Nainen, kerro seksikkäin ominasuutesi ja/tai kehon osa, josta olet erityisen ylpeä
Kyllä, siis juuri ihana sinä nainen.
Kerro seksikkäin ominasuutesi ja/tai kehon osa, josta olet erityisen ylpeä.
Kommentit (38)
Miten isot reidet ja/tai iso perse voi olla kenenkään mielestä seksikäs?!? 🤮
Vierailija kirjoitti:
Kyllä todellakin voi ja tässähän kyse olikin naisten omista mielipiteistä.
Arvostan kovasti kun naiset tuovat omat hyvät puolet esiin. Hyvä naiset!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ovat. Tässä oli naisen oma mielipide, minä olen miehenä samaa mieltä. Kun vielä on selkeä vyötärö, eli ei ole isoa mahaa, on ihana Afrodite.
Vierailija kirjoitti:
Leveä lantio ja kapea vyötärö. Ehkä vähän ylipainoa, mutta reisissä ja lantiolla. Kaiken kruunaa monen miehen kehuma perhospillu.
Aina on hyvä asia kun nainen on ylpeä pillustaan.
Aivot. Tienaan niiden ansiosta mukavasti.
Kiva ja mielenkiintoinen kysymys.
Mä sanoisin suu. Kyllä, osaan puhua miehet puolelleni. Toiseksi tykkään ottaa suhin ja saan siitä usein kehuja, kun lutkutan kalua rivosti... Paljon mukavia muistoja olen saanut omalla suullani aikaiseksi.
Vaikka olen jo 54-vuotias, niin edelleen kiinteät kauniit rinnat, vaikka olen imettänyt kahta. Sievä naama. Tuuhea, kaunis tukka. Oravapillu oli kuulemma joskus. Hyvä suihinottaja. Nykyinen mies ei halua seksiä ollenkaan 🙁.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kim Kardasian ole mielestäsi seksikäs?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kim Kardasian ole mielestäsi seksikäs?
Ei ole. Mutta makuja on monia.
Jo lukiovuosina pojat kehuivat lypsypilluani. Nyt nelikymppisenä kroppa on muuten ränsistynyt, mutta lypsypilluani kehuvat edelleen, varsinkin ukkomiehet.
Olen ylpeä rinnoistani. Ne ovat kivan kokoiset ja sellaiset "irtonaiset", mutta kuitenkin pyseneet kiinteinä. Nännit ovat melko kookkaat ja etenkin kesällä saan halutessa niillä huomiota.
Miun rinnat ovat myös silleen kivan kokoiset, että tykkään antaa miesten naida rintojen väliin. Se on jotenkin villin tuntuista.
Sanoisin, että pääkoppa. Tarkoitan siis, että olen säästynyt mt-ongelmilta. Se tuntuu nykyään olevan jo melkein harvinaista.
Mutta jos puhutaan ihan puhtaasti vartalon ominaisuuksista, niin sitten hoikka, sopusuhtainen vartalo ja olen yli 170cm pitkä.
Lisäksi kuriositeettina on kauniit, linnunsiivenmuotoiset kulmakarvat.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen jo 54-vuotias, niin edelleen kiinteät kauniit rinnat, vaikka olen imettänyt kahta. Sievä naama. Tuuhea, kaunis tukka. Oravapillu oli kuulemma joskus. Hyvä suihinottaja. Nykyinen mies ei halua seksiä ollenkaan 🙁.
Se onkin piilohomo.
Ihana kysymys. Olen 42v. ja kahden kapsen äiti. Olen ylpeä mun takapuolesta. Vuosien myötä se on saanut hieman "isompaa mittaa" ja päärynänmuoto on mielestäni säilynyt oikein hyvin. Myös vyötärö on tallella. Tämä muodostaa erittäin kivan paketin, jota kelpaa peilin edessä katsoa...
Vastaan klitoris. Se on oikein kaunis. Oikeissa käsissä se voi tuottaa minulle sarja orgasmeja.
N40
Vierailija kirjoitti:
Ihana kysymys. Olen 42v. ja kahden kapsen äiti. Olen ylpeä mun takapuolesta. Vuosien myötä se on saanut hieman "isompaa mittaa" ja päärynänmuoto on mielestäni säilynyt oikein hyvin. Myös vyötärö on tallella. Tämä muodostaa erittäin kivan paketin, jota kelpaa peilin edessä katsoa...
Ihana nainen !!
Ehtisitkö huomenna klapihommiin. Viedään kuorma mökille ja pinotaan liiteriin.
Lutkutan tissejäsi ennen kun mennään ulos.