Miksi menopaussi-ikäisille akoille tulee ne kuumat aallot muka täytenä yllätyksenä?
Nytkin salilla yksi 50+ rouva kailotti että hänellä on ihan kauhean kuuma ja miksi hänellä on näin kauhean kuuma ja en ymmärrä vali vali. HUOH!
Kommentit (124)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi pitäisi? Hyvän miehen kanssa ei niiden saamisessa ole ongelmia. Jos ei onnistu, niin pitää vaihtaa miestä."
Tai naista. Voi olla yllättävä tieto mutta vika ei välttämättä ole miehessä. Todella moni nainen on huono sängyssä. Kuvittelevat että mies hoitaa kaiken.
On se yleensä miehen vika.
Ei ole. Kyllä naisen pitää itse tietää kuinka saa orgasmin ja hakea asentoa ja liikkua sen mukaan.
Ei se auta, jos mies ei suostu tekemään osaansa. Jos nainen saa orgasmin vain suuseksillä ja mies ei siihen suostu, miten nainen voi omilla liikkeillään antaa itselleen suuseksiä?
Nainen voi ostaa itselleen vibraattorin ja käyttää sitä aktissa miehen kanssa. Sillä tulee nopeammin kuin suuseksin kanssa ja mieheltä ei mene niska jumiin.
Jos nainen ostaa itselleen vibraattorin ja käyttää sitä, niin mihin siinä miestä tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miksi pitäisi? Hyvän miehen kanssa ei niiden saamisessa ole ongelmia. Jos ei onnistu, niin pitää vaihtaa miestä."
Orgasminsaantiongelma ei liity välttämättä mieheen lainkaan. Moni nainen ei saa edes yksin orgasmia, ja se on valitettavaa. Miehet saavat paljon helpommin orgasmin mutta silti heille on olemassa ties mitä potenssilääkkeitä. Naisille ei ole.
Ei moni nainen vaan hyvin harva.
Monet seksuaaliterveyden lähteet mainitsevat tämän arvion eli noin 10 % naisista ei ole koskaan saanut orgasmia elämänsä aikana, tätä kutsutaan primaariseksi anorgasmiaksi
https://www.allohealth.com/blog/sexual-dysfunction/anorgasmia/anorgasmi…
10% maailman 4 miljardista naisesta on kyllä aika monta.
Niistä puhutaan kuitenkin niin vähän. Itsekin luulin suunnilleen, etten niitä saa, kun olin hyvässä kunnossa ja urheilin, ja olen aina ollut varsinainen vilukissa. Niin vaan oli sitten yllättäen tyynyliina kerran märkä, kun aamulla heräsin.
Nyt 57v ajattelin pahimmilla pakkasilla, että tulispa kuumat aallot nyt, ettei tarvisi palella. Mutta mulla ne ei toimineet niin, vaan saatoin samaan aikaan palella jaloista ja hikoilla ihan jumalattomasti päästä. Aivan sekopäinen tilahan se oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai naista. Voi olla yllättävä tieto mutta vika ei välttämättä ole miehessä. Todella moni nainen on huono sängyssä. Kuvittelevat että mies hoitaa kaiken.
Ei ole. Kyllä naisen pitää itse tietää kuinka saa orgasmin ja hakea asentoa ja liikkua sen mukaan.
Se tarkoittaa, että naisen pitää ohjeistaa miestä.
Se on hyvä tapa mutta edellyttää että edes itse tietää mikä toimii. Naiset on erilaisia, mies ei voi tietää mikä juuri sillä naisella toimii. Miehelle riittää kun työntää kullin sisään ja vetelee edestakaisin. Toimii 99,9%:lla heteromiehistä. Nainen on aina enemmän tai vähemmän arvoitus.
No, 99% naisista vastaisi sulle, että vastaus on se klitoris. Se on siellä haarovälissä ihan niin kuin sun peniskin. Kosketa sitä. Ei pitäisi mennä kauaa kun osaat koskea oikealla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Niistä puhutaan kuitenkin niin vähän. Itsekin luulin suunnilleen, etten niitä saa, kun olin hyvässä kunnossa ja urheilin, ja olen aina ollut varsinainen vilukissa. Niin vaan oli sitten yllättäen tyynyliina kerran märkä, kun aamulla heräsin.
Nyt 57v ajattelin pahimmilla pakkasilla, että tulispa kuumat aallot nyt, ettei tarvisi palella. Mutta mulla ne ei toimineet niin, vaan saatoin samaan aikaan palella jaloista ja hikoilla ihan jumalattomasti päästä. Aivan sekopäinen tilahan se oli.
Ja siis orgasmeja saan tässä iässä ihan vaikka millä konstilla.
"Nainen voi ostaa itselleen vibraattorin ja käyttää sitä aktissa miehen kanssa. Sillä tulee nopeammin kuin suuseksin kanssa ja mieheltä ei mene niska jumiin."
Vibraattori tärisee ja värisee, ei se vastaa suuseksiä.
Ja jos nainen sitten saa sen orgasminsa vibralla, mihin hän sitä miestä tarvii?
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ostaa itselleen vibraattorin ja käyttää sitä, niin mihin siinä miestä tarvitsee?
