaikka oppositio räkyttää hullun lailla.
On tyhmyyttä tehdä huonoja päätöksiä ja päinvastoin kuin asiantuntijat sanovat. Mäkkärin kassa talutettiin sitten tarkkikselle kun mätti ennätysvelat ja 10 miljardin leikkauksista onnistui vain 3.
Eläkekassoista ropisikin 2 mrd kansan rahoja itselle ja muun eliitin taskuun.
VÄittäisin, että historiamme surkein valtiovarainministeri tulosten perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli turhaa täällä uliset. Surkea elämäsi on ihan omaa syytäsi ja
Ai surkea Sain juuri 500000 perinnön Revi siitä apina Ei paljon Riikan touhut haittaa
Tukirotan päivän fantasiat :D :D naurattaa :D