Riikka Purra halveksii siivoustyötä
Miten kävisi uimahallien, elitarviketehtaiden, lääjeteollisuuden, sairaaloiden, jos siivousta ei olisi?
NE SULJETTAISIIN.
voiko tälläistä valtionvarainministeriä olla vai onko tämä joku kummelikuvaus? Täys vitsi.
Tämä on noloa!!!
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa linkki, missä Purra on halveksinut siivoustyötä. Ei mitään siivousfirman reaktiota, vaan se alkuperäinen, mistä näkee mitä Purra on sanonut.
Hae ihan itse, säälittävä pelle.
Vierailija kirjoitti:
Purra-täti lähtee itse siivoamaan leikkaussalia kuukaudeksi, ja tekee päivystysvuoroja, ja ehdottaa sen jälkeen uudelleen, että työttömät aiivoamaan. Ei suostuisi itse niihin leikkaussaleihin leikkaukseen.
Purra jää työttömäksi tämän hallituksen jälkeen. Ei hänestä muuhun ole
Purra näytti sen, mitä Persut ovat oikeasti: tavallisia ihmisiä syrjiviä poroporvareita, pahempia, kuin Kokoomus. Vaaleissa kusettivsy tavalliset ihmiset ja duunarit äänestämään itseään, ja sen jäljeen nauroivat ja paskoivat heidän päälleen.
Persut haluavat orjatyön Suomeen. Persut haluavat saada itselleen ilmaisia piikoja ja renkejä.
Purralla ja Persuilla on noussut kusi päähän. Valta korruptoi, ja kun hlö on saanut sitä valtaa, niin se, miten hön toimii sen jälkeen kertoo sen, millainen hän on oikeasti luonteeltaan. Purra on näyttänyt sen. Hän on kiusaaja ja halveksii tavallista työtä.
Tämä ei edes ole ainoa sammakko mitä on päästänyt suustaan
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei edes ole ainoa sammakko mitä on päästänyt suustaan
Eikä viimeinen
Totta kai jotain siivoustyötä on, mitä kuka tahansa voi tehdä. Vaikkapa pölyjen pyyhkiminen kuivalla liinalla, mutta heti kun aletaan käyttää pesuaineita, pitää olla jotain osaamista. Entä jos joku satunnainen tyyppi alkaa siivota rappukäytäviä ja käyttää jotain ainetta, joka jättää lattian liukkaaksi? Joku kaatuu ja murtaa lonkkansa. Miten Suomi siinä hyötyy? Kalliit sairaalamaksut, sama työttömyyskorvaus uudelle siivojalle ja yksi työtön siivooja lisää kortistoon nostamaan työttömyyskorvausta ja lopettamaan veronmaksun?
Seuraavaksi sanotaan, että ei ole enää varaa terveydenhuoltoon. Maksakaa itse. Ei voida enää maksaa työttömyyskorvauksia, olkaa ilman. Maailman onnellisimmasta maasta kehitysmaaksi neljässä vuodessa.
Kyllä nämä vihervas ,ja kok puutarhaosasto alkoi ihan itse toteuttaa orjatyövoimaansa.Tuodaan tänne vaikka väkisin, työtä ei riitä ilmanen kyllä passaa.Tanskan mallikaan ei kelpaa,ja ennaltaehkäisy.
Kehitysmaa pian onkin ihan ihan Rubionkin sanoin.
Ja eduskunnan puhemies jumaloi Trumppia. Parasta koskaan. Olisi syytä erota tuollaisten lausuntojen jälkeen.
Ihan vassaritko keksi ite ,että halveksii?
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa linkki, missä Purra on halveksinut siivoustyötä. Ei mitään siivousfirman reaktiota, vaan se alkuperäinen, mistä näkee mitä Purra on sanonut.
Käyt kattomassa sieltä Purran X-tililltä, kuten kaikki muutkin ovat. Hirveen helppoa tää elämä, kun osaa olla omatoiminen. Ei tarvii jankata ja kyttäillä ja väittää vastaan olemattomia.
MäkkärinKassa ei voi paljoa odottaakkaan.
Riikka Purra halveksii kaikkia muita, jotka eivät loisi verovaroilla persujen mandaatilla.
Pikkukokkareet keksii laittaa kaikki,halpatyövoimaa.Päästi kokkari sellaisen paukun hiia hoi kaikki ilmaistöihin. Rahat loppuu,hoidatko suomalaiset vai kok,ja demareiden halpatyöllis uustulokkaat?
Valittava on, onneksi suomalaiset älyää tai sitten ei.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra halveksii kaikkia muita, jotka eivät loisi verovaroilla persujen mandaatilla.
Riikkulihan sitä harrasti kymmenen vuotta. Ja vielä kolmenvuoden psykoosihoidot veronmaksajien piikkiin.
AP taas tykkää, kun muut tekee työt, jotta ite voi nimitellä vauvapalstalla koko päivän.