Ei kai siinä välttämättä tarvitsekaan, mutta jos haluaa laueta seksin aikana niin sen kanssa onnistuu. Jos siis nainen ei muuten tule kuin suuseksillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos meillä on nainen A, jolla on orgasmivaikeuksia, hänen kumppaninsta on herra B. Ratkaisu naisen A orgasmiongelmaan on sinusta se, että herra B hankki uuden kumppanin neiti C:n?
Miten tämä ratkaisee neiti A:n ongelman?
Koska mies on se, joka kärsii, jos hänen naispuolinen seksikumppaninsa ei saa orgasmia.
Nainenhan voi olla vaikka ilman seksiä, mutta tärkeintä on että mies, mies, mies nauttii ja voi hyvin.
Tässä oli kyse naisista ja nimenoman naisesta A, ei miehistä. Miehet saa helposti orgasmin. Nainen A ei saa orgasmia, eikä miehen vaihtaminen silloin auta. Miehille on olemassa potenssipillereitä, naisten orgasmiin taas ei ole olemassa mitään lääkettä.
"No, 99% naisista vastaisi sulle, että vastaus on se klitoris. "
No ei pidä paikkaansa tuo prosentti. Noin kyllä suurin osa luulee mutta sitten kun heille järjestää kunnollisen ison O:n pelkästään panemalla niin että laittaa kullilla sopivasti (vaihtelee naisesta riippuen) painetta G- tai A-pisteeseen niin mieli muuttuu. Kaikilla ei toimi molemmat pisteet mutta yleensä ainakin toinen.
Vierailija kirjoitti:
No jos nainen on sitä mieltä että muovitappi korvaa miehen niin kyllä siinä vaiheessa pitäisi kellot soida ja tarkastella omia sänkytaitojaan miehen syyttämisen sijaan. N33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä välttämättä tarvitsekaan, mutta jos haluaa laueta seksin aikana niin sen kanssa onnistuu. Jos siis nainen ei muuten tule kuin suuseksillä.
Niin. Koska eihän se pyhä mies voi tehdä osuuttaan eli antaa naiselle suuseksiä. Ihan elektronisia laitteita pitää ostaa, koska mies ei viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se auta, jos mies ei suostu tekemään osaansa. Jos nainen saa orgasmin vain suuseksillä ja mies ei siihen suostu, miten nainen voi omilla liikkeillään antaa itselleen suuseksiä?
Tekee vaikka sitä liikettä millä ajellaan pillukarvat. Kukaan ei halua nuolla mitään kusen makuista rämemajavaa. Tai jos rönttönen on muuten kuin velhon hiha.
Vierailija kirjoitti:
No ei pidä paikkaansa tuo prosentti. Noin kyllä suurin osa luulee mutta sitten kun heille järjestää kunnollisen ison O:n pelkästään panemalla niin että laittaa kullilla sopivasti (vaihtelee naisesta riippuen) painetta G- tai A-pisteeseen niin mieli muuttuu. Kaikilla ei toimi molemmat pisteet mutta yleensä ainakin toinen.
Olet siis pannut 99% naisista? Hieman epäilen.
Syyskuussa yksi kuuma aalto, Marraskuussa kahtena päivänä ja tammikuussa yhtenä päivänä. Kyllä ne yllättävät tullessaan vähän kuin "suomen talvi autoilijat".
Eli tietää että todennäköisesti on tulossa, mutta tarkka aika ei ole varma.
Näin 56-vuotiaana menopaussin kokeneena naisena: emme ole "akkoja" sen vuoksi, että on ollut menopaussi. Kyllä oli kuumia aaltoja, itse en niistä niin kauheasti valittanut, mutta ne ovat osa naisen biologiaa. Nuoremmat naiset ja miehet voitte nauraa niille kuinka paljon haluavat. Voitte miettiä, mikä on naurun syy? Tiedän myös että jo no 40-50%lla tämän ikäisistä miehistä on erektiovaikeuksia. Eli tulee se vanheneminen miehillekin. Kuumat aallot on pientä sen rinnalla, ettei enää seiso. Oliko jollain miehellä tähän jotain urputtamista? Kuuntelen kyllä, millaista se sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos nainen on sitä mieltä että muovitappi korvaa miehen niin kyllä siinä vaiheessa pitäisi kellot soida ja tarkastella omia sänkytaitojaan miehen syyttämisen sijaan. N33
Syytät siis naista huonoksi sängyssä, jos hän saa orgasmin vain suuseksillä. Vaikea uskoa sun olevan nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet siis pannut 99% naisista? Hieman epäilen.
Oletko itse? Epäilen että olen pannut useampaa naista kuin sinä ja otanta on riittävän laaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekee vaikka sitä liikettä millä ajellaan
Taas jollain keskenkasvuisella naisen anatomia ja hygienia hakusessa.. Noloa.
Se on hyvä tapa mutta edellyttää että edes itse tietää mikä toimii. Naiset on erilaisia, mies ei voi tietää mikä juuri sillä naisella toimii. Miehelle riittää kun työntää kullin sisään ja vetelee edestakaisin. Toimii 99,9%:lla heteromiehistä. Nainen on aina enemmän tai vähemmän arvoitus.