Mode voisi mennä oikeisiin töihin
Mene oikeisiin töihin hiton sipsiä mussuttava paskaläjä
Kommentit (22)
Oikea työ tehdään ma - pe klo 7 - 16. Kaikki muu on epätoivoista rimpuilua.
Oletko noin tyhmä vai näytteletkö? Et näyttele, sinä todellakin olet noin tyhmä.
Hän tekee vaativaa työtä kenties pienellä palkalla. Eikö ole hyvä että joku jaksaa siivota meidän höpötyksiä.
Minä ja kaverini jauhamme täällä niin paljon pskaa että sillä on täysi työ täällä. Anna vähän armoa sille.
Vierailija kirjoitti:
Oletko noin tyhmä vai näytteletkö? Et näyttele, sinä todellakin olet noin tyhmä.
Haista sinä juntti vttu.
Vierailija kirjoitti:
Hän tekee vaativaa työtä kenties pienellä palkalla. Eikö ole hyvä että joku jaksaa siivota meidän höpötyksiä.
Kenen "meidän"? Minä en ainakaan julkaise tänne sääntöjä rikkovia kommentteja tai aloituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen "meidän"? Minä en ainakaan julkaise tänne sääntöjä rikkovia kommentteja tai aloituksia.
Poikkeus vahvistaa säännön. Niinhän sitä sanotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No meidän trollitehtaan työläisten.
Terv. Igor
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. Igor
Onko noita edes oikeasti olemassa vai jokin urbaanilegenda jota voidaan käyttää hyvänä tekosyynä kun esim jotain asiaa ei haluta uskoa :D
Mikä ihmeen mode? Uskotko muihinkin mielikuvitusolentoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. Igor
Onko noita edes oikeasti olemassa vai jokin urbaanilegenda jota voidaan käyttää hyvänä tekosyynä kun esim jotain asiaa ei haluta uskoa :D
Joillain se on harrastuspohjalta
Modemummot ovat jo eläkkeellä, joten heillä on aikaa aamuvarhaisesta iltamyöhään vartioida valppaasti sananvapautta.
Vierailija kirjoitti:
Moikka mode. Kuis pyyhkii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista sinä juntti vttu.
Menikö herne nenuun :D
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen mode? Uskotko muihinkin mielikuvitusolentoihin?
Oletko mode vai muuten vain tyhmä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. Igor
On, johan niistä Supokin varoittaa. Vai mitä mieltä itse olet Igor?
Opettelisi jakamaan bännejä! Nyt paskakasa spämmääjät saa ihan vapaasti spämmätä täällä jopa kirjautuneilla tunnuksilla! Ikuisesti lukkoon tunnarit heti noilta!
Vierailija kirjoitti:
Opettelisi jakamaan bännejä! Nyt paskakasa spämmääjät saa ihan vapaasti spämmätä täällä jopa kirjautuneilla tunnuksilla! Ikuisesti lukkoon tunnarit heti noilta!
Sanoisin, että sinulla, woke-ystävä kallis, on jokseenkin rajoittunut käsitys sananvapaudesta. Sitä se vihervasemmistolaisessa ideologisessa kuplassa eläminen teettää,
Mitään ei saa aikaan tänäänkään.