Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deitti haisi

Vierailija
16.02.2026 |

Olin jo jonkin aikaa tapaillut yhtä miestä ja kutsuin hänet kotiini. Istuimme sohvalla vierekkäin ja hän hivuttautui lähemmäs. Siinä vaiheessa oli pakko tokaista, että mitä jos kävisit vaikka suihkussa! Oon normaalisti tosi hienotunteinen, mutta mies haisi niin kamalalle pinttyneelle hielle, että suusta vaan pääsi tuo.

En olisi kestänyt hetkeäkään siinä hajussa. En ymmärrä, miten ihminen on tulossa treffeille ja ei edes voi perushygieniastaan huolehtia. Sama mies ei tarjonnut mitään ruokaa, kun olin hänen luonaan viikonlopun, eikä herännyt saattelemaan, kun lähdin hänen luotaan pois. Tuollaiset monet pikkujutut saivat tapailun loppumaan.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinenkin haisi.  Olen kyllä ihmetellyt miten ne haisee muutenkin.  Olinpa yksin tai toisten seurassa niin aina haisevat.

AP.

Vierailija
2/8 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, mulla muutaman kerran myös treffimies haissut. Pari kertaa haisi koko mies ja kerran pelkkä miehen hengitys. Ne jäivätkin ainoiksi treffeiksi näitten miesten kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika epätoivoinen reppana, jos jatkoit miehen tapailua vielä sen viikonlopun jälkeenkin. Ei se ollut mikään pikkujuttu. Miksi tapailet elämänhallintakyvyttömiä luusereita? Oletko joku koulukiusattu ja alkoholistivanhempien lapsi, jonka itsearvostus on poljettu pohjamutiin? Menitkö heti ekoille treffeille miehen luo ja annoit seksiä, koska et muuten koe ansaitsevasi yhtään mitään? Hoida itsesi kuntoon ennen kuin jatkat tapailua. Sori tylytys, mutta jotain rajaa nyt näihin, naiset.

Vierailija
4/8 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi ne miehet onkin sinkkuja kun haisevat niin pahalle ettei kukaan nainen kestä. 

Vierailija
5/8 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellinenkin haisi.  Olen kyllä ihmetellyt miten ne haisee muutenkin.  Olinpa yksin tai toisten seurassa niin aina haisevat.

AP.

Semmoinen vanhanpiian satu taas. 1. viestin vielä olisi voinut uskoakin. Tarkoitus saada uusi miesvihaketju taas käyntiin. Voi olla kyllä Iigorinkin käsialaa. 

Vierailija
6/8 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen persupurkaus sitten ^

Vierailija
7/8 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satutäti taas vauhdissa, itse kirjoittelee itselleen kommentteja

Vierailija