Onko perhepedissä nukkuminen teistä outoa?
Minusta maailman luonnollisin asia. Itsekin olen nukkunut 6v asti ja nyt omat 3 ja 5v nukkuu edelleen. Ei mitenkään ahtauduta samaan sänkyyn vaan omat patjat lattialla vierekkäin.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä outoa siinä on että nukkuu patjalla? Itse asun yksin mutta nukun lattialla jousipatjalla ihan vaan siitä syystä että en koe tarvitsevani sänkyä. Ja en ole sossun kanta-asiakas vaan hyvätuloinen. Miksi sänky on jotenkin pakollinen, oletteko kaikki niin läskejä että ette pääse lattialta ylös?
Kyse on siitä, että sun patjasi kerryttää kosteutta lattiaan. Kohta on homeessa sekä sinä että sun kermainen perse. Ja sitten sinä alat ruikuttaa ja potea "sisäilmaongelmaa" kun oikea ongelma on se, että nukut homeessa.
Noh, olen nukkunut homeessa sitten 25v ilman ongelmia. Nostan muuten patjan aina kyljelleen aamulla että tuulettuu. Kesäisin nukun riippumatossa terassilla. Veikkaan että monilla sängyssä nukkuvilla hygienia on paljon huonommalla tolalla.
Se on ok jos se kaikille osapuolille ihan aidosti sopii. Ei sitä pidä myöskään väkisin tuputtaa sellaisille jotka sen kokevat huonoksi itselleen